Tallinnassa tuli takkiin

Vierailija

Varokaa Tallinnan satamaterminaalia varsinkin C:tä siellä on röyhkeitä varkaita . Tungoksessa laivaan virkailija antaa varkaalle käsimerkin, koska hyökätä. Samalla kun ojennat lippusi, virkailija ottaa sen käsistäsi ja pitää sitä niinkauan että voro vie pussin.Tämä nähtiin viime kesänä omin silmin.Kannattaa laittaa lukko käsilaukkuunkin.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Olen ensiviikolla menossa Tallinnaan.Aina olen ollut varautunut,pitänyt laukustani,kassistani kiinni.Hyvä tietää että edelleenkin saa olla tarkkana,vaikka Tallinna on siistiytynyt viime vuosista.

Vierailija

Hei !
Mies vähän naureskelee, mutta mulla on aina Tallinnan reissulla kaikki isommat rahat ja pankkikortit pikkuhousuissa. Opin tämän tyttäreltä joka kävi jollain opintomatkalla Italiassa. Opas oli kehoittanut tekemään näin, siellä on kanssa paljon röyhkeitä varkaita.

Vierailija

Kaulalla olevan taskukukkaron nyörin tulee olla kestävä
ja/tai hyvin piilossa vaatteiden alla. Minusta toimivampi
ja käytössä kätevämpi on kuitenkin vyötärömalli. Kiinteät
vetoketjulliset taskutkaan eivät ole hassummat. Kaikkialla,
niin meillä kuin muualla on parasta varautua pahimpaan
koko ajan, varsinkin ruuhkissa. Ei Helsinki sen turvallisempi
ole...

Vierailija

Tapahtui Suomessa välillä Iisalmi- Ylivieska muutama vuosi sitten kesällä: Nuori nainen riisui lämpimänä päivänä ECCO-sandaalit jalastaan ja torkkui määräasemalle, mutta sandaaleitapa ei enää löytynytkään. Olivat ilmeisesti tarttuneet jonkun kanssamatkustajan tavaroihin. Onneksi oli kesä, että tarkeni paljain jaloin.

Vierailija

Lainaus:

Eipä kiehdo koko maa ollenkaan. Käyn mieluummin Ruotsissa ja muualla.

Samma här, ei kiinosta mikään varkaiden paratiisi ja aina mollaavat suomalaisia.
Kun mökille korpeen lähtee, niin ei kaivele kukaan pussukoita.
Rahani käytän miel suomalaisten hyväksi.

Vierailija

Varovainen kannattaa olla, niin Tallinnassa kuin Helsingissäkin. Naiset luopukaa käsilaukuista, siirtykää olkalaukkuihin tai reppuihn ja rahat, kukkarot tosiaan vaatteiden alle tai vetoketjullisiin taskuihin ja miehet - lompakko pois takataskusta!

Vierailija

Reppu ei hyvä! Oletteko huomanneet matkoillanne, kuinka esim. nuorisojoukko lähestyy reppuselkäistä kaveria? Usein valpas reppuselkäisen seuralainen on estänyt näpistyken.

Vierailija

Minulla on kaksi lompakkoa ja olen käyttänyt takataskussa vanhaa, tyhjää lompakkoa "syöttinä" ja toisen jossa on passi ja rahat laitan tiiviisti vetoketjulliseen povitaskuun!
Minua ei kylläkään ole edes yritetty "ryöstää" - liekö syynä suuri koko (187 sm/ 101kg ) mutta eihän sitä koskaan tiedä joten on hyvä varautua siihenkin.
Tärkeitä lienee kuitenkin ettei ota sitä "halpaa tulilientä " vaan jättää sen nauttimisen kotioloihin!

Vierailija

Lainaus:Tallinnassa tuli takkiin

Tuo on varmaa hyvä keino varkauden ehkäisemiseksi!
Neuvokaas asiantuntijat, kannattaisiko takki ensin valella bensiinillä..?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:Tallinnassa tuli takkiin

Tuo on varmaa hyvä keino varkauden ehkäisemiseksi!
Neuvokaas asiantuntijat, kannattaisiko takki ensin valella bensiinillä..?

" Hyvä vitsi"

Vierailija

Lainaus:

Varovainen kannattaa olla, niin Tallinnassa kuin Helsingissäkin. Naiset luopukaa käsilaukuista, siirtykää olkalaukkuihin tai reppuihn ja rahat, kukkarot tosiaan vaatteiden alle tai vetoketjullisiin taskuihin ja miehet - lompakko pois takataskusta!

Olkalaukku se pahin on, tungogsessa on helppo saksilla leikata hihna poikki. Jotkut röyhkeät varkaat tarttuu hihnasta kiinni jopa keskellä kirkasta päivää. Tavallinen halpa muovikassi on paras, niin näyttää köyhältä eikä varkaat kiinnostu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat