Henkimaailman asioitako?

Vierailija

Minulla on muutamia työkavereita jotka väittävät saaneensa henkimaailman energiatasoja vaaleina palloina ottamiinsa valokuviin . Olen itsekin nähnyt näitä valokuvia enkä osaa seliittää sitä. Eräässäkin valokuvassa yhdessä "pallossa" näkyi, tietokoneella suurennettuna, ihmisen kasvot.
Nämä asiaan perehtyneet työkaverini väittävät että on olemassa kirjallisuuttakin tämän ilmiön olemassaolosta, elikkä valokuviin tulevista henkiolennoista.
Minun valokuvissani ei ole näkynyt ylimääräisiä valopalloja. Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija

Hei!

Jos haluat lukea enemmän näistä valopalloista, niin ainakin Diana Cooperilta on ilmestynyt kirja aiheesta nimeltä "Enkelipallot - tie valaistumiseen".

Joissakin ottamissani valokuvissa on näitä valopalloja, mutta en ole niitä sen enempää tutkinut. Myös veljeni hautajaiskuvissa oli valopalloja, ne kuvat ei olleet minun ottamia.

Vierailija

Lainaus:

Minun valokuvissani ei ole näkynyt ylimääräisiä valopalloja. Onko muilla kokemuksia?

Ei ole näkynyt, koska en usko henkimaailmaan. Ihminen näkee sellaista jota haluaa nähdä. Kaikille ilmiöille on olemassa selitys, mutta kaikki eivät halua kuulla selityksiä.
Joskus kuvani ovat olleet epätarkkoja, mutta enkeleitä tms. ei niihin ilmesty.

-valaistumaton realisti-

Vierailija

Vuosia sitten kuummasteltiin neuvostol.SErjon Kirlian (v.-39 )esittelemää menetelmää, jonka mukaan elävästä kehosta purkautuva sähkövaraus (energia)saatiin valokuvattua. Jotkut väittävät näkevänsä sen eri värisinä auroina ihmisen henkisen kehittyneisyyden mukaan. Uskoo ken voi. Olen anonyymi klo 20.11 samaa mieltä;kannattaa putsata kameran linssit ennen kuvaamista.

Vierailija

Lainaus:

Eräässäkin valokuvassa yhdessä "pallossa" näkyi, tietokoneella suurennettuna, ihmisen kasvot.

Olisiko kyseessä kuvankäsittely? Sillähän saa aikaan ihmeitä.

Vuosia sitten näin valokuvan pensaasta, jonka varjoista hyvällä tahdolla saattoi piilokuvan tapaan nähdä Jeesus-hahmon kasvot. En olisi huomannut, ellei kuvan esittelijä olisi näyttänyt miten kuvaa piti katsoa.

Amerikassa ihmiset saavat "ilmestyksiä" vaikkapa paahtoleipäänsä. Nähdään Neitsyt Maria tai Jeesus. Ehkä enkelien ilmestys on samaa sarjaa. Ongelmana on vain, ettei näköisyydestä ole varmaa tietoa. Mihin verrata, kun valokuvia alkuperäisistä ei ole löytynyt. Mielikuvamme hahmoista on taiteilijoitten muodostama ja todennäköisesti suuresti kaunisteltu.

Vierailija

Tänään kuulin enkelipalloista ensimmäisen kerran kaverilta jolla on paljon kokemuksia asiasta. Erään tapahtuman aikana tänään hänen ottamiin kuviin oli "tarttunut" enkelipalloja kaksi kappaletta. Meidän eläkeläiskerhosta kuoli hiljattain kaksi henkilöa. Omiin kuviini ei koskaan ole palloja tullut. Kun tulin kotiin päätin kokeilla kuvaamista olohuoneessa jossa on maalattu kuva anopista. Ajattelin että tulisipa vaimoni äiti nyt tähän kuvaan. Kuvasin. Siellä hänen potrettinsa vieressä oikealla kahdessa eri kuvassa oli enkelipallo. Hämmästyttävää. Pyysin vaimoani samaan paikkaan kuvaan.
Pettymys oli suuri kun enkelipallo oli kadonnut katosta tai seinältä. Lähempi kuvan tarkastelu osoittikin että ko pallo olikin nyt tuolia vasten aivan selkeänä. Vaimoni vieressä. Ihmeellistä?!

Vierailija

Lainaus:

Tämä sieni tuijotti minua ja olen ihmetellyt että kuinka se on kummallinen:)
Tätä kuvaa ei ole käsitelty.
Ei se ole enkelihahmokaan vaan paremminkin peikko.

Siilienkelipallo tai peikkoenkelipallo aivan selvästi ;)

Vierailija

Valopalloja kuviin saa esimerkiksi lumisateessa kuvattaessa. Pölyhiukkasten leijailu huoneilmassa tai valon heijastukset metalli- ja lasiesineistä vaikkapa rannekellosta saattavat aiheuttaa pyöreän "ilmiön" kuvaan.

Kokeilkaapa vaikka kuvaamista hyvin pölyisessä tilassa, jossa on liikuttu ennen kuvaamista niin että pöly leijailee auringon valokeilassa. Kyllä silloin anoppi ilmestyy - ja pölyhuisku kädessä! Hui.

Vierailija

Onneks anopilla on vain pölyhuisku, meinaan anopilla varustettu kaulin olisi pelottava:)
Vois jäädä kuva ottamatta..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat