neljä eläinaktivistia on tänään turussa oikeudessa,kun olivat vuonna 2009 salaa käyneet kuvaamassa sikaloissa. ihan oikein heille. t.norpannahka-asunainen
Vai vielä korvauksia. Yhteiskunnan pitäisi palkita siitä, että ovat tuoneet eläinten raatelua päivänvaloon. Se kuvamateriaali mitä tv:ssäkin on näytetty ( ja takuulla se oli vain siistitty versio) ei kovin korkealle noteeraa ihmisen järjenjuoksuia tai tunnetasoa.
Satuileva tiinamme "norpannahkoissasi", kerro tuo "salaa kuvaaminen on rikos" turvakameralle kadulla tai tienvarren kottaraispöntölle, kun se napsauttaa sinusta kuvan audilla ylinopeutta ajellessasi. - Älä jaksa vouhottaa.
Ai täällä kerrotaan pukeutumisesta . . . . noo, mulla tänään halpiskaupan toppapusakka ja tyttäreltä perityt farkut ja kävelin töihin. Ans kattoo mitä laitan huomenna, kerron sitten ;D
175000€ korvausta vaativat sikatilalliset näille terroristeille. siinäpähän maksavat. t.tiina
Vai vielä korvauksia. Yhteiskunnan pitäisi palkita siitä, että ovat tuoneet eläinten raatelua päivänvaloon. Se kuvamateriaali mitä tv:ssäkin on näytetty ( ja takuulla se oli vain siistitty versio) ei kovin korkealle noteeraa ihmisen järjenjuoksuia tai tunnetasoa.
salaa kuvaaminen on aina rikos ellei kyse ole piilokamerasta. t.satu
Satuileva tiinamme "norpannahkoissasi", kerro tuo "salaa kuvaaminen on rikos" turvakameralle kadulla tai tienvarren kottaraispöntölle, kun se napsauttaa sinusta kuvan audilla ylinopeutta ajellessasi. - Älä jaksa vouhottaa.
älä itse vouhota:D:D t. riikka
Eipä tuo kuvaaminen julkisilla paikoilla ole mikään rikos.
meneppä toisten pihoille kuvamaan niin näät mitä tapahtuu kokeile! t. rouva siannahassa
Loistavaa! Suomi on sivistysvaltio: siatkin osaavat kirjoittaa.
ja te anonyymit olette säälittäviä t. muori kengurunturkissa = riitta noponen
Ai täällä kerrotaan pukeutumisesta . . . . noo, mulla tänään halpiskaupan toppapusakka ja tyttäreltä perityt farkut ja kävelin töihin. Ans kattoo mitä laitan huomenna, kerron sitten ;D
Kenen nimellä kirjoitit? Naapurinko?
Lopeta hyvissä ajoin.
omalla nimellä:D:D t.riitta noponen