Aamuansa voi viettää monella tapaa

Vierailija

Jotkut tykkäävät loikoilla sängyssä herättyään tunti kausia, minä sensijaan ryhdyn heti aamutoimiin.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Voi, miusta ei oo siihen!!!
Enkä tajuu miten jotkut pystyy siihen. Kun miul on johonki meno, laitan kellon soimaan moneen kertaan.
Ekan herätyksen jälkeen mänen silmät ummessa laittamaan vedenkeittimen päälle, toka herätys: kaadan veden kuppiin johon oon illalla laittanu teen. Ja kun kolmannen kerran soi, pitäs nousta ylös. Kellon soittojen väli on 20 min, ja yleensä aina nukahan siinä välissä.
Yöllä voisin valvoo vaikka viiteen :)

Vierailija

En yleensä viitsi heti nousta kun herään n.6-7 maissa.Pötköttelen sängyssä jonkin aikaa.Nykyisin hämärissä poltan tuikkuja ja nautin siitä.

Vierailija

Nythän palstoilta puuttuvat vielä mielenkiintoiset keskusteluaiheet:
"päiväänsä voi viettää monella tapaa" ja "yötänsä voi viettää monella tapaa" :-)
Pitäisiköhän korjata tuo puute?

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Nythän palstoilta puuttuvat vielä mielenkiintoiset keskusteluaiheet:
"päiväänsä voi viettää monella tapaa" ja "yötänsä voi viettää monella tapaa" :-)
Pitäisiköhän korjata tuo puute?

Korjaa ihmeessä, tai lue "murteita", "mukavien asioiden kalenteria" ym.

Kuvassa yksi viettotapa, sopii aamuun ,päivään, iltaan ja yöhön. Aika vaikea yksi sana tuossa uudessa ET-lehden ristikossa.

Vierailija

Minä painelen koiran kanssa lenkkiä, säästä tai vuodenajasta riippumatta jo reippaasti ennen kahdeksaa. Nyt vaan on aamuisin jo niin pimeää, että en tohdi mennä metsään ennen kun valkenee. Aamuihmiselle ei aamulojuminen sovi. Illalla kyllä vetäydyn mieluusti radion ja ristikoitten,kirjojen pariin jo kahdeksan jälkeen .

Vierailija

Koiran kanssapa tuliskin lenkillä käytyä varmaan jo heti aamusta, mutta kun en ole koiraihminen, en viitsi lenkkeilyn takia koiraa ottaa - se ei olis koiralle reilua! :)
Mulla on kissa, ja sehän ei täällä kaupungissa ulos kaipaa, märkään aamuun...
Nuorena olin enempi aamu-ihminen, mutta enää en edes tiedä, kumpaa oikein olen!! :)

Vierailija

Heräsi tänään klo 03.00 oltuaan unessa 3 tuntia
Eilen oli mettälenkillä marja ja sieni retkellä ja tuli sen päälle otettua 2 tunnin tirsat ja toisenkin kerran pienet niin ei unta riittänyt pitempään
AAMUSTA PÄIVÄ PARAHIN
Kahvia ja Facebook uutisia. Pyykit koneeseen. Päivän lehti ILKKA netissä < 04.30 >.
Päivä alkas valkeemaan n. 4.30 kun on sateisen harmaata.
Aamupala puuron aika vois olla kohta.
Se on voitto jos saa olla untenmailla 06.00 saakka. Tapahtuu ehlä kerran kuukaudessa.

Jos on lähtö johonkin kauemmaksi niin ei saa unta laisinkaan. Niin lähtee keskiyöllä ajelemaan. On rauha liikkua yöllä. Ei ruuhkia
Elämä on opettanu tälläiseksi. Siihen on vain sopeuduttava.

Vierailija

Lainaus:

En yleensä viitsi heti nousta kun herään n.6-7 maissa.Pötköttelen sängyssä jonkin aikaa.Nykyisin hämärissä poltan tuikkuja ja nautin siitä.

Älä vaan unenpöpperössä jätä niitä tuikkuja vartioimatta!
Minä poltan kynttilöitä vain omaisten haudoilla, pelkään tulipaloa sen verran.

Vierailija

Koira huolehtii herättämisestä seitsemän jälkeen. Siihen asti nukun kuin tukki kahdeksan tuntia tai vähän ylikin. Lenkki kestää puolesta tunnista tuntiin ja sinä aikana ehdin herätä. Siitä se päivä sitten lähtee.

Vierailija

Koira huolehtii herättämisestä seitsemän jälkeen. Siihen asti nukun kuin tukki kahdeksan tuntia tai vähän ylikin. Lenkki kestää puolesta tunnista tuntiin ja sinä aikana ehdin herätä. Siitä se päivä sitten lähtee.

Vierailija

Tulipahan sitä aamutoimien jälkeen vielä 2 tunnin nokoset saatua.
Sadesää niin ei metsäänkään voi tänään mennä.
Uhkaa vielä huomisellekkin kosteaa säätä.

Vierailija
-nipa-

Tulipahan sitä aamutoimien jälkeen vielä 2 tunnin nokoset saatua.
Sadesää niin ei metsäänkään voi tänään mennä.
Uhkaa vielä huomisellekkin kosteaa säätä.

Minulle taas huomisen kostea sää on lupaus (eikä uhkaus). Nytkin vedän sadetakin niskaan ja lähden kaupungille toimittamaan pojan asioita, kun hänellä on työn takia aika kortilla. Minulla eläkeläisellä on aikaa, ja voin tuntea itseni tarpeelliseksi. - Viikonloppuna kun oli painostava helle, niin pelkäsin pyörtyväni höyryävällä asfaltilla. Nyt olen taas vironnut ja piristynyt.

Vierailija

Päiväni on pilalla jos olen nukkunut liian pitkään.
On kuin ajasta olisi lohkaistu osa jotain todella tärkeää,
vaikka menoa ei olisi yhtään minnekään.

Vierailija

Unta riitti nyt klo 05.00 saakka
Pilvipoutaa, tuuleksii ja näkyy vanhaakin taivasta. Rauhassa suunnitella mikä on " päivän nimi ". Mitä päivä mahdollisesti tuo muassaan.
Puutarhamarjoja tarttis poimia ja mustaherukoista tehdä NEKTARIA. Kaikki vitamiinit talteen.
Sauna on päivän kohokohta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat