Onko täällä kukaan soittanut ennustajille?

Vierailija

Olisin hyvän selvänäkijän tarpeessa.
Suosittele Helsingin tai Uudenmaan asuinpiiristä.

Kommentit (9)

Vierailija

Lainaus:

http://www.freewebs.com/mandalatarotsivut/

Osaava Helsinkiläinen tarot ja selvänäkijä. Muutaman vuoden ajan olen ollut hänen kanssaan asioimassa
oman tulevaisuuteni solmuissa. Ihana auttaja ja ymmrätäväinen ihminen.

Vierailija

Eikö olisi helpompaa hankkia ystävä, joka kuuntelee niitä suruja ja iloja? Hintakin on huomattavasti halvempi. Homma hoituu vaikkapa tarjoamalla pullakahveet siinä jutustelun ohessa.

Vierailija

Kysyjällä on liikaa rahaa tai sitten hän on tuon seuraavan linkin leivissä.
Kun katsoo, millainen minuuttihinta noihin palveluihin liittyy, ihmetyttää miten ihmiset antavat jymäyttää itseään ja suostuvat maksamaan tyhjästä.

Vierailija

Lainaus:

Kysyjällä on liikaa rahaa tai sitten hän on tuon seuraavan linkin leivissä.
Kun katsoo, millainen minuuttihinta noihin palveluihin liittyy, ihmetyttää miten ihmiset antavat jymäyttää itseään ja suostuvat maksamaan tyhjästä.

Viestien lähekkäisyys huomioiden todennäköisesti sama henkilö. :-)

Vierailija

Lainaus:

Eikös se ole sama vaikka se selvännäkijä asuis toisella puolen maapalloa ?

Haet itsellesi ikävyyksiä sekaantumalla semmoisiin touhuihin.......

Rahallinen menetys on ihan fakta,
mutta monasti siihen liittyy myös spiritismiä ja pahoja henkiä.
Vaarallista peliä.

Ugh, olen varoittanut.....

"Selvänä näkee..."

Vierailija

Olettepa taas hankalia.
Olen soitellut useammallekin näkijälle, tämä mukaan lukien ja tietää muuten. Pullakahveet on ihan tyhjän kanssa jos
tarvitsee selvitystä henkisiin asioihin. Kirkkoon kuulumattomana olen ihan toisista asioista kiinnostunut kuin mitä
tavan kansalaiset ovat. Omassa lähipiirissäni harrastetaan yhdessä reiki kanavointeja ja keskustellaan yrteistä ja vaihtoethoisista hoitomuodoista. Ei kaikki kuuluta sen yleisimmän mielipiteen perään. On meissäkin niitä jotka ovat avarakatseisempia, ja samahan se mihin omat eläkkeeni laitan.

Vierailija

Jos henkinen puoli elämässä kiinnostaa niin siihen auttaa ihan kun pysähtyy itse miettimään. Esimerkiksi joogan avulla saavutat ruumiin ja mielen kanssa tasapainon. Ei siihen tarvita mitään maksullisia puhelinpalveluita, joissa toiseen päähän on palkattu ihminen höpisemään huuhaata valmiin käsikirjoituksen mukaan. Yllättävää kyllä, mutta näihin ennustajapalveluihin haetaan työntekijöitä aivan normaalisti. Satun tietämään, koska minulle on tällaista "puhelínpalvelutyötä" aikanaan tarjottu.

Vierailija
JaniAnt

Jos henkinen puoli elämässä kiinnostaa niin siihen auttaa ihan kun pysähtyy itse miettimään. Esimerkiksi joogan avulla saavutat ruumiin ja mielen kanssa tasapainon. Ei siihen tarvita mitään maksullisia puhelinpalveluita, joissa toiseen päähän on palkattu ihminen höpisemään huuhaata valmiin käsikirjoituksen mukaan. Yllättävää kyllä, mutta näihin ennustajapalveluihin haetaan työntekijöitä aivan normaalisti. Satun tietämään, koska minulle on tällaista "puhelínpalvelutyötä" aikanaan tarjottu.

Luin kerran lehtiartikkelin asiasta. Toimittaja tekeytyi asiakkaaksi ja soitti "selvänäkijälle" testatakseen kuinka kauan puhelua voidaan pitkittää. En muista minuuttimäärää, mutta pitkään ja hartaasti kyseltiin asiakkaan asioita ja sitten alkoi se tavallinen käsikirjoituksen mukainen lätinä. Jos hinta on yli kaksi euroa per minuutti, voi laskea helposti ettei ainakaan pieneläkeläisen kannata kovin usein kysellä neuvoja "näkijältä". Edellinen anonyymi oli sitä mieltä, että on sama mihin eläkkeensä käyttää. Niin onkin, muttei sitten kannata valittaa rahanpuutetta.

Tuo mitä kerroit ennustajapalvelun rekrytoinnista on totta. Kuka hyvänsä meistä joutilaista voisi ryhtyä sivu- tai päätoimiseksi selvänäkijäksi. Kaikilla vain ei ole kanttia vetää yksinkertaisia nenästä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat