Exä kiusaa!

Vierailija

Sanokaahan, mitä voin tehdä, kun tuo ex-puolisoni vakoilee, vahtii ja kiusaa minua yhä vaan, vaikka erostamme on jo 3 vuotta!

Hän saattaa iltaisin seisoskella ikkunan takana (asun rivitalossa), ja esim. aamuisin kun lähden töihin, hän on takuuvarmasti jossakin matkan varrella seisomassa. Se tuntuu siksikin aika pelottavalta, kun kävelen töihin tuon vajaan kilometrin matkan!

Hän EI edes sano mitään, vaan seisoo vaan lähistöllä, ja jos yritän lähestyä häntä, hän "katoaa" kulman taakse.

Joskus on tullut myös outoja puheluita, joissa kukaan EI puhu mitään, ja sitten jonkin ajan kuluttua sulkee puhelun. Varmasti sekin on hän...?

Voisinkohan tällaisesta vainoamisesta jo ilmoittaa poliisille ja kertoa, että pelkään ja haluan hänet pois läheltäni, vai mitä minun pitäisi tehdä?

Olen vasta 49-vuotias, exäni on 55, eikä meillä kummallakaan ole lapsia.

Peloteltu

Kommentit (4)

Vierailija

Jos on syytä, niin voit hakea lähestymiskieltoa... Siis jos hän uhkailee sinua. Kannattaa mennä laitokselle juttelemaan asiasta.

Nykyään näitä kaiken maailman häiriintyneitä riittää, jopa nettiin tai kotikulmille asti vakoilemaan, joko suoraan tai toisen henkilön kautta. Pitäisi niskasta taluttaa suljetulle tälläiset saamaan hoitoa!

Vierailija

Onko tuo pelottelu pelkkää seisomista ja katoamista? Ei taida poliisi paljon voida tehdä, kun mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
Vierailija

Sanokaahan, mitä voin tehdä, kun tuo ex-puolisoni vakoilee, vahtii ja kiusaa minua yhä vaan, vaikka erostamme on jo 3 vuotta!

Hän saattaa iltaisin seisoskella ikkunan takana (asun rivitalossa), ja esim. aamuisin kun lähden töihin, hän on takuuvarmasti jossakin matkan varrella seisomassa. Se tuntuu siksikin aika pelottavalta, kun kävelen töihin tuon vajaan kilometrin matkan!

Hän EI edes sano mitään, vaan seisoo vaan lähistöllä, ja jos yritän lähestyä häntä, hän "katoaa" kulman taakse.

Joskus on tullut myös outoja puheluita, joissa kukaan EI puhu mitään, ja sitten jonkin ajan kuluttua sulkee puhelun. Varmasti sekin on hän...?

Voisinkohan tällaisesta vainoamisesta jo ilmoittaa poliisille ja kertoa, että pelkään ja haluan hänet pois läheltäni, vai mitä minun pitäisi tehdä?

Olen vasta 49-vuotias, exäni on 55, eikä meillä kummallakaan ole lapsia.

Peloteltu

Vastatakseen pitäisi tietää vastapuolenkin versio. Veitkö erossa miehen omaisuuden tairuhjoit muuten ukkoparan?

Lähestymiskielto on tehokas apu, mutta sen rikkominen on yleistä etkä varmaan halua ehtimiseen juosta käräjillä.

Vierailija
Vierailija

Jos on syytä, niin voit hakea lähestymiskieltoa... Siis jos hän uhkailee sinua. Kannattaa mennä laitokselle juttelemaan asiasta.

Nykyään näitä kaiken maailman häiriintyneitä riittää, jopa nettiin tai kotikulmille asti vakoilemaan, joko suoraan tai toisen henkilön kautta. Pitäisi niskasta taluttaa suljetulle tälläiset saamaan hoitoa!

taitais täyttyä suljetut osastot pikapuoliin, on heitä sen verran paljon jotak eivät eron myötä pääse irti siitä rakkauden tunteesta ja ikävästä toista kohtaan. Niin se vain on. Itse olen kokenut sellaista ahdistusta kun hyljättiin että kävelin miehen asunnon lähellä että näkisin edes hänet. En mitään muuta kuin katsoin kaukaa. Nykyään siitä saisi jo sakot tai muuta, ei ennen ollut sellaista? ja tuo "rakkaudentauti" parani aika pian kun mies ei antanut periksi minun "kerjäämiselle". Nyt naurattaa tuo aika, mutta ei silloin. Enää en sitten sen jälkeen ole "rakastunut" niin paljoa että kenenkään perässä vonkaisin, sen se opetti. Mutta oli se kauhean ikävä tunne, kuin rikki revittäisiin jotain sisältä. Ei kenenkään tunteilla saa leikkiä, ja jos tule ero, se on tehtävä nätisti ja ajan kans, että toinenkin voi käsitellä asian kunnolla ennekuin lopullisesti erotaan. eikä vain kylmästi hyljätä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat