Kysymys ylläpidolle.

Vierailija

Onko todella niin, että keskusteluihin ei ole nyt uudistuksen myötä mahdollista liittää kuvaa omista tiedostoista?

Kiitos etukäteen vastauksestanne!

-yksi monien puolesta-

Sivut

Kommentit (34)

malviina
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Onko todella niin, että keskusteluihin ei ole nyt uudistuksen myötä mahdollista liittää kuvaa omista tiedostoista?

Kiitos etukäteen vastauksestanne!

-yksi monien puolesta-

En kuulu ylläpitoon, mutta luulen ettei amatöörikäyttäjä ainakaan saa liitettyä, se on harmi jos haluaisi esim. omasta kasvimaasta kuvia laittaa.

malviina
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Pitäisi olla toiminto  - lisää kuva omista tiedostoista- , se olisi helppoa vähänkin konetta käyttäneelle.

Sivustossa tulisi olla myös skaalain joka sovittaisi ylisuuret otokset tiettyyn näppärään kokoon, ettei järjettömän suuria kuvia tulisi.

Vierailija
malviina

Pitäisi olla toiminto  - lisää kuva omista tiedostoista- , se olisi helppoa vähänkin konetta käyttäneelle.

Sivustossa tulisi olla myös skaalain joka sovittaisi ylisuuret otokset tiettyyn näppärään kokoon, ettei järjettömän suuria kuvia tulisi.

Niinpä. Se kuvakoko, mikä oli ennen uudistusta, olisi mielestäni vähän tilaa vievänä riittävä. Elävöittäisiväthän omat kuvat keskustelua suuresti, jos niitä voisi liittää suoraan ilman, että ne täytyisi ladata ensin jollekin kuvanjakosivustolle. No, toivotaan, että asia korjataan, koska tällaisenaanhan tämä on nurinkurinen torso. 

Vierailija

Minä en ainakaan ala ladata kuvia mihinkään el kuvien lähetteleminen loppui, jos tähän ei muutosta tule. Toki sillä ei ole paljon merkitystä. Voi vähentyä kirjotteleminenkin.

Vierailija

Sivulta toiselle liikkuessa ei näy mitään merkkiä, millä sivulla olet. Onkohan tämä siksi, että joutuisimme käyttämään muistiamme?

Vierailija

Onko vika minussa vaiko systeemeissä kun en pääse kirjautumaan. Ystävänhaku puolella ei ole mitään ongelmaa kirjautumisen suhteen.

Kannattaisiko tämä sulkea kokonaan siksi ajaksi että saatte asiat pelittämään?

Vierailija
Vierailija

Onko vika minussa vaiko systeemeissä kun en pääse kirjautumaan. Ystävänhaku puolella ei ole mitään ongelmaa kirjautumisen suhteen.

Kannattaisiko tämä sulkea kokonaan siksi ajaksi että saatte asiat pelittämään?

Luulen, että vikaa on ei tämä toimi oikeestaan huonostikkaan, meinaan kirjautuminen.

Leena ET
Seuraa 
Liittynyt6.5.2014

Hei! Olemme toimituksessa huomanneet, että moni keskustelija kaipaa kuvien liittämismahdollisuutta tänne keskusteluihin. Toistaiseksi tämän verkkosivun julkaisujärjestelmä ei mahdollista omien kuvien liittämistä keskusteluihin, mutta asia on otettu varteen. Teknistä järjestelmää kuvien liittämiseksi kehitetään parhaillaan! Eli toiveita on kuunneltu. Aikataulusta emme valitettavasti kuitenkaan osaa vielä sanoa enempää.

Lähettäkää jatkossakin kommentteja ja kehitysideoitanne sivun käytettävyyteen liittyen. Parhaiten toimii palaute-linkki.

Leena

Vierailija

Toivottavasti omien kuvien liittäminen tulee pian mahdollisesksi. Ennen uudistusta se oli suoraa ja yksinkertaista ainakin photo paintista.

Vierailija
Vierailija

asia on otettu varteen,minkä?

Mitä varten kysyt, kun varsin hyvin arvaat.

Huomiseksi minä vartun pitkävartisia äitienpäiväruusuja.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Miten on mahdollista,että uudistuksen myötä yhdelle ainokaiselle sallittiin ladata omakuva nikkiin.

Voi itku tätä. Kuvansa, oman tai minkä tahansa kuvan saa jokainen laittaa esim. avatariksi. Ei se ainoastaan minulle ole sallittu. Lisäksi ohjeet, omien kuvien laittamisen sekä myös kuvien yleensä laittamiseen olen kirjoittanut -kuvista kiinostuneille-. Omia kuvia omista tiedostoista voi myöskin laittaa . Kuten muitakin kuvia omista tiedostoista. Tai vapaita kuvia netistä.Lokerosystemi on jäänyt pois.

Mutta laittaa voi tekstiosaan neliöstä- liitä/muokkaa kuvat.

Juuli

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat