Lääkäreistä

Vierailija

Olen kohdannut aika monia lääkäreitä, tässä iässä kun noita sairauksia on ehtinyt kertymään... Osa on epäkohteliaita mutta onneksi suurin osa ystävällisiä. Erääseen lääkäriin jopa hieman ihastuin taannoin.. Kiinnostaisi tietää teidän muiden tovereiden kokemuksia, ajatuksia lääkäreistä.

Kommentit (5)

Vierailija

Lainaus:

Olen kohdannut aika monia lääkäreitä, tässä iässä kun noita sairauksia on ehtinyt kertymään... Osa on epäkohteliaita mutta onneksi suurin osa ystävällisiä. Erääseen lääkäriin jopa hieman ihastuin taannoin.. Kiinnostaisi tietää teidän muiden tovereiden kokemuksia, ajatuksia lääkäreistä.

Täyteen ikään ehtinyt ihminen on joutunut kohtaamaan vuosien varrella monen ammmatin harjoittajia, lääkäreitäkin. En odota lääkäreiltä erityistä ystävällisyyttä, vaan ennemmin ammattitaitoa ja asiallista suhtautumista. Asiakaslähtöinen ystävällisyys on tietysti bonusta.
Yleensä metsä vastaa kuin sinne huutaa, eli olen saanut asiallista kohtelua lääkärissä kuten muuallakin. Mieleeni ei nyt tule yhtään huonokäytöksistä lääkäriä, ei edes harvoilla terveyskeskuskäynneillä ole sellaista tullut vastaan.

Vierailija

Arvauskeskuksessa harvoin saa hyvää palvelua. Kiire kiire ja unohdetaan että siinä vastapäätä on ihminen joka ei ymmärrä latinaa.

Vierailija

Ja tuo on vaan urbaanilegenda tai myytti, jonka hokeminen on jäänyt perusnegatiiviselle ihmiselle päälle. Kyllä terveyskeskuksissa saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua, tietysti hieman hoitavasta henkilöstä riippuen, mutta pääsääntöisesti.

Vierailija

Itse työskentelen terveyskeskuksessa. Työtäni olen tehnyt niin hyvin kuin vain olen osannut.Olen saanut asiakkailta sekä hyvää, että kriittistä palautetta ja sen positiivisen palautteen turvin olen tehnyt työtäni mielelläni.
Jokaisessa työpaikassa onpa se minkä alan tahansa voi olla erilaisia jännitteitä ja sillä on vaikutusta myös siihen, miten asiakkaat sen kokevat.
Varmasti paljon on vaikutusta sillä millainen vuorovaikutussuhde tapaamisessa syntyy. Esim. sama lääkäri tai hoitaja voi saada paljon "kehuja" ja myös moitetta.

Vierailija

Nimenomaan terv.keskuksissa olen kohdannut parhaat ja ystävällisemmät lääkärit.
Hoitajatkin ihania.
Joku yksityinen naispuolinen gynegologi on ollut epäystävällinen.
periaatteessa olen myös sitä mieltä, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
t.m

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat