Rukous

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Minä uskon rukouksen voimaan. Olen kokenut sen omassa elämässäni monia kertoja. Jopa siten, että kun vasta ajattelen rukousta, niin asia jo toteutuu elämässäni. Tämä ei ole mitään unta, eikä viinien huumaa, vaan täyttä totta. Olen elämässä kohdannut paljon murhetta ja huolta ja jotenkin tuntuu siltä, että saan ikään kuin "hyvitystä" korkeimmalta kaikesta kokemastani vääryydestä ja tuskasta. Täytyy muistaa myös kiittää, se usein ihmis-pololta unohtuu. Panostan nykyään juuri kiitokseen ja yritän kasvaa sillä rintamalla edelleen.

Kommentit (4)

Vierailija
Helkama

Minä uskon rukouksen voimaan. Olen kokenut sen omassa elämässäni monia kertoja. Jopa siten, että kun vasta ajattelen rukousta, niin asia jo toteutuu elämässäni. Tämä ei ole mitään unta, eikä viinien huumaa, vaan täyttä totta. Olen elämässä kohdannut paljon murhetta ja huolta ja jotenkin tuntuu siltä, että saan ikään kuin "hyvitystä" korkeimmalta kaikesta kokemastani vääryydestä ja tuskasta. Täytyy muistaa myös kiittää, se usein ihmis-pololta unohtuu. Panostan nykyään juuri kiitokseen ja yritän kasvaa sillä rintamalla edelleen.

"Kiittäkää joka tilassa", niinhän Raamatussakin kehoitetaan!
Itselläni sama juttu, Jumalaa kohtaan kiittäminen jää ihan liian vähälle. Pyyntöjä kyllä riittää.
Uskon myös rukouksen voimaan, sehän on yhteyttä Jumalan kanssa. Taivaan Isä antaa kullekin sitä mitä tarpeen on, ei yhtään vähempää, eikä yhtään liikaa. Haluan myös oppia kiittämään enemmän! KIITOS Jumalani - kaikesta - .....pettymyksistäkin!!

Vierailija

Lainaus:

Johan täällä on ihan samalla otsikolla aikaisempi keskustelu,
eikö olisi voinut sitä jatkaa? Siihen on tänäänkin tullut uusi
kirjoitus ja siksi on hyvin esillä sekin.

http://www.nettiet.fi/forum/sana-on-vapaa/2254/[/quote]

Olisiko käynyt vain inhimillinen erehdys? Uusi keskustelufoorumin käyttjä saattaa vahingossa avata uuden keskustelun vaikka tarkoittaa vastata vanhaan. Niin meinasi minullekin käydä pari vuotta sitten. Eivät nämä systeemit aina niin yksinkertaisia ole vaikka siltä "kokeneesta" tuntuvat. Toivottavasti pysyy keskusteluissa mukana tuo Helkama!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat