Mukavat miehet

Vierailija

Olisipa tosiaan mukavaa, jos löytäisi sellaisen miehen, joka olisi ihan mukava, rento ja nimenomaan normaalilla tavalla tavallinen. Eikö heitä ole enää yhtään missään?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei ole tavallisia, mutta erikoisissa ja erinomaisissa löytyy. Kappas, kun mikään normaali ei ole enää mitään, täytyy edes jossakin yrittää olla epätavallinen. Tuskin sitä epätavallista nämä ikäihmiset pystyvät kauaa sietämään. nim. kokemuksen äänellä.

Vierailija

Hei!
Minä seurustelin n. 20 vuotta sitten mukavan ja ihanan miehen kanssa. Olin juuri eronnut ja opiskeluni vuoksi
jouduin asumaan kaukana, jotenka yhteys sitten katosi.
Sen jälkeen en ole tavannut mukavaa ja ns. tavallista reilua miestä. Jotenka totta puhut; harvassa ovat.
"Mimmi"

Vierailija

Mukava, rento ja tavallinen. Aika suppea lista eli hillitty toivomusmäärä.
Nykyään on mukava kun tarjoaa ravintolailtoja tiuhaan ja kaikkea muuta turhuutta. Rentous vaatii ei reagoi naisen syrjähyppyihin tai älyttömään ostopakkoon. Tavallinen = tylsä ikävystyttävä.

Eli ei voi olla normaali tavallinen, aika näet muuttuu.

Luojan lapsi
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mie luulen, et ne tavalliset ja mukavat miehet ovat jo naimisissa tässä iässä. No ehkä joku on voinut jäädä "piiloon" jonnekin.. :) Jos yli 60.nen mukava ja tavallinen naimaton nainen haluaisi löytää todellisen ystävän, hän ehkä sitten löytyisi leskeksi jääneiden joukosta. Miehet vain tilastollisesti kuolevat ennen naisia.
Meitä mukavia yksinolevia naisiahan on aikas paljon :)
Nimimerkki: yksi monista :)

Vierailija

Lainaus:

Mie luulen, et ne tavalliset ja mukavat miehet ovat jo naimisissa tässä iässä. No ehkä joku on voinut jäädä "piiloon" jonnekin.. :) Jos yli 60.nen mukava ja tavallinen naimaton nainen haluaisi löytää todellisen ystävän, hän ehkä sitten löytyisi leskeksi jääneiden joukosta. Miehet vain tilastollisesti kuolevat ennen naisia.

Tuen käsitystäsi, sillä kokemukseni mukaan naimattomat vanhatpojat eivät osaa SITOUTUA, OMAT TAVAT OMAT LUVAT. LESKET sensijaan tietävät mitä tahatovat ja jopa osaavat sitoutua. MIespuolisia leskiä ei vaan riitä kaikille, kun heitä on vähemmän. Miehiä on muutenkin vähemmän. Eronneet miehet taas ovat oma rotunsa, varsinkin jätetyt.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Tuen käsitystäsi, sillä kokemukseni mukaan naimattomat vanhatpojat eivät osaa SITOUTUA, OMAT TAVAT OMAT LUVAT. LESKET sensijaan tietävät mitä tahatovat ja jopa osaavat sitoutua. MIespuolisia leskiä ei vaan riitä kaikille, kun heitä on vähemmän. Miehiä on muutenkin vähemmän. Eronneet miehet taas ovat oma rotunsa, varsinkin jätetyt.

Niissä onkin kova työ kouluttaa sisäsiistiksi. Yhtään eronnutta hyvinkäyttäytyvää tavallista miestä en ole tavannut.
Koulutuspakon kautta niitä voi jotensakin hetken sietää. Itse uskovat olevansa naisen hurmaajia.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ihmettelen noita empaattisia miehiä tuolla ystävänhaussa. Sama teksti ollut puolitoistavuotta, sama pitkä kehumislaulu. Kaukana totuudesta. Joku muu on kirjoittanut hänestä hyvät kehut! Jotka eivät lainkaan pidä paikkaansa. Älkää naiset menkö lankaan. Kokeiltu on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat