Huijaus:olet voittanut kameran!

Vierailija

Hei Tanja Tollonen,

Onnittelut! Sähköpostiosoitteesi tollos@mail.fi on juuri arvottu
voittajaksi Gigantti kilpailussa!

Toimi seuraavasti, että saat voittosi:

- 1. Klikkaa alla olevaa linkkiä
- 2. Vastaa kyllä tai ei kysymyksiin (avuksi sponsoreillemme)
- 3. Kirjoita osoitteesi!

- Sitten lähetämme sinulle voittamasi hienon Olympus-kameran! MUTTA!
Voiton lisäksi olet edennyt eteenpäin arvontaan, jossa palkintona on
1300 euron arvoinen lahjakortti Gigantti!

Klikkaa tästä:
Ystävällisin terveisin,
Tarjouskuume.com

Minähän olin onnesta soikeana;voittanut kameran siitä Giganttikilpailusta!
Sit piti täytellä vielä joitakin kyselyitä, saadakseni palkintoni...
Sitten ilmeni että mun on maksettava 1 €uro ja lähetettävä kopio sähkölaskusta tms.
Saadakseni sen kameran...

Minulla ei ole korttia jolla maksaisin netissä sitä euroakaan, ja ostan postiennakolla jos mitä postitse tilaan.
Vielä vähemmän lähettelen kellekään laskuistani kopioita. :(((

Rupesi nyt sylettämään koko Gigantti.
Jalallani en sinne enää astu.
Väitetään että olen voittanut kameran, mutta eivät sitten anna sitä?
Ennen jos voitti kilpailuista jotain, se tuli postissa ja ei tarvinnut kikkailla eurojen ja sähkölaskukopioitten kanssa.

Kamalaa kusetusta tommonen.Jäi kaivelemaan se saamaton kamera, joten kerron tämän siksi täällä.
Miksi pitäs lähetellä laskuistaan kopioita ja maksaa jollakin luotokortilla YKSI euro?
Kuka niitä tietoja kerää?
Jäi paskan maku suuhun, Gigantti!Asiakkuus loppui tähän!
olen köyhä eläkeläinen.Kameraa minulla ei ole, kännykkäkin semmonen peruvehje, jolla voi ainoastaan soittaa ja lähettää txt.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Terve vuan terve

Minoon törmänä samallaisee asjaa. Millo oun voittanna puhelime millo kamera millo jottai muuta. ja aina tua sama vastoo muutamaa kymysyksee sponsorie avuks. no sittä ko niihi kymysyksii oun vastanna nii tulloo se kohtaa likkoo tästä lunastaakses voittos ja sielä sittä lukoo. maksa euro luottokortila suahakses palakintos. sihi loppuu se voittamine ja vieläpä sittä ilikiväät lähetelä sähöpostii ja kyselä miks siulo jiänä palakintos lunastamine keske. ikkäänko eivät tietäs. nää miu voitot ei ou kyllä olleet kikantilta van muualta. mieku mielellää otan osoo netisä kilipailuloihe josko sattusi jottai voittammaa. Itelä eiou varoo ostoo mitää hienouksii nii oishaa se mukava josko voittas.

Mitenkäpä hiä männöö liekö tuammoset "palakinnot" laillissiikaa ku niiston kuitennii maksettava. ja vieläpä nimeomaa jollai luottokortila. Eikös se pitäs miu ihten suaha piättee millee mie sem maksu maksan josko siitä jottai pittää kerta maksoo? Miu mielestä kaikki mistä maksetaa ylleesä jotai o ostamista eikä voittamista. josko mie vaikka torilta ostan arvan nii mie maksan kyllä siitä arvasta van en enee siitä palakinnosta josko mie semmose sattusin sillä arvala voittamaa.

T.suapisti

Vierailija

Ettei nämäkin olisi niitä huijauksia joissa yritetään saada ihmisten tilinumeroita tietoon. Ei tuo tunnu ainakaan rehelliseltä touhulta, älkää ihmiset langetko tommosiin. Vaikka kuinka hyviä vempeleitä tarjottaisi noin,. Kun nuo tilinumeroiden metsästäjät keksivät aina uusia konsteja saadakseen tilinumerot tietoonsa ja sitten vievät rahat.

Vierailija

Mitä sillä tilinumerolla tekee muutakuin pistää sun tilillesi rahaa? Henkilötietoja ne varmasti ennemminkin kalastelee. Olen osallistunut myös tuohon arvontaan ja "voittanut" kameran.

Niin kauan kaikki on ihan turvallista kun ei anna sen tarkempia tietoja itsestään. Kuten sähkölaskun kopiota? Siis mitä?! Tuosta kannattaisi jo melkein vinkata poliisilaitokselle.

Vierailija

Hei, nyt kipinkapin poliisille ilmoitus!
Ottakaa myös yhteys Gikanttiin ja kyselkää onko heillä menossa kyseinen kilpailu.

Vierailija

Lainaus:

Hei, nyt kipinkapin poliisille ilmoitus!
Ottakaa myös yhteys Gikanttiin ja kyselkää onko heillä menossa kyseinen kilpailu.

Näin juuri, toimikaa ihmeessä!!

Vierailija

Tämä nyt on toinen juttu, mutta lehtikauppias soitti ja kertoi että olen saanut ilmaisia lehtiä. Kun asiasta enempi juttelimme, niin selvisi, että lehti olisi pitänyt tilata kestona ja vasta silloin olisi saanut ilmaiset lehdet. Ok, mutta täytyy olla tarkkana näiden juttujen kanssa. :)
Kerron vielä yhdestä mummusta, joka täytti lapsenlapsensa lehdestä ristikon ja lähetti sen. Samalla mummu tuli tilanneeksi itselleenkin nuorisolehden, kun pani ruksin väärään kohtaan....

Vierailija

Kysyitkö Gigantista siitä kilpailusta? Kiinnostaa vastaisen varalle tietää, miten menetellä ja minkälaisen vastauksen sait.

Vierailija

Gigantti varoittaa valekilpailusta – yhteystiedot roskapostittajille
Kuluttajien yhteystietoja kerätään valekilpailulla

Googlesta löytyy tietoa huijauksista. Tarkistakaa "voittonne" suoraan gigantista, niin gigantin lakimiehet yrittävät saada roistot kuriin.

Vierailija

Kysyin asiaa Gigantista ja sain henk.koht. vastauksen sähköpostina.

Viestini Gigantille:
http://www.nettiet.fi/forum/laki-ja-talous/2258/
kertoo "huijauksesta" johon liittyy Gigantin nimi.
Onko tämä kyseenalainen "voitonlunastus" todellakin Gigantin
toimintaa?

Gigantin vastaus;

Hei!

Nettisivuiltamme löytyy kaikki tieto sekä Facebookista,

tällaista toimintaa meillä ei ole.

Ystävällisin terveisin, Julia

Gigantti Asiakaspalvelu

Vierailija

Lainaus:

Kysyin asiaa Gigantista ja sain henk.koht. vastauksen sähköpostina.

Viestini Gigantille:
http://www.nettiet.fi/forum/laki-ja-talous/2258/
kertoo "huijauksesta" johon liittyy Gigantin nimi.
Onko tämä kyseenalainen "voitonlunastus" todellakin Gigantin
toimintaa?

Gigantin vastaus;

Hei!

Nettisivuiltamme löytyy kaikki tieto sekä Facebookista,

tällaista toimintaa meillä ei ole.

Ystävällisin terveisin, Julia

Gigantti Asiakaspalvelu

Pankaapas nyt sitten merkille että tämä
Tarjouskuume.com
käyttää rikollisesti Gigantin nimeä oman hommansa edistämiseksi!

Vierailija

sama täällä,muka voitin hienon kameran,mutta...minä olen köyhä eläkkeellä oleva 8v tytön yksinhuoltajaäiti,joten sapettaa tollanen huijaaminen.meille kai nauretaan jossain makeasti?!

Vierailija

Lainaus:

sama täällä,muka voitin hienon kameran,mutta...minä olen köyhä eläkkeellä oleva 8v tytön yksinhuoltajaäiti,joten sapettaa tollanen huijaaminen.meille kai nauretaan jossain makeasti?!

Hei ....... tilaamasi jääkaappi on nyt saapunut.

Ärsyttäviä sähköposteja jotka löytävät tiesä roskiksesta heti välittömästi.
Ihmettelen vain miten Gigantti esim antaa käyttää nimeää näissä huijausposteissa ei se ainakaan Gigantille hyvää mainosta ole.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Hei ....... tilaamasi jääkaappi on nyt saapunut.

Ärsyttäviä sähköposteja jotka löytävät tiesä roskiksesta heti välittömästi.
Ihmettelen vain miten Gigantti esim antaa käyttää nimeää näissä huijausposteissa ei se ainakaan Gigantille hyvää mainosta ole.

Luepa koko ketju ja syytä firmaa vasta sitten.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat