Täysikuun aikana ei kuitenkaan nukuta,

Vierailija

niin tuijotetaan sitten taivaalle! :)

Alkavalle viikonlopulle ennustetaan runsaasti tähdenlentoja, kertoo Tähdet ja avaruus -lehti.

Perseidien tähdenlentoparven niin sanotun maksimin on ennustettu koittavan lauantaina aamuyöllä.
Tähtisadetta riittää todennäköisesti myös sunnuntain vastaiseksi yöksi.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081314201798_uu.shtml

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä kannattaa tuijottaa, nytkin kuu mollottaa niin kauniina lähes pilvettömältä taivaalta. Toivottavasti niitä tähdenlentojakin pääsee jo tänä yönä laskemaan.

Vierailija

Minulle -ja monelle muullekin- on aivan normaalia, ettei saa unta täydenkuun aikaan.
En kuitenkaan käytä valvomisaikaani ulvomiseen vaan surffailen netissä, täytän ristikoita tai kudon sukkia.

Mikä on "normaali ihminen" ?

Vierailija

Niinpä mikä on "normaali ihminen"
Ellei uni tule täydenkuun aikaan, otan kameran ja ulos kuvaan upeata näkyä (täysikuu)

Vierailija

Normaali ihmisellä on hyvät unenlahjat sekä kuutamolla että kesäöisin. No, eihän tuo "kuuhulluus" kovin vakava sairaus ole.

Vierailija

Kerrompa ihanan täydenkuun kokemuksen .Viime lauantaiyönä keskiyön maissa olin täydenkuun uinnilla .Vesi oli lämmintä 21 asteista, ei millään olisi malttanut nousta vedestä pois. .Valtavasti tähdenlentoja pilvettömältä taivaalta.
Kyllä uni oli makoista tämän ihastuttavan elämyksen jälkeen:))

Vierailija

Minä taas leivoin.Klo 24 tein taikinan ja puoli kahdelta laitoin mustikkapiirakan uuniin,kun uni ei kertakaikkiaan tullut,niin ajattelin tehdä jotain.
Kello kolmen maissa keitin kahvit ja söin mustikkapiirakkaa ja sen jälkeen tuli unikin.
Puoli kymmeneltä heräsi siihen,kun mies herätteli kahville ja ihmetteli,missä vaiheessa minä olen leipomolla käynyt mustikkapiirakkaa ostamassa...

Vierailija

Lainaus:

Minä taas leivoin.Klo 24 tein taikinan ja puoli kahdelta laitoin mustikkapiirakan uuniin,kun uni ei kertakaikkiaan tullut,niin ajattelin tehdä jotain.
Kello kolmen maissa keitin kahvit ja söin mustikkapiirakkaa ja sen jälkeen tuli unikin.
Puoli kymmeneltä heräsi siihen,kun mies herätteli kahville ja ihmetteli,missä vaiheessa minä olen leipomolla käynyt mustikkapiirakkaa ostamassa...

:)))

Vierailija

Lainaus:

Mutta ole kuitenkin tulevaisuudessa varovainen, ettet kesken leipomusten väsähdä yhtäkkiä. Voi kädyä niin, että uuni jääkin päälle kun nukahdat.
Tämä ei ollut vinoiluksi tarkoitettu, vaan oman karvaan kokemuksen jälkeen päätin että ei koskaan enää hellan kanssa pelaamista minulle myöhään illalla, saati yöllä. Iltakahvinkin keitän kahvinkeittimellä, vaikka yksi kuppi riittäisi yhdelle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat