Synergy

Vierailija

Ystäväni kertoi tälläisestä ihmerohdosta joka tulee Amerikasta ja on ollut Suomen markkinoilla vasta pariviikkoa ja jota saa ainosataan "verkosto ketjun kautta".
Kyseinen luontaistuote parantaa vastustuskykyä, verisuonet tulee kuten kaksikymppisellä,kolesteori laskee,verenpaine myös j.e.
Tietääkö kukaan tästä ? Raili

Kommentit (15)

Vierailija

Lainaus:

Ystäväni kertoi tälläisestä ihmerohdosta joka tulee Amerikasta ja on ollut Suomen markkinoilla vasta pariviikkoa ja jota saa ainosataan "verkosto ketjun kautta".
Kyseinen luontaistuote parantaa vastustuskykyä, verisuonet tulee kuten kaksikymppisellä,kolesteori laskee,verenpaine myös j.e.

Kuulostaapa hienolta suljettu verkosto jolla huijataan sokeasti kaikkeen uskovilta ihmisiltä rahat pois. Ajatelkaa nyt ihmiset omilla aivoillanne edes joskus.

Vierailija

Enpä menis tällaisia ostamaan,tuntuu huijaukselta ja niistä voi maksa vaurioitua,sittenpä olet pulassa.

Vierailija

Jo tuo verkostomarkkinointi on yhtä isoa huijausta. Jotkut tekee sillä rahaa, ne pääpomot. Enpä lähtisi syömään mitään tuollaisia epämääräisiä mömmöjä. Lienette kuulleet totuuden; jos joku asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se on valhetta.

Vierailija

Lainaus:

Jo tuo verkostomarkkinointi on yhtä isoa huijausta. Jotkut tekee sillä rahaa, ne pääpomot. Enpä lähtisi syömään mitään tuollaisia epämääräisiä mömmöjä. Lienette kuulleet totuuden; jos joku asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se on valhetta.

Jos puolet väitteistä pitäisi paikkansa niin tuotetta ei myytäisi "jossain verkostossa". Siitä olisi uutinen ihan kaikkialla, mm. STT ja REUTERS mukaan lukien. Ja tuotteen kehittäjät ansaitsivat satoja miljoonia. Toki nämä huijaritkin jokusen miljoonan typeriltä ihmisiltä tienaavat, mutta hyöty jääkin sitten siihen.

Vierailija

Suuri osa verkostomarkkinointiyrityksistä tulee ja menee. Fiksuimmat ja eettisesti oikein toimivat ovat tulleet jäädäkseen, kuten esim. Herbalife - jo 31-vuotta ja viimeiset 6-vuotta pörssiyhtiö, kasvu tänä vuonna huimat 35% maailmanlaajuisesti.

Juha Eriksson

Vierailija

Entisenä "hulluttelijana" kaiken tervehdyttävän suhteen, sanoisin, että pysytellään vain näissä lähiruuissa ja avoimilla korteilla. Homeopatia on samaa huijausta. Kokemukseni ovat ajaneet minut näin asiaa ajattelemaan. Enää minua ei "jekuteta".

Vierailija

No niin---ja lääketehtaathan ne ei ihmisiä huijaa...Koko yhteiskuntaa pyörittää raha ja se että meitä huijataan...Sairaudethan pyörittää koko lääketehtailua...No mutta oli miten oli, itse tuote tullut vasta nyt Suomeen, kehitelty ja ollut muuten jenkeissä jo vuosia. Niin ja se l-arginiini mitä tuote juurikin sisältää on ollut myös reseptilääke, mutta vapautettu, koska sen käyttö suurissakaan määrin ei ole ihmiselle vaaraksi. Ottakaahan nyt ihmiset oikeasti selvää tuotteesta oli se nyt mikä tahansa ennenkuin lähdette tuomitsemaan...Tyypillistä Suomalaista ahdasmielisyyttä. Kiitos ja kumarrus, Päivän jatkoja.:)

Vierailija

Hei,

En usko että tuo Synergyn tuote on mitenkään huono, mutta vastaavat aineet kyllä löytää ihan tavallisista ruoka tms. ravinne tuotteistakin, ja tod. paljon halvemmalla. Kun vain jaksaa etsiä. Mutta jos on rahaa ja haluaa päästä helpolla niin miksi ei. Mutta ei tuo mikään ihme uusi aine siis ole vaan nyt se vain purkitettu siististi nykyajan hektisille ja nopeasti kaikkea haluaville ihmisille pakettiin. Mutta muistakaa yksi ratkaisu ei koskaan riitä, eli tuon vastapainoksi muuta hyvää ravintoa, luomua, superfoodia jne. tuo on vain yksi pieni osa koko systeemin hoidossa...pieni!

Vierailija

...Ja se henkilö joka sanoi ettei söisi mitään epämääräisiä mömmäjä, paketissa on varmasti tuoteseloste kuten ehkä sinunkin syömissäsi kauppojen valmis eineksissä joissa niissä vasta mömmöjä ja myrkkyjä on enemmän kuin on tarpeen. Joten katso kun kauppaan menet mitä mömmöjä siellä hyllyt on väärällään...huh.

Vierailija

Lainaus:

No niin---ja lääketehtaathan ne ei ihmisiä huijaa...Koko yhteiskuntaa pyörittää raha ja se että meitä huijataan...Sairaudethan pyörittää koko lääketehtailua...No mutta oli miten oli, itse tuote tullut vasta nyt Suomeen, kehitelty ja ollut muuten jenkeissä jo vuosia. Niin ja se l-arginiini mitä tuote juurikin sisältää on ollut myös reseptilääke, mutta vapautettu, koska sen käyttö suurissakaan määrin ei ole ihmiselle vaaraksi. Ottakaahan nyt ihmiset oikeasti selvää tuotteesta oli se nyt mikä tahansa ennenkuin lähdette tuomitsemaan...Tyypillistä Suomalaista ahdasmielisyyttä. Kiitos ja kumarrus, Päivän jatkoja.:)

Sama vaikutus kun kalkkitableteilla. Amerikassahan noita hyväuskoisia on paljon enemmän, ja vapautettu juuri sen takia kun ei ole tehoa. Laita tänne joku luotettava tutkimustulos tuosta ihmelääkkeestä:D jos siel on joku yks lääkeosa ja paljon muuta sontaa,ei kerro vielä mitään "lääkkeen vaikutuksesta".

reijokki

Tiedän . Olen itse käyttänyt yli 3 vuotta ja on kolestrolit tippuneet normaaliksi . Olen 63 vuotias ja olen nyt niin hyvässä kunnossa että ajan pyrällä jopa kilpaa. Osa oikeita kipailijosta jää selkänitaakse. Suosittelen lämpimäsi jos haluaa pysyä kunnossa ja virkeänä. Toimituksella myös sähköpostiosoitteeni josta saa lisätitoa.

reijokki

Ihan hyvä keksintö. mutta ei vain tomi. L arginiini täytyy imeyttää muiden juuri sopivien aineden  kera niin johan tomii.  Tästä yhdistelmästä on saatu jopa nobel palkinto.

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Vierailija kirjoitti:

Josko noin toimii mielestäni C-vitamiini. Suomalainen perusruoka itse tehtynä 50-60-luvun taitojen mukaan ei liikoja  C-vitamiineja sisällä.

Ei tarvitse hakea maailmalta kun se on siinä lähellä, pitää paikkansa tänäkin päivänä ja  ruokakaupat ovat väärällään C-vitamiinipommeja, ihan aitoina!

Ninnu

Hei Raili. Aloitko käyttämään Synergyn ravintovalmisteita ? Minä olen käyttänyt 2,5 vuotta ja olen todella tyytyväinen enkä ikinä lopeta. Meillä koko perhe käyttää näitä ja ollaan saatu paljon hyötyä. Mm. unenlaatuun, verenkiertoon, kolesteroliin, verenpaineeseen, tinnitukseen, mielialaan ja moneen muuhun. Kyllä voin suositella lämpimästi kaikille.

Vierailija

Minun tuttavani meni käyttämään noita valmisteita. Melkein kuoli. Verenpaineet heittelivät aivan miten sattuu. Lääkäritkin olivat aivan ihmeissään, mistä se johtuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat