Kommentit (6)

Vierailija

SYÖ HYVIN rocks!!!
itse olen kokeillut ko palvelua nyt jo lähes vuoden ja perheemme on jäänyt koukkuun. Ruoka on todella maukasta, sitä on riittävästi, se on helppoa valmistaa ja saa kokeilla uusia reseptejä. En ymmärrä miksi ko ruokakassin kokeileminen on meille suomalaisille niin vaikeaa - jos joku viitsii hankkia puolestasi tuoreet hyvät raaka-aineet ja valmiit reseptit viikon ruokiin ja tuoda ne vielä kotiovelle - kohtuuhintaan, en ymmärrä miksei ko palvelua käytä KAIKKI suomalaiset.
Luulis ko palvalun myötä valitukset ainasesta arkikiireestä loppuvan ja siitä mitä tänään syötäisiin ja kaupassa käymisen raskaudesta... Oikeesti - kannattaa kokeilla !

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Voitko kertoa tarkemmin, vaikka yhden päivän tai viikon tarpeet, mitä ne sisältää ja paljonko maksaa?

Tulevaisuutta kentis minullekin.

Vierailija

Käypä katsomassa esim tuon SyöHyvin ruokakassin kotisivuilta mitä 5 päivän ruokatarvikkeet ja reseptit pitää sisällään; osoite on www.syohyvin.fi Joka toimituksessa on lihaa, kanaa, kasviksia ja tuoreita vihanneksia. Ja muistaakseni hinta on tälle ruokatarvikekassille 69 Euroa - kotiin kannettuna - ilman toimitusmaksuja!!!

Vierailija

Lainaus:

Käypä katsomassa esim tuon SyöHyvin ruokakassin kotisivuilta mitä 5 päivän ruokatarvikkeet ja reseptit pitää sisällään; osoite on www.syohyvin.fi Joka toimituksessa on lihaa, kanaa, kasviksia ja tuoreita vihanneksia. Ja muistaakseni hinta on tälle ruokatarvikekassille 69 Euroa - kotiin kannettuna - ilman toimitusmaksuja!!!

Kiitos linkistä, pikaisesti katsoin ja sieltä näyttää löytyvän ihan kaikkeen vastaus, kiitos paljon :)

Vierailija

Meikäläinen kantaa ruokakassinsa itse kotiin niin kauan kuin jalat kantaa.
Sitten kun en enää itse ulos pääse, on eri juttu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat