Kokemuksia asunnonvaihdosta

Vierailija

Hei!
Olen lukenut että näillä palstoilla on monia jotka ovat juuri myyneet asuntonsa ja ostaneet uuden. Olen samassa tilanteessa, tosin vasta eilen laittanut asuntoni myyntiin ja haluaisin mielelläni kuulla kokemuksianne siitä, kuinka teidän asuntonne myynti sujui, oliko pitkä myyntiaika ym. ja taas vastaavasti, miten onnistui uuden asunnon osto /vuokraus.

t. nimim. kohta tyhjän päällä

Kommentit (2)

Vierailija

Olen juuri myynyt vanhan omakotitalon ja ostanut rivitaloasunnon.Ihastuin siihen rivitaloasuntoon ja tein siitä tarjouksen joka hyväksyttiin.Tein ehdon että 4kk on aikaa myydä ent.taloa,sitten ota lainaa pankilta jos ei mene entinen kaupaksi.Kyllä vähän hirvitti.Yllättävän pian löytyi ostaja vanhalle ja niin lyötiin kaupat lukkoon.Olisin ehkä saanut enemmän vanhasta talosta jos olisin jäänyt odottamaan mutta loppui minulta hermoilu,Kun tässä vanhassa olisi tosi paljon remontoitavaa ja uudessa kaikki rempat tehty.Enkä ole vastaavaa asuntoa nyt nähnytkään myynnissä jonka ostin.Muutan nyt viikonloppuna.Jos löydät tosi mieleisen asunnon kannattaa pitää siitä kiinni,kyllä asioilla on tapana järjestyä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat