Nopeat sydämen lyönnit!

Vierailija

Moi!

Minulla on aikaisemmin tutkittu sydämen tykytyksiä ja ainakaan silloin ei löytynyt
mitään vakaavaa. Tykytykset ovat olleet aina silloin tällöin esiintyviä ja hetken kestäviä. Sain lääkkeet vaivaan.
Eilen minulla oli todella stressipäivä ja kun tulin kotiin, sydän löi ihan selkeästi lujempaa pidemmän aikaa, vaikka olin jo
levossa. Huolestuin asiasta, mitä olisin tehnyt jos sydämen lyöntitiheys ei olisi rauhoittunut.Onko jotain keinoa
Minulla on tapumusta myös migreeniin. Olen yli 50v. nainen ja syön hormoonilääkettä vaihdevuosiin.En haluaisi olla näin säikky...

Kommentit (11)

eitietoo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei!

Otan varmaan yhteyden lääkäriin myöhemmin, mutta kai saan kysellä kohtalotovereilta vinkkejä asiaan!
Tämä on varmaan ihan oikea foorumi!

Vierailija

Hei,

joskus raudanpuute voi aiheuttaa tuollaista. Valioravinnolla on yksi hyvä rautalääke apteekeissa, se ei aiheuta vatsavaivoja, kuten joskus vastaavat tuotteet tekevät. Myös b12-vitamiinin puutos voi aiheuttaa yleistä hermostunutta oloa ja sydämentykytyksiä.

Kotitohtori :)

Vierailija

Lainaus:

Moi!

Minulla on aikaisemmin tutkittu sydämen tykytyksiä ja ainakaan silloin ei löytynyt
mitään vakaavaa. Tykytykset ovat olleet aina silloin tällöin esiintyviä ja hetken kestäviä. Sain lääkkeet vaivaan.
Eilen minulla oli todella stressipäivä ja kun tulin kotiin, sydän löi ihan selkeästi lujempaa pidemmän aikaa, vaikka olin jo
levossa. Huolestuin asiasta, mitä olisin tehnyt jos sydämen lyöntitiheys ei olisi rauhoittunut.Onko jotain keinoa
Minulla on tapumusta myös migreeniin. Olen yli 50v. nainen ja syön hormoonilääkettä vaihdevuosiin.En haluaisi olla näin säikky...

Mene helvetissä lääkäriin täältä voit saada sellaiset ohjeet, jotta on myöhäistä mennä.
Kehottaisinkin toimitusta poistamaan tälläiset puoskarien antamat hoitoohjeet, sillä kaikki hoito ei käy kaikille, oletteko menettäneet järkenne, ei tämä ole sairas tupa, eikä täältä saa ammatti apua, höööö!

Vierailija

Olen kanssasi samaa mieltä, valitukset oikeaan foorumiin. Eikä maallikon ohjeita! Ainoastaan jos on omia kokemuksia, ei muuten!

Vierailija

Täällä on tosi kiukkusia vastauksia!!!-ei asiallisia.Kokeile ranteesta onko syke tasainen.Jos on pahempaa ongelmaa se tuo myös pahempia oireita.

Vierailija

Olen joutunut kahdesti sairaalan päivystysvastaanotolle kun lepopulssini oli yli 200. Johtui kuulemma stressistä koska EKG:ssä ei näkynyt mitään vaarallista. Pulssi rauhoittui Sotacor-nimisellä lääkkeellä (=beeta-salpaaja) jota on neuvottu ottamaan tarpeen vaatiessa.
Olen itse huomannut toisen "luomu"-keinon kun sydän joskus nukkumaan mennessäni ei meinaa rauhoittua, nimittäin piikkimatto. Sitä kun käytän sydän rauhoittuu ja saan hyvin unen päästä kiinni.

eitietoo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Moi!

Joo, täällä näkyy joukossa olevan tosi vihaisia ihmisä!
Mistä niitä oikein tulee??
Mutta.. kiitos teille jotka olette vastanneet asiallisesti!!

Ps: Kiukku ei liene hyvä sydämelle!!

Vierailija

Ystävä hyvä! erota kiukku ja asiallisuus! Eihän täällä ollut kuin yksi kiukkuinen vastaus. Sekin oli kuitenkin suojelemiseksesi! Taitaa olla kiukkua vähemmän kuin yleensä! Kaunista päivää kaikille :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat