Suomen naisten seksitaidot?

Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/suomen-naisten-seksitaidot-hau...

Mitä mieltä miehet olette, onko tässä mitään perää? Suurin osa naisista (vanhemmista) on tottunut kovin yksipuoliseen seksiin. Minua he eivät ainakaan osaa tyydyttää. Tästä minulla on kokemusta, mutta ulkomaalaisista ei.

Sivut

Kommentit (1258)

Vierailija

Jos olet jo kokeillut suurinta osaa vanhemmista naisista Suomessa niin kannattaa ehkä lähteä ulkomaille kokeilemaan. Minulle riittää tämä oma.

Vierailija

Lainaus:

Jos olet jo kokeillut suurinta osaa vanhemmista naisista Suomessa niin kannattaa ehkä lähteä ulkomaille kokeilemaan. Minulle riittää tämä oma.

Hauska vastaus - hehe!

Vierailija

Lainaus:

Eihän noissa gallupeissakaan kysellä joka kerta reilulta viideltä miljoonalta ihmiseltä mielipiteitä ja silti aika hyviä hyviä arvioita todellisuudesta kykenevät tekemään. En osaa sanoa olenko kokeillut tilastollisesti merkittävää määrää naisista, mutta riittävästi omaan makuuni kyllä. Kertokaapa muutkin mielipiteenne niin saadaan parempi otos.

Vierailija

Jospa se onkin niin, että sinä et osaa, kykene tai halua tyydyttää naista ja siitä johtuen naisetkaan eivät halua sinua yksipuolisesti tyydyttää!?
Minä olen nainen ja tykkään aivan hirveästi sellaisista miehistä, joille naisen nautinto on suorastaan kunnia-asia!!

Vierailija

Suosittelen kyllä keskustelun aloittajalle muuttamista Pietariin
tai muualle tuonne ihanien, seksikkäästi pukeutuvien naisten
maahan. Hajuvesien tuoksukin on ihan tyrmäävä :-)

Vierailija

Lainaus:

Suosittelen kyllä keskustelun aloittajalle muuttamista Pietariin
tai muualle tuonne ihanien, seksikkäästi pukeutuvien naisten
maahan. Hajuvesien tuoksukin on ihan tyrmäävä :-)

Rahalla saa, ei kuitenkaan aitoa rakkautta, ostettu rakkaus ihan eri asia. Jos hyvää seksiä haluaa, siinä pitää olla tunteet mukana, raha ei ainakaan minua saa syttymään. Onneksi on vielä niin hyvä tilanne, ettei tarvitse ostoseksiä ostaa.

Vierailija

Lainaus:

Jospa se onkin niin, että sinä et osaa, kykene tai halua tyydyttää naista ja siitä johtuen naisetkaan eivät halua sinua yksipuolisesti tyydyttää!?
Minä olen nainen ja tykkään aivan hirveästi sellaisista miehistä, joille naisen nautinto on suorastaan kunnia-asia!!

Juuri näin. Minulle se naisen nautinto on nimenomaan kunnia-asia. Siksi harmittaakin kun nainen ei osaa antaa mitään takaisin. Naisen tyydyttämisen jälkeen minun pitäisi vielä tyydyttää itseni naisen vain maatessa allani tai mikä asento nyt sattuukaan olemaan. Ei ole hyvää seksiä sellainen, valitettavasti.

Vierailija

Lainaus:

No voi hyvä mies.
Ethän sinä sitten ole minun kanssa ollut!

En ole en. Onneksi on poikkeuksiakin. Harvassa vain tahtovat olla. Harmin paikka.

Vierailija

Useimmat naiset ajattelee ettei kannata koko puimakonetta käynnistää yhden
korren takia.
Jos nainen tekee rakastellessa analyysia makkarin katon maalaustarpeesta niin
se ei miestä kiihota erityisemmin:(
Yllä olevia mielipiteitä olen kuullut mutta:
Naisen silmien sytyttäminen on miehen tehtävä.

Vierailija

Tässä naisen näkökanta:Kyllä se loppupelissä on miehestä kiinni,mikä sortin tyydytyksen saa ja miten nainen"makaa".Tää on fakta.Mites se muuten on mahdollista,että oman virttyneen ukon kanssa tuo yllä on tosi asia.Vieraan miehen kanssa tulee TIIKERI naisesta ja mies menettää ihan tajuntansa.Miehen käsittely ja virittely on kaiken a ja o.Myös Suomalaisissa ja Etelän miehissä on eroja juuri tässä naisen kunnioituksessa.Eihän hyvänen aika kukaan nainen syty miehen käsittelyssä,joka on pisto,työntö ja ravistus.Se oli siinä.Haloo!!!

Vierailija

Virolaisten mukaan suomalainen nainen pärjää sängyssä vielä Suomi-poikaakin huonommin.

Suomalaista naista huonomman arvosanan saavat vain egyptiläiset, kun virolaisilta miehiltä kysytään, mistä maasta tulevat hyvät rakastajat. Eniten virolaiset miehet arvostavat venäläisiä naisia.

Tuo gallup-kyselyhän oli virolaisten tekemä. Virolaisillako sitä on
maailmanlaajuisia kokemuksia eri maiden naisista?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat