Makua munaan - lue niksit!

Osa säilyttää kananmunat jää­kaa­pissa, koska uskoo välttyvänsä ruokamyrkytyksiltä. Osa taas huoneenlämmössä, koska maku pysyy parempana. Huoneenlämmössä munia voi maustaa vaikka kanelipedin päällä.Lue koko juttu

Makua munaan - lue niksit!

Kommentit (3)

Olen aina säilyttänyt munat jääkaapissa.Mutta makua munaan tuntuu aika omituiselta,eikö vain olisi helpompi lisätä, vaikka kaneli suoraan sinne leivontataikinaan!

Lainaus:

Olen aina säilyttänyt munat jääkaapissa.Mutta makua munaan tuntuu aika omituiselta,eikö vain olisi helpompi lisätä, vaikka kaneli suoraan sinne leivontataikinaan!

Niin sitä me oikeat leipojat ajattelemme, mutta nämä jotka haluavat tehdä uutta ja mieluummin kaikkein erikoisinta ja typerää, he voivat maustaa kuorellisia munia vain vaikean kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

<br /> [quote kirjoitti:

Niin sitä me oikeat leipojat ajattelemme, mutta nämä jotka haluavat tehdä uutta ja mieluummin kaikkein erikoisinta ja typerää, he voivat maustaa kuorellisia munia vain vaikean kautta. Tuli mieleeni aprillipila.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat