Leskimies ystäväksi

Vierailija

Mitenkähän kummassa ja mistä löytyisai fiksu ja tavallinen noin 55-65-vuotias leskimies leskinaiselle ystäväksi?
Eronneet ovat niin kovin eri tilanteessa kuitenkin, katkeria.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Seuraavan kerran kun menet hoitamaan miehesi hautaa niin voit alkaa juttelemaan jonkun miespuolisen haudanhoitajan kanssa.
Ehkäpä löytyisi jotain yhteistä.

lumihuntu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Aloittajalle tsemppiä etsintään, kyllähän leskimiehiä on kun vaan sopivasti osuu jossain kohtaamaan. Laita ilmoitus johonkin fiksuun paikkaan, joku voi vastatakkin. Meilläpäin on useinkin ystävän hakuja paikallislehden henkilökohtaista-palstalla.

Vierailija

Leskimiehiä on harmillisen vähän leskinaisiin verrattuna, voisiko joku leskimies ryhtyä vaikka kymmenen leskinaisen kaveriksi. Siinä sitä hommaa riittäisi, ainakin remontti-tai muita tarpeita ajatellen.

sipirikki
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minkä vuoksi miesleskejä ali arvioidaan--- vainko remonttia tekemään ja sitten "pellolle" Voi hyvänenaika!!! Onhan ukkomiehiä siihen hommaan, palkka vain jotain.... / flirttiä flirttiä, tanssia ym. kyllä ne mukaan lähtee.

Ystävä voi olla mies tai nainen/ olipa tuo naimisissa tai ei/ leski tai ei. KUNHAN on AITO ja REHTI toista ihmistä kohtaan. Mukavaa kevättä sinulle.

Vierailija

Kokemusta on leskimiehistä ikä yli 55v, ovat laiskoja, löhöilevät sohvalla ja odottavat saavansa täyden ylöspidon. Töistä jos mainitsee, loukkaantuvat. Kuvittelevat olevansa naisille onnen täyttymys ilman mitään omaa panosta.

Vierailija

No eipä taida olla mitään järkeä enää miestä hakea, jos he ovat vaan halukkaita täyshoidon perään Se ei tosiaankaan onnistu ainakaan minulta, kun olen vasta 54 vee!!!! !

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:18"]

Kokemusta on leskimiehistä ikä yli 55v, ovat laiskoja, löhöilevät sohvalla ja odottavat saavansa täyden ylöspidon. Töistä jos mainitsee, loukkaantuvat. Kuvittelevat olevansa naisille onnen täyttymys ilman mitään omaa panosta

Eivät kaikki leskimiehet ole laiskoja siipiveikkoja. Tunnen useita mukavia ja ahkeria  ja huomaavaisia leskimiehiä. Ja parasta, he eivät yleensä haikaile entisen perään.  Itse olen leski ja seurustellut useamman vuoden  10v sitten eronneen miehen kanssa. Nyt exä on tullut paikkakunnalle käymään ja miesystäväni on tiiviisti hänen luonaan  milloin milläkin verukkeella. Juuri äsken soitin miesystävälleni ja kyselin illan vietosta, hän kertoi kierrellen, että on menossa tapaamaan exäänsä.  Vaikka olen raivoissani ja katkera tällä hetkellä, yritän silti uskoa, että eivät kaikki eronneet ole samanlaisia. 

Vierailija
Vierailija

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:18"]

Kokemusta on leskimiehistä ikä yli 55v, ovat laiskoja, löhöilevät sohvalla ja odottavat saavansa täyden ylöspidon. Töistä jos mainitsee, loukkaantuvat. Kuvittelevat olevansa naisille onnen täyttymys ilman mitään omaa panosta

Eivät kaikki leskimiehet ole laiskoja siipiveikkoja. Tunnen useita mukavia ja ahkeria  ja huomaavaisia leskimiehiä. Ja parasta, he eivät yleensä haikaile entisen perään.  Itse olen leski ja seurustellut useamman vuoden  10v sitten eronneen miehen kanssa. Nyt exä on tullut paikkakunnalle käymään ja miesystäväni on tiiviisti hänen luonaan  milloin milläkin verukkeella. Juuri äsken soitin miesystävälleni ja kyselin illan vietosta, hän kertoi kierrellen, että on menossa tapaamaan exäänsä.  Vaikka olen raivoissani ja katkera tällä hetkellä, yritän silti uskoa, että eivät kaikki eronneet ole samanlaisia. 

Minäkin olen harmissani sinun puolestasi.

Kirjoitit osuvasti, lesket eivät haikaile entisen perään. Ehkä jonkinlainen seurustelurauha lesken kanssa on taattu.

Toivottavasti miesystävällesi selkiytyy, mitä hän tahtoo ja kenen kanssa.

Hyvää äitienpäivää sinulle.

Vierailija
Vierailija

Kokemusta on leskimiehistä ikä yli 55v, ovat laiskoja, löhöilevät sohvalla ja odottavat saavansa täyden ylöspidon. Töistä jos mainitsee, loukkaantuvat. Kuvittelevat olevansa naisille onnen täyttymys ilman mitään omaa panosta.

Tuollaisiako mieslesket ovatkin? Kylläpä masentaa ihan kympillä!! :(

Vierailija

Minäkin haluaisin leskimiehen. Sellaisen, jolla olisi varakkuutta. Ei tarvitse osata itse tehdä, voi hankkia korjausmiehet jos on korjattavaa.

me juteltaisiin, keskusteltaisiin päivän tapahtumista ja käytäisiin lenkillä ja teatterissa. Tekisimme ulkomaanmatkoja. Mies saisi olla iloinen perusilmeeltään, ei mikään hapannaama ja valittaja.

passaamaan en ala, vuorotellen voisimme ruokia tehdä.

Ei tupakkaa ja alkoa harkitusti.

löytyykö tällaisia?

Vierailija

Ei kelpaisi minulle joutilainen edestakaisin jonkaaja. Töitäni en välttämättä hänellä tiettäisi, mutta kyllä hänellä pitää olla kiinnostus omiin töihinsä tai harrastuksiinsa. Terveen ihmisen joutilaisuus aamusta iltaan on rasittavaa seurata.

Vierailija
Vierailija

Minäkin haluaisin leskimiehen. Sellaisen, jolla olisi varakkuutta. Ei tarvitse osata itse tehdä, voi hankkia korjausmiehet jos on korjattavaa.

me juteltaisiin, keskusteltaisiin päivän tapahtumista ja käytäisiin lenkillä ja teatterissa. Tekisimme ulkomaanmatkoja. Mies saisi olla iloinen perusilmeeltään, ei mikään hapannaama ja valittaja.

passaamaan en ala, vuorotellen voisimme ruokia tehdä.

Ei tupakkaa ja alkoa harkitusti.

löytyykö tällaisia?

Niin, olen ko kirjoittajan kanssa muuten samaa mieltä, mutta varallisuutta ei miehellä tarvitsisi olla, jos muuten on järjellinen ja osaa arvostaa naista ja omaa edes jonkinmoiset käytöstavat. :) Annu

Vierailija

Voin kertoa että minulla on tällainen leskimies ystävänä.Itsekin olen leski.Alussa puhuimme surusta ja kokemuksista paljonkin,se oli tällaista vertaistukea,olimmehan kumpikin kokeneet rankan kokemuksen,menettäneet puolisomme,vielä samana vuonna.

Käymme lenkillä,juuri olimme kaksi viikkoa Etelän lämmössä,pyydämme toisiamme syömään,käymme konserteissa,avannossa ym.mukavaa

Olen tällä hetkellä elämääni tyytyväinen,mutta mikään ei ole itsestään selvää,suhdettta täytyy vaalia

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat