Seuraa 

Musiikki on monille tärkeä osa elämää. En voisi kuvitella eläväni ilman tätä ihanaa taidemuotoa. Rakastan kaikkea tunteisiini vetoavaa musiikkia lajityypistä riippumatta. Kehotankin kaikkia kuuntelemaan musiikkia avoimin mielin päivittäin!

Kertokaa muutkin mitkä kappaleet ovat aiheuttaneet teille samanlaisia tuntemuksia elämän varrella? Laittakaa mukaan youtube-linkki, mikäli sellainen löytyy. :)

Sivut

Kommentit (93)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Operetista "Lepakko" tykkään minäkin kovasti, kuten muistakin wieniläisopereteista. Italialaiset oopperat ovat myös minulle mieleen, sitten Schubertin liedit, Oskar Merikannon laulut...vain muutamia suosikkeja mainitakseni.

Lainaus:

Kirkkomusiikkiin liittyy yleensä huonoja muistoja, joten virsiä en juuri kuutele, iskelmä musiikki on parasta.

On myös ns. kevyttä kirkkomusiikkia. Oletko kokeillut esimerkiksi Pekka Simojoen tuotantoa. Jakaranda? Exit? EtCetera?

Minun suosikkejani hengellisen musiikin puolella ovat Elviksen laulamat gospelit. - On sillä miehellä mahtava ääni!
Elvis lives.

Minulle musiikki on melkeinpä "henki ja elämä". Aina on radio auki, kun vain on mahdollista. Olen melkein kaikki ruokainen. Etupäässä kuuntelen Kajauksen lähetyksiä ja sieltä tulee tosiaankin ihan "syntisen hyvää" musiikkia, myös uutta ja melkein aina suomenkielistä. Kun kuuntelee radiota niin voi samalla tehdä paljon muutakin, kuten käsitöitä, siivota jne... ja vaikka vain istua ja ajatella syntyjä syviä.
Kappaleet jotka tulee mieleen nyt on esim. Valon toit- Finlanders, Tosi rakkaus jää- Harri Kuokkanen, Rakkaus ei mittaa matkaa- Heikki Koskelo, Jäi yöstä muisto vain- Reijo Taipale ja paljon paljon muuta. Tosi paljon. Aina tulee mukavia muistoja mieleen vaikka olenkin jo eläke ikäinen. Nautitaan vaan Suomalaisesta musiikista ja on niitä hyviä meloodisia kappaleita myös vierailla kielillä.
Nautitaan elämästä.

Voi,tunteisiin vetoavaa musiikkia kuuntelen mielelläni ja niitä on paljon esim. Matti ja Teppo,Esko Rahkonen,Jamppa Tuominen,Kari Tapio.Tauski ym.
Myös ulkolaisista piän niistä melankolisista.

Lainaus:

Minulle musiikki on melkeinpä "henki ja elämä". Aina on radio auki, kun vain on mahdollista. Olen melkein kaikki ruokainen. Etupäässä kuuntelen Kajauksen lähetyksiä ja sieltä tulee tosiaankin ihan "syntisen hyvää" musiikkia, myös uutta ja melkein aina suomenkielistä. Kun kuuntelee radiota niin voi samalla tehdä paljon muutakin, kuten käsitöitä, siivota jne... ja vaikka vain istua ja ajatella syntyjä syviä.
Kappaleet jotka tulee mieleen nyt on esim. Valon toit- Finlanders, Tosi rakkaus jää- Harri Kuokkanen, Rakkaus ei mittaa matkaa- Heikki Koskelo, Jäi yöstä muisto vain- Reijo Taipale ja paljon paljon muuta. Tosi paljon. Aina tulee mukavia muistoja mieleen vaikka olenkin jo eläke ikäinen. Nautitaan vaan Suomalaisesta musiikista ja on niitä hyviä meloodisia kappaleita myös vierailla kielillä.
Nautitaan elämästä.

Hei!

Kajausta minäkin kuuntelen ,todella kuuluu hyvää musiikkia vuorokaudet ympäri;)
Reijo Taipaleesta minä tykkään ja paljon muistakin kotimaisesta iskelmämusiikista.
Hyvää syksyn jatkoa sinulle;)

Korjaus edelliseen viestiin,Anonyymi oli kirjoittanut ensin tuon,että musiikki on hänelle henki ja elämä,minä vastasin siihen ,vain en osannut oikein kun tuo alkuviesti tulikin minun kirjoittamakseni ja vastaus näyttää ilman nimim.olevan
vaikka omalla merkillä sen vastasin.Olen pahoillani anonyymi,ei ollut tarkoitus,Sorry!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat