Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Moni tuttu on löytänyt mukavan kumppanin netistä. Minua ei ole vielä onnistanut.
Jatketaan etsimistä. Missähän luuhaat, elämäni mies?
Lea

Vierailija

Lainaus:

Moni tuttu on löytänyt mukavan kumppanin netistä. Minua ei ole vielä onnistanut.
Jatketaan etsimistä. Missähän luuhaat, elämäni mies?
Lea

Näinköhän vaan oikeat miehet pomppaavat eteesi? Olishan se hienoa, jos kaikki kelpaa yhtään panostamatta.

Vierailija

Mikä noita ihmisiä vaivaa, ainoa "huoli" on mistä löytää kummpani!
Miksi tuohon sitten joutuu...... mies löysi nuoremman, se on yleistä varmaan.
Eläkää oikeata elämää, ei nettielämää.

lumihuntu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Toiset eivät osaa olla ilman kumppania, se on pakko jostain löytää. Kuusikymppinen jaksaa vielä elää täysillä, miksei onnea soisi kun vielä jaksaa nauttia toisen seurasta, viettää yhteistä laatuaikaa.

Vierailija

Ei tosiankaan saa olla ilkea toisillenne. Jolle onni löytyy hän onnesta nauttikoon! Näilläkin palstoilla pyörii naisia pilvein pimein missä miehet?
Me naiset haluamme miesseuraa ihan totta-

Vierailija

Olisi hienoa tavata n. 60-vuotias nainen, joka ei ainakaan heti kertoisi koko sairaskertomustaan, vikojaan ja varsinkin sitä, että ei osaa tehdä ruokaa. Kun on ollut "haku päällä" tässä muutaman vuoden, eri asioista johtuen, odottanut vaihetta, jossa voisi kohdata loppuelämänsä silmänilon,rakkautensa lähteen, on törmännyt naisiin, jotka kertovat olevansa "täysin romuna" ja ilman mitään uskoa tulevaan. Rivienvälistä voi lukea, että monta asiaa kaivataan, mutta miksi ei sanota, mitä kaivataan, mihin ollaan valmiita, mihin uskotaan? Totta kai, olen itsekin kulunut, väsynyt ja välillä innoton, mutta jos rohkeasti lähestyisi, tiedän, että minusta saisi hyvän kumppanin. Olen vahva siinä mitä teen ja arvostan. Toivoisin tapaavani naisen, joka myös kokee samoin, eikä vaan odota, että jostain tulee mies, joka kaiken muuttaa.

Vierailija

Heh heh, eiköhän kaikki eläkeikäiset mummukat ruokaa osaa laittaa,tasoa on varmaan monenlaista ja viitseliäisyyttä se joskus vaatii.Hyvä mukava sielunkumppani olisi kiva löytää mutta voi jäädä haaveeksi,vanhempana on niin kranttu ettei kaikki kelpaa. Olen elänyt nyt vasta kuusikymppisenä yksin, täysin itsenäisesti ensimmäistä kertaa elämässäni.
Oikeastaan vasta opettelen tätä yksineloa,taidan puhuakin itselleni.Elämä tuo tullessan kumppanin tai sitten ei, etsimään en ole alkanut.

Vierailija

Ei todella kannata haaveilla ja haaveilla itselleen ystävää, siinä ajatuksessa vain väsyttää itsensä.
Paras unohtaa ystävän odotus, elää tavallista elämäänsä ja SATTUMA tulee vastaan jos on tullakseen. Siihen on tyytyminen :)

Ano 23.34 kirjoitti aivan asiaa, näin me naiset olemme.
Kun elämästä puuttuu vire, katoaa halu laittaa ruokaa, osallistua, ei ole oikeanlaisia paikkoja minne mennä, olemme romuna ja sauraudet valtaavat vointimme. Voi tätä ankeutta :) !
Minä ainakin olen aloittanut uuden tyylin elää, pois netin sylistä, mieluummin sen SATTUMAN.
Anolle23.33 olenpas huudellut tuonne merelle päin, mutta siellä vissiin tuuloo, kun et kuule.

Vierailija

Oon just sopivan ikäinen, osaan laittaa ruokaa. Oon taloudellinen, säilön, leivon, pakastan, marjastan ym. En ruikuta vaivojani. Haluaisin löytää kumppanin mieheni kuoltua. Oon terve ja vielä hyväkuntoinen 60 + nainen. Olen vielä työelämässä mukana. Asun omakotitalossa ja omistan mökin rauhallisella paikalla. Elämäni on tasapainoista mutta se joku keskustelukaveri elämästä puuttuu.

Vierailija

Sen verran monta kertaa pettynyt karvaasti miehiin, ettei tulisi mieleenkään laittaa hakua tms. Kun en usko olevan olemassa tavallisia, mutta sivistyneitä, tasapainoisia, päihde-/raha-/seksiongelmattomia miehiä. Seksiongelmilla tarkoitan sitä, että olen tavannut esim. netin kautta muutaman ihan ok-tuntuisen miehen, mutta sitten käy ilmi, että keräävät vain kokemuksia ja pitävät oikein kirjaa nimistä ja puh.numeroista. Hyi hitto.

Olen juuri 60 täyttänyt, elän yksin eikä todellakaan kukaan miehenkuvatus tule sotkemaan elämääni. Ellei sitten jostain kävele esiin se Oikea Mies, minun kriteereilläni.

Sitäpaitsi, ajatuskin siitä, että joku tulisi samaan sänkyyn nukkumaan tai koskettaisi minua, etoo. Itsesuojeluvaistoa ehkä - mutta olen luvannut itselleni, ettei minua enää koskaan kukaan mies satuta, ei koskaan eikä kukaan.

Vierailija

Osaan laittaa ruokaa ja leipoa. Olen itseasiassa käynyt oikein koulunkin siihen. Ja pidän siitä. Olen nauravainen, keskustelevainen, en valita vaivojani. Pidän ihmisistä. Rakastan luontoa. Olen hellä ja tykkään olla lähellä. Puuttuu vain se, jonka lähellä olisin.

Tasan ei käy onnen lahjat...
uskis♥

Vierailija

Lainaus:

Sen verran monta kertaa pettynyt karvaasti miehiin, ettei tulisi mieleenkään laittaa hakua tms. Kun en usko olevan olemassa tavallisia, mutta sivistyneitä, tasapainoisia, päihde-/raha-/seksiongelmattomia miehiä. Seksiongelmilla tarkoitan sitä, että olen tavannut esim. netin kautta muutaman ihan ok-tuntuisen miehen, mutta sitten käy ilmi, että keräävät vain kokemuksia ja pitävät oikein kirjaa nimistä ja puh.numeroista. Hyi hitto.

Olen juuri 60 täyttänyt, elän yksin eikä todellakaan kukaan miehenkuvatus tule sotkemaan elämääni. Ellei sitten jostain kävele esiin se Oikea Mies, minun kriteereilläni.

Sitäpaitsi, ajatuskin siitä, että joku tulisi samaan sänkyyn nukkumaan tai koskettaisi minua, etoo. Itsesuojeluvaistoa ehkä - mutta olen luvannut itselleni, ettei minua enää koskaan kukaan mies satuta, ei koskaan eikä kukaan.

Juuri noin. Täällä samanlainen kuuskymppinen nainen, parempi yksin jos kemiat eivät vain kohtaa syystä tai toisesta ja ketään syyllistämättä. Huomautuksia tulee joskus yksin viihtymisestä mutta entäs sitten.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat