Vierailija

Olen leski ja seurustellut jo vuosia eronneen miehen kanssa. Nyt yllättäen hänen entinen vaimonsa on tullut kuvioihin. Ex vaimo on asunut uuden avomiehensä kanssa jo 9-10 vuotta ja asuu edelleen. Aluksi hän tuli paikkakunnalle viikoksi kyläilemään. Sen viikon kaverini lähes asui vapaa-aikansa exänsä luona. Sen jälkeen he ovat pitäneet yhteyttä selkäni takana. Perjantaina selvisi monia asioita. Tämä nainen pitää miesystävääni tiukasti otteessaan. Nyt mies ei vastaa puheluihini. eikä soita itsekään minulle.                                                                                                                                          Olen tässä miettinyt asioita monelta kantilta. Kuten kuinka eronneet tuttavani suhtautuvat exänsä uuteen naisystävään. Surullisen usein he haukkuvat häntä ja yrittävät sotkea heidän välinsä. Vaikka exällä itsellään on jo uusi mies. Jotkut ovat ehtineet olla jo useammankin kanssa. Pahinpia tapauksia ovat olleet soittelut ja suoranainen valehtelu.   Kertokaapa exät miten suhtaudutte ex puolisonne uuteen ystävään ja miksi juuri niin. Miksi ei voi jatkaa omaa elämäänsä ja antaa toisenkin jatkaa. Ja te miehet, jotka olette antaneet exänne pilata uuden ystävyytenne, miksi annoitte sen tapahtua?  Ilmi 62v

Kommentit (2)

Hei, kirjoittelen, vaikka noihin kysymyksiisi en osaa exien kannalta vastatakaan.

Itse jäin nimittäin leskeksi vähän yli 50-kymppisenä, ja yritin sittemmin löytää ystävää miehestä.

Löysinkin sitten minua noin kaksi vuotta vanhemman, eronneen miehen. Vaan hänpä ei vaikuttanut ollenkaan päässeen eroon tuosta exästään, vaan puhui naisesta aina, joka ainoa kerta kun tapasimme, niin hyvässä kuin pahassakin. Kaiken kukkuraksi hän oli sitoutumiskammoinen.

Niinpä tajusin, että ei meidän yhteiselostamme tule yhtikäs mitään, jos en sitten jaksa kuunnella koko ajan juttuja entisestä vaimosta. Tuo exä oli jo mennyt uusiin naimisiinkin!

En tiedä, miten löytäisin ystävän, joka haluaisi rakentaa vain minun kanssani tulevaisuutta!

Jotkut  lukkiutuu entiseen liittoon  jos sitä on vuoskymmeniä harrastettu.  Eli antakaa olla, menetetty tapaus.

Naisten puolella ilmenee narsismia vahvasti.  Heille on kiva mitä enempi muita pahoittavat. Ei pysty vakisuhteeseen, mutta muutama kuukausi onnistuu.

Miehet on tallukoita. Joten eronneet naiset  on häiriköitä.  Niitä pitää karttaa  ainakin vakiintumisen puolesta.

Hyviä ihmisiä  on leskeksi jääneet  Heillä on elämänarvot kohdallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat