Salapullot

Vierailija

Hei, mitä mieltä puolison tai läheisen salajuomisesta ja pullojen piilottelusta. Kun kysytään oletko ottanut enemmän kuin saunaoluen. Kirkkaasti päin naamaa valehdellaan että eihän nyt toki olet luulosairas.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Hei anonyymi 17.06

Minun mieheni ei "juo" . Kun menen nukkumaan lauantaisin ,kuulen kun hän menee komerolle ja kaivaa pullonsa esiin , juo sen hyvin nopeasti ja puhelee ja örisee yksinään televisiota katsoen. Luulen, etten minä huomaa sitä . Jos sanon, että olit humalassa , niin kieltää olleensa, vaikka naama näyttää muuta. Ehkä se on jonkinlaista sairautta piilojuominenkin. Nykyään en enää välitä siitä . Jos hän saa siitä tyydytyksen elämäänsä, niin hyvä on.

Vierailija

Lainaus:

Hei anonyymi 17.06

Minun mieheni ei "juo" . Kun menen nukkumaan lauantaisin ,kuulen kun hän menee komerolle ja kaivaa pullonsa esiin , juo sen hyvin nopeasti ja puhelee ja örisee yksinään televisiota katsoen. Luulen, etten minä huomaa sitä . Jos sanon, että olit humalassa , niin kieltää olleensa, vaikka naama näyttää muuta. Ehkä se on jonkinlaista sairautta piilojuominenkin. Nykyään en enää välitä siitä . Jos hän saa siitä tyydytyksen elämäänsä, niin hyvä on.

No jos se on hänen "ainut" huvinsa eikä sinua häiritse, anna olla. riitaa vaan tulisi jos alkaisit nalkuttaa, tai hän lähtisi kylille törpöttelemään.

Vierailija

Lainaus:

Hei anonyymi 17.06

Niin mutta kun pitää samaan sänkyyn mennä nukkumaan eihän selväpäistä miestä kukaan kiellä viereen tulemasta? Sitten pitäisi jaksaa seksileikkejäkin, niin ei voi välttyä riidoilta ainakaan meillä.

Vierailija

Olen tullut siihen tulokseen, että parempi antaa juoda päivittäinen "lonksu" annoksensa eli n. 3kpl kaupan lightlonkeroa, koska jos sanon, että nyt stop... hermot ovat kireenä, ja joskus on tapahtunut tätä "salajuopottelua". Enkä jaksa nukkua edes samassa huoneessa, saatika mistään seksileikeistä... silloin kun jotain juodaan niin kuorsauskin on sen mukaista, että parempi nukkua eri huoneissa, omapa on valintansa... mutta en minäkään valita, saanpa olla rauhassa...

Vierailija

Mieheni oli sairastunut vakavaan sairauteen.Meillä oli tosi vaikeita aikoja.Itse sorruin siihen että salaa otin "naukkuja",eikä hän huomannut mitään.Toki tunsin huonoa omaatuntoa.Nykyisin olen sitten yksin-hän kuoli,että näinkin voi olla elämä.

Vierailija

Surullista että on käynyt Sinulle näin. Mutta jos tosissaan on aihetta ottaa naukut ja se helpottaa niin kyllä sen silloin ymmärtää ja voihan itsekkin joskus ottaa yhdessä. Meillä vaan on niin että mies katsoo oikein sopivan tilaisuuden kun ollaan kahdestaan ja ei ole pelkoa että lapsetkaan tulevat lähiaikoina käymään. Muille haluaa näyttää että ei paljon juomista välitä. Sen takia minä olen loukkaantunut ja koen että se on minua kohtaan mielenosoitusta. Kieltää kyllä senkin että minua haluaisi loukata.

Vierailija

Mitä sinäkin tyhjästä loukkaannut? Ota joskus ukkos kanssa hieman sinäkin ja pitäkää hauskaa. Miksi esittää jotakin marttyyria?

Vierailija

Kirjoittaja 23.52. Selvästikkin olet itse alkoholin käyttäjä ja Sinun mielipiteitäsi tänne ei tarvita!!!!!!

Vierailija

Huomenta vua kaikile tasapuolisesti

Mie kiriotan murteela ja se kuka ei siiä sitä nii hypäkköö yl.

Tuahan juopottelluu on varmasti moniaita syitä. varmasti yhtä monta ko o juojiihi. Ja sittäko se juomine mänöö tiettyy pisteesee nii siton helepompi keksii 10 syytä miks juop ko yks syy miks ei jois. mie luulen notta. niitä salajuoppoja on yhtälaila molemmisa. nii ukoisa ko naisissaa. saloo juomisesa suattaa olla jokii viehätys tahikka "jännitys" vähä niinko teini ikäsilä. jiäpkö "kiini" eli ei.
Yks maholine syy käv ilimi jo näistäi kiriotuksista. "juokoo suampaha olla silläitiimoi rauhasa" tuumas joku kiriottelija. Outko uatellu notta. jospa siino syy miks toine juop. ei taho riielä josko itelä teköö miel ja toisela ei. Saloo juoja suattaa uatela silläi tapoo nottei tarvi riielä siitä juomisesta josko toine ei niä.
Arvailaha niitä syitä voip vaikka kui van tovellise syy tietää yksistää se juoja ite. josko hiänkää. Nätisti asjasta voip yrittee puhuu van nalakuttoo ei pie se vua pahentaa tilannetta ja suap juomaa entistä enempi. eikä asjoo pie ottoo puheeks sillo ko toine o juona van sillo ko hiä o selevimpäi.

Hyvee alakavoo omallaistaa päivee jokkaisele

T.suapisti

Vierailija

Lainaus:

Kirjoittaja 23.52. Selvästikkin olet itse alkoholin käyttäjä ja Sinun mielipiteitäsi tänne ei tarvita!!!!!!

Yllä oleva on selevästi "opettajan/kouluttajan" mielipide !
" Elekää tehkö nii ku minä teen vaa tehkää niinku minä sanon"

Mutta kyllä pullo hyvvää tilaviiniä juhlistaa arkisenkin pöydän - suosittelen kuitenkin kohtuutta!

Vierailija

Pullojen piilottelu on selkeä alkoholistin eli ongelmajuojan merkki. Se yksi tyypillisimmistä. Minä sen tiedän jos kuka, seurasin sitä naurettavaa piiloleikkiä liki pari vuosikymmentä. Se on niin naurettavaa ja lapsellista. Ukko haki kossulastin itselleen ja toi muka vinkkupullon mulle hyvitelläkseen tietäen etten ota pisaraakaan. Näkyi se vinkkukin sitten katoavan parempiin suihin.

Ei - en ole absolutisti, se vain tökkäsi heti kun näin että putki lähtee päälle ja jonkun on huolehdittava lapsista. Huolehdin siis mielelläni mutta se ei ymmärtänyt etten halua ottaa silloin yhtään.
En kyllä ole pulloon, en edes siideriin tai lonkkuun koskenutkaan en ennen enkä jälkeen avioeron.

Vierailija

Minusta miehesi on ongelmakäyttäjät. Ja sinunkin, joka juo jopa 3 pl päivässä. Kamala määrä. Jos juomiseen liittyy salailua, on se usein merkki alkoholismista. Miksi he tarvitsevat viinaa? Ottakaa selvää onko masennusta taustalla..

T: vanha

Vierailija

Lainaus:

Hups keikkaa! Ei ole ihme, että ukkos juo. Olet täydellinen tosikko.

Vierailija

Lainaus:

Minusta miehesi on ongelmakäyttäjät. Ja sinunkin, joka juo jopa 3 pl päivässä. Kamala määrä. Jos juomiseen liittyy salailua, on se usein merkki alkoholismista. Miksi he tarvitsevat viinaa? Ottakaa selvää onko masennusta taustalla..

T: vanha

Salailuun saattaa olla syynä jäkättävä akka, pirttihirmu, moraalinvartija. Ei kait ole paha jos joskus hieman naukkailee, kunhan ei ala teräaseitten kanssa heilua tai muuten järjettömästi käyttäytyä. Mikäli itse on absolutisti, ei pidä kahlita ja tyrannisoida ihmistä joka nauttii joskus alkoholin rentouttavasta vaikutuksesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat