Syyskuussa viikoksi Espanjaan !

Vierailija

Hei !
Olen 59v. vielä työelämässä oleva nainen. Etsin matkaseuraa Costa Del Solille viikoksi, ajankohta 17.9-24.9.2011.
Majoitus vaihtolomaosakkeessa ( 2mh+keittiö+2kph jne). ks. majoitustiedot Rci/ La Ermita. Alunperin oli tarkoitus lähteä tyttären ja lastenlasten kanssa, mutta tuli muutos.
Matkaohjelmana kevyttä oleilua auringossa ja Espanjan ruoasta, ilmastosta ja nähtävyyksistä nauttiminen. Ehkä pikkuretkiä Granadaan tai muualle lähiympäristöön.
Kirstine/Helsinki

Kommentit (4)

Vierailija

Hei !
Meidän osake on Holiday Club viikkolomaosake ja majoituskulut ovat vaihtomaksuineen + viikkovuokra 450euroa. Ajattelin että puolet tästä ( 225 euroa). Olen itse ostanut lentolipun matkamessuilta ( Finnair), nyt Finnairin lennot ovat tälle viikovaihteelle kalliita, mutta ehkä jokin muu yhtiö lentäisi kohtuuhintaan. Loma tällätavoin tulee jonkin verran halvemmaksi ja taso on yleensä erionmainen jos vertaa matkatolimistojen kohteisiin.
Minulla on nyt siksi näin iso osake ( 2mh+ 2kylppäriä) kun lastenlasten piti lähteä mutta eivät pääsekkään.
Mieti asiaa ja ole yhteydessä - kohteen voi käydä katsomassa netistä.

Vierailija

Kiitos vinkistä - katsoinkin jo sivut. Vaikutti edulliselta ja helpolta. Syysloma tuli viettyä ja seuraava matka jo suunnitteilla ensi vuodelle. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat