MUISTIHÄIRIÖ

Vierailija

Hei, onko kenellekään ollut ns. TGA muistihäiriö? Minulla sellainen tuli eilen aamulla. Nousin nukkumasta ja sain puhelinsoiton josta en muista juurikaan mitään. Hänelle olin kertonut päivän ohjelmaani ja muistanut mitä minun pitää tehdä. Sen jälkeen olen aloittanut viikkosiivousta ja käynyt järvessä juoksuvyön kanssa uimassa. Jossain vaiheessa olin soittanut miehelleni että en voi oikein hyvin. Näistä enkä sen jälkeenmieheni kotiin tulostan muista mitään. Terveyskeskukseen mentyämme muisti alkoi palata. En vielä puolenpäivän jälkeenkään tajunnut oikein ajan kulusta enkä edellisen viikon tapahtumia ennenkuin otin kalenterin ja siitä katsoessa ihmettelin mitä ne merkinnät siellä meinaa. Pikkuhiljaa muisti palaili. Tänään on ollut vähän hutera olo. Otettiin sydänfilmit erinäisiä verikokeita ja ja verenpaine keskussairaalassa myös tietokonemografia tutkimus aivoista. Missään muussa ei ollut vikaa kuin verenpaine oli huippulukemissa. Tänään taas verenpaine on huippualhaalla.
kiinostaisi tietää kokemuksista ja onko toistuneet.
Itselläni on ollut vähän väsynyt aika takana ja tällä viikolla olen aktiivisesti käynyt viileässä vedessä juoksuvyön kanssa, joten epäilen että liikarasitus oli syynä.

Kommentit (1)

Vierailija

Jonkinlainen aivojen verenkiertohäiriö saattaa olla kyseessä johtuen korkeasta verenpaineestasi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat