Lorna Byrne Suomessa 29. lokakuuta

Vierailija

http://enkelimaa.fi/uutiset.html?113

Enkeleiden suurlähettiläs taas Suomessa!

Nyt sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus tavata
maailmankuulu Lorna Byrne Helsingissä! Hän on
kansainvälisesti tunnettu irlantilainen kirjailija, joka on lapsesta asti nähnyt enkeleitä ja keskustellut heidän kanssaan. Lornan elämänkerta "Enkeleitä Hiuksissani" (Angels in My Hair) on kansainvälinen myyntimenestys, joka on käännetty 20 kielelle ja sitä on myyty 47 maassa. Lornan toinen kirja " Portaat taivaaseen" (Stairways to Heaven) syventää entisestään Lornan välittämää enkelitietoa.

Lorna Byrne saapuu nyt toista kertaa Suomeen ja pitää yleisöesityksen Helsingissä. Lornan viesti on täynnä toivoa; jokaisella meillä on oma suojelusenkelimme riippumatta uskonnosta tai uskosta. Jos koet vetovoimaa asiaa kohtaan ja haluat oppia mm

• kutsumaan enkeleitä elämääsi
• elämään yhteydessä omien enkeleittesi kanssa
• vastaanottamaan enkeleittesi viestejä

niin tämä tilaisuus on juuri sinulle tehty. Kaikkialla maailmalla ihmiset kertovat, että Lorna on antanut heille toivoa ja muuttanut heidän elämäänsä, joten tätä tilaisuutta ei kannata jättää väliin!

Huom! Maailmalla Lornan tilaisuudet ovat olleet loppuunmyytyjä, joten kannatta varata liput ajoissa, etenkin jos haluaa päästä lähimmille paikoille. Tosin uudessa paikassa Messukeskuksessa luulisi riittävän tilaa. Lippujen hinnat alkavat 31 eurosta.

Lipunmyynti osoitteessa www.lippu.fi

Tilaisuus on Helsingin Messukeskuksessa lauantaina 29. lokakuuta klo 14.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minua kiinnostaa Lorna Byrne todella paljon. Enkeleitä hiuksissani- kirja
on Lornan omaelämänkerta, ei mikään Helinä-keiju juttu.
Mielelläni menisin hänen tilaisuuteensa, jos vain asuisin lähempänä.
Täältä itärajalta tuleminen vaatisi myös yösijan Helsingissä ja kaikki
matkakuluineen päivineen tuntuu tällä hetkellä liian kalliilta.

Kuulin, että edellisellä Lornan vierailulla Helsingissä jäi paljon halukkaita
tulijoita ovien ulkopuolelle, tilanpuutteen vuoksi.
Siksi hän nyt tulee uudelleen ja on sanonut, että hän haluaa lippujen hinnat
kohtuullisiksi, ettei kukaan liian kalliin hinnan takia jäisi pois.

Tietenkin Messuhallin vuokra on kallis, luulisin näin, ja sen tilaisuuden
järjestäjä tietenkin ottaa lipputuloista.

Tällainen ajatus minulla on asiasta t. Karpalo

Vierailija

Kirjailija kirjoittaa enkeleistä ja tienaa sillä rahaa.
Näin minä sen näen.
Hyvää mainosta jo kirjoitetuille ja tuleville kirjoille nämä esiintymiset,
ympäri maailmaa.
enkelit kiinnostavat... :)

Vierailija

Lainaus:

Enkelibisnes kukoistaa.....

Helinä-keiju kiinnostaa enemmän ja tulee halvemmaks
katsoo videolta ;)

On täällä Telluksella sutinaa, kun on 7 miljardia ihmistä ja jokaisella ainakin yksi enkeli. Mihin ne kuolleitten enkelit joutuvat, kiertävätkö suvussa vai arvotaanko uudelleen? Byrne varmaan osaisi sanoa.

Joo, raha puhuu. Eivät ole tyhmiä nämä rouvat, jotka osaavat rahastamisen taidon.

Vierailija

Mitäpä sanoisin, olen lukenut ko. kirjat ja myös ihka meidän omat kotimaiset Niina-Matilda Juholan ja Kaija Juurikkalan kirjan, jotka koskevat samaa asiaa ja unohtamatta Diana Cooperia (siis viimeinen ei kotimainen). Mutta mutta mutta... hyvä on jos joku uskoo ja kokee asian omakseen??? Minä en näe enkeleitä enkä pirujakaan, vaikka polvillani pyytäisin... ja meikäläinen ei usko mitään, mitä ei omin silmin näe...

Vierailija

Lainaus:

Mitäpä sanoisin, olen lukenut ko. kirjat ja myös ihka meidän omat kotimaiset Niina-Matilda Juholan ja Kaija Juurikkalan kirjan, jotka koskevat samaa asiaa ja unohtamatta Diana Cooperia (siis viimeinen ei kotimainen). Mutta mutta mutta... hyvä on jos joku uskoo ja kokee asian omakseen??? Minä en näe enkeleitä enkä pirujakaan, vaikka polvillani pyytäisin... ja meikäläinen ei usko mitään, mitä ei omin silmin näe...

En minäkään ole nähnyt, mutta viime viikolla näin olemattoman koiran. Olin pyöräilemässä ja siinä matkaa tehdessä toivoin, ettei naapurin suuri koira vaan olisi taas irti. Pelkään sitä, koska se on hieman arvaamaton. Lähestyin pihatieltäni maantien risteystä. Päätielle vilkaistessani näin kyseisen koiran juoksevan pitkin tietä. Nousin varmuuden vuoksi pyörältä ja talutin risteyksen yli. Ei tiellä ollut koiraa, ei edes tassunjälkiä. Jos koira olisi ollut tiellä, ei se olisi millään ehtinyt muutamassa sekunnissa kadota peltoaukeamalta.
Siinä tuli mieleen, että ihminen näkee sitä mitä pelkää tai voimakkaasti ajattelee ja tahtoo nähdä.

Vierailija

Lainaus:
että ihminen näkee sitä mitä pelkää tai voimakkaasti ajattelee ja tahtoo nähdä.

tätä ehkä voisin uskoa, ainakin herkillä ihmisillä.... kai niitäkin nyt sitten on....

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 23.09.2011 20:34
...... Minä en näe enkeleitä enkä pirujakaan, vaikka polvillani pyytäisin... ja meikäläinen ei usko mitään, mitä ei omin silmin näe...

Eivät enkelit sinun pyynnöstäsi sinulle näyttäydy, he toteuttavat
Korkeimman tahtoa. Pirusta en tiedä, toivottavasti et ole häntä pyytänyt
luoksesi, piruhan joka tapauksessa vaanii kulman takana..
Maailmankaikkeudessa on paljon asioita, joita ei voi omin silmin nähdä.

Vierailija

"Enkelit ovat Jumalalle sitä mitä auringonsäteet ovat auringolle.
Jumala loi enkelit palvelemaan meitä ja pitämään meistä huolta.
Meidän rukouksiimme vastaaminen on heidän olemassaolonsa syy.
Vaikka elämme aineellisessa maailmassa, meillä on erityinen yhteys
Jumalaan Hänen enkeliensä kautta. Jokaisella meistä on sisimmässään
osa Jumalaa, jumalallinen kipinä, joka suo meille mahdollisuuden
pyytää enkeleiltä apua ja odottaa tuloksia.
Enkelit vastaavat kutsuusi niin kauan kuin se, mitä pyydät heitä tekemään,
on myönteistä eikä loukkaa muita tai estä elämänsuunnitelmaasi......."

Elizabeth Clare Prophet kirjassaan "Kuinka työskennellä Enkeleiden kanssa"

Vierailija

Ei siltä näytä. Miksi eivät auta pieniä lapsia joutumasta pedofiilien uhreiksi? Mitä pahaa vauva on tehnyt tullakseen raiskatuksia?

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 24.09.2011 16:06

Ei siltä näytä. Miksi eivät auta pieniä lapsia joutumasta pedofiilien uhreiksi? Mitä pahaa vauva on tehnyt tullakseen raiskatuksi?

Tuo on niitä kysymyksiä, joihin me ihmiset emme tiedä vastausta,
Sen tietää varmaan Isä yksin. Nämä lasten ja vauvojen vakavat sairaudet
ja kaikenlaiset kärsimykset ovat juuri niitä asioita, jotka laittavat uskon
koetukselle.

Vierailija

Lainaus:

Ei siltä näytä. Miksi eivät auta pieniä lapsia joutumasta pedofiilien uhreiksi? Mitä pahaa vauva on tehnyt tullakseen raiskatuksia?

Korjaus viimeisen sanan kohdalta: raiskatuksi

Kiihdyn aina kun hymistellään lasten suojelusenkeleillä. :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat