Tikku sormessa.

Vierailija

Sain kaverini rakennustyömaalla tikun sormeeni, mitä ehdotatte hoitomenetelmäksi, tikku on niin pieni etten saa sitä itse poistettua.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei muuta ku ampulanssilla lähimpään kirurkiseen sairaalaan, kyllä he siellä ossaavat amputoita sormen ja siinähä se tikkuki mennee pois!

nimim. "tikusta asiaa"

Vierailija

Lainaus:

Ei muuta ku ampulanssilla lähimpään kirurkiseen sairaalaan, kyllä he siellä ossaavat amputoita sormen ja siinähä se tikkuki mennee pois!

nimim. "tikusta asiaa"

Taidat viisastella!

Vierailija

Lainaus:

Sain kaverini rakennustyömaalla tikun sormeeni, mitä ehdotatte hoitomenetelmäksi, tikku on niin pieni etten saa sitä itse poistettua.

Voiskohan se kaveri auttaa? Hyvillä pinseteillä vetasee tikun pois ja sitten peset kätesi.

Vierailija

No, tässä "keskustelussa" on kyllä tehty tikusta asiaa.....
Eipä uskoisi, että täällä aikuiset ihmiset haastelevat.

Vierailija

Lainaus:

No, tässä "keskustelussa" on kyllä tehty tikusta asiaa.....
Eipä uskoisi, että täällä aikuiset ihmiset haastelevat.

Näin on, ja oikein konkreettisesti, heh heh...! :) Mikähän lie tarkoitus tälläkin keskustelulla...? :DD

Vierailija

Lainaus:

Ehkä hän on yksinäinen

Niin varmaan onki, minullaki oli roska silimässä mutta kaveri otti sen pois, kyllä kaveri tarttis olla kaikilla!
On tää palsta kumminnii palijo parempi ku muut, ei aiheuta ( ainakaa vielä) toisten tölvimisiä eikä pahhaa puhetta muista! :D

Vierailija

Lainaus:

Ehkä hän on yksinäinen

No eikö hän sitten voisi kuskustella esim. ystävyydestä ja/tai yksinäisyydestä??

Vierailija

Tikku sormessa on mielestäni aivan yhtä hyvä keskustelun avaus vieraiden ihmisten kesken kuin mikä muu tahansa. Esim. säästä keskustellaan usein ja monin sanakääntein, miksei tikustakin. Hyvin usein saamme olla myös seurassa yksin ja itseksemme kun yhteisiä puheenaiheita ei ole emmekä oikein osaa tuota small talkia. Rohkeasti vain puhumaan, tiedä vaikka tikku sormessa olisi uuden ystävyyden alku!

Vierailija

Mutta kun mulla meni sukkapuikko varpaanvälistä sisään ja syvälle. Siinä oli ystävällä tehtävää kun veti puikon pois irvistellessäni, ei mikään pikku tikku.

Vierailija

Lainaus:

Mutta kun mulla meni sukkapuikko varpaanvälistä sisään ja syvälle. Siinä oli ystävällä tehtävää kun veti puikon pois irvistellessäni, ei mikään pikku tikku.

Kaverini hyppäsi rakennustelineeltä ( n. 1m ) maassa oli lauta jossa sojotti 4" naula se tuli jalkapöydästä läpi ikävä tapaus!

Vierailija

Lainaus:

Ehkä hän on yksinäinen

Eräskin yksinäinen tilasi lehtiä kotiinsa, että edes joku kävisi hänen ovellaan.. siis postin jakaja.

Vierailija

Vanha ja kulunut juttu, tässä foorumissa ei kuitenkaan ole kysymys yksinäisyydestä vaan jostakin muusta tosi kevyestä jutustelun aiheesta, enkä keksi mistä.

Vierailija

Lainaus:

Vanha ja kulunut juttu, tässä foorumissa ei kuitenkaan ole kysymys yksinäisyydestä vaan jostakin muusta tosi kevyestä jutustelun aiheesta, enkä keksi mistä.

Tehtii tikusta asiaa :))))

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat