Huonekalut osina

Vierailija

Ostin ruokailuryhmän ja aloin tuolia kokoamaan.Oli kyllä ohjeet mutta olisin tarvinnut tarkemmat,vaikka numeroidut ruuvit mikä mihinkin käy.Nyt mulle kävi niin että jäi 2eripitusta ylimääräistä ruuvia.Pitää myöhemmin perehtyä asiaan paremmin.Kyllä se vekotin tuolille näytti.Onko sulle käynyt näin?9

Kommentit (2)

Vierailija

Lainaus:

Ostin ruokailuryhmän ja aloin tuolia kokoamaan.Oli kyllä ohjeet mutta olisin tarvinnut tarkemmat,vaikka numeroidut ruuvit mikä mihinkin käy.Nyt mulle kävi niin että jäi 2eripitusta ylimääräistä ruuvia.Pitää myöhemmin perehtyä asiaan paremmin.Kyllä se vekotin tuolille näytti.Onko sulle käynyt näin?9

Itse en ole tohtinut yrittääkään koota sellaista palapeliä, kun tiedän etten kumminkaan ohjeita ymmärrä. Mutta tuttu rouva juuri viime viikolla kertoi, että oli saanut viallisen sohva-puzzlen kotiin, ja oli pitänyt vaihdattaa. En usko, että oli ainoa susikappale, on noita muillekin osunut kuulemma. - Onneksi meidän pojat osaavat koota, kun joskus apua tarvitsen.

Vierailija

Lainaus:

Terve vuan terve

Mie voisin kokemukse suomala syvälä rintaiänelä sanoo notta. Ohjeista kannattaa tarkistoo vua nottei mitää osii puutu. sejjäläkee viskataa ohjeet takavasemmale ja sittä kasataa se huonekalu. Vasitennii josko on kyseesä johii kaukoiästä tullu kaluste nii ohjeet o ylleesä sieltä tänneppäi ja takasi.
Se josko siule o jiänä ylmiäräsii ruuvija ja kenties liitostappijjaa nii ei ou katasrohvi. josko tuote on oikeeoppisesti pakattu nii niitä pitäs jiähäkkii jokune ylmiäräne. häviimise / rikkoontumise varalta niitä pitäs olla sielä paketisa parkolome ylmiärästä ja josko taustalevyjä tms pitää naulata ni nauloja pitäs jiähä kansa yl jonsei iha vier vieree niitä naputtele.

T.suapisti

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat