Uloste tulee pipanoina

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Minulla oli myös semmoinen vaiva että uloste tuli papanoina ja vessassa piti istua pitkään.
Vaiva loppui kun vähensin kahvin juontia ja lisäsin päivittäin nauttimani nesteen määrää.

Vähensin myös punaisen lihan sekä juuston syöntiä ja
vastaavasti söin maustamatonta jogurttia kera kauraleseiden.
Lisäsin kasviksia enemmmän ruokavaliooni.

Jälkiruokana maustamaton jogurtti+ kotimaisia marjoja
kourallinen, ripaus vaniljasokeria= nam....;)

Kaupan maustetuissa jogurteissa on valtavasti sokeria.
Monilla suuri sokerimäärä tuottaa papanoita, toisilla teettää ripulin.

Sokeri ei ole elintarvike, vaan mauste.

Monen "ärtyvän suolen" oireita helpottaa kun vähentää puhdistetun, valkoisen sokerin käytön minimiin,
ja katsoo,kuinka paljon niitä on "piilosokerina" tuoteselostuksissakin...huh-huh!

Vierailija

Minulle lääkäri suositteli Vi-Siblin-valmistetta ja kaikki ongelmat vatsan suhteen loppuivat.
Ei edes pieretä enää (huh)
(koneeni päätti kirjoitaa lihavaa tekstiä, eiä suostu lopettamaan)

Vierailija

Tuttavallani vanhemmalla rouvalla kokeiltiin kasvisruoka valiota, kaikki ruisleivät ja puurot pois, ja nyt hänellä on sitten paksusuolen syöpä, tuskin pelkkä sattuma.

Vierailija

Syön paljon puolukkahillolla maustamaani jogurttia sekä rahkaa luumusoseen kanssa. Arvaatte, ettei ole ongelmia ruoansulatuksen kanssa.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 29.10.2011 12:59
Tuttavallani vanhemmalla rouvalla kokeiltiin kasvisruoka valiota, kaikki ruisleivät ja puurot pois, ja nyt hänellä on sitten paksusuolen syöpä, tuskin pelkkä sattuma.

Ei se paksusuolen syöpä kyllä siitä tule, jos ruisleivän ja puurot jättää pois.

Vierailija

Tarkkailkaa vatsanne toimintaa, jos se muuttuu oleellisesti, menkää lääkärille!! Mieheni ei mennyt ja kuoli paksusuolen syöpään... :(

Vierailija

Paksunsuolen syöpä voi oireilla aluksi niin että tulee papanoita, välillä ripuli....
-toki kannattaa käydä lääkärissä kertomassa vatsaongelmistaan ja pyytää tutkimuksia.

Usein ne toimintahäiriöt kuitenkin hoituvat ruokavalion "parannuksilla",
joista lääkäri ei aina muista kertoa,
kirjoittelee vain lääkereseptejä...
ei tule mieleenkään, että syöty ruoka olisi syypää oireiluun...???

Kaikkeen joku lääkeresepti?

Vierailija

Lainaus:

Muistathan itse vakavan sairauden sattuessa tuon aatteesi. Karppaamalla hoituu, ei siinä lääkäriä tarvita.

Tämä oli satiiria.
nimim. vouhotukseen kyllästynyt

Vierailija

Minä olen kyllästynyt siihen, ettei arvauskeskuksen lääkäri edes kysele potilailtaan,
juoko ne riittävästi vettä ja mitä kuitupitosta ne syö...
Määrää vaan ulostuslääkettä !

Tarpeeksi nestettä ja kuitua niin papana-ongelma paranee, jos on vika vain ruokavaliossa.
potilas ei itse tule ajatelleeksi....

-sokeri lisää vatsaongelmia, mutta lääkäri ei inahdakaan semmoisesta potilaalleen...

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Muistathan itse vakavan sairauden sattuessa tuon aatteesi. Karppaamalla hoituu, ei siinä lääkäriä tarvita.

Tämä oli satiiria.
nimim. vouhotukseen kyllästynyt

Mihin vouhotukseen olet kyllästynyt?
Kaikenlaista "vouhotusta" tässä maailmassa piisaa yllin kyllin, mutta voi itse valita mistä välittää ja mitä seuraa. Saa valita mitä syö tai ei syö, käyttääkö lääkkeitä vai ei.

Vierailija

Vääränlainen ruoka voi aiheuttaa
ihmisellä ummetusta ja papanoita.
Ruokavalion tarkastus paikallaan......

Lampaat tekee papanoita vaikka ne on 100 % kasvissyöjiä?

Vierailija

Mihin vouhotukseen olet kyllästynyt?
Kaikenlaista "vouhotusta" tässä maailmassa piisaa yllin kyllin, mutta voi itse valita mistä välittää ja mitä seuraa. Saa valita mitä syö tai ei syö, käyttääkö lääkkeitä vai ei.

Kyllästytti tutkia vieraan ihmisen vessanpöntön pipanoita. Kyllästytti lukea, että lääkärit kirjoittavat reseptejä.
Kyllästytti lukea, että lääkärin pitää vastaanottoajan puitteissa ehtiä neuvomaan veden juomista ja kuitujen syömistä. Eikö aikuinen osaa juoda ja syödä ihan itse? Jotain vastuuta, please.

Tärkeintähän tässä oli taas päästä mollaamaan suomalaista terveydenhoitoa.

Vierailija

Kyllä tässä on mielestäni juju se,että ihmiset kertoo kokemuksiaan.Siitähän voi joku saada itselleen kokeilemisen arvoisen jutun, niin terveyden kuin muunkin suhteen.Täällähähn on ikäänkuin vertaistuen paikka.Tämä tosi hyvä juttu,että ongelmat ja menetelmät kehiin!!!

Vierailija

Lainaus:

Minulla oli myös semmoinen vaiva että uloste tuli papanoina ja vessassa piti istua pitkään.
Vaiva loppui kun vähensin kahvin juontia ja lisäsin päivittäin nauttimani nesteen määrää.

Vähensin myös punaisen lihan sekä juuston syöntiä ja
vastaavasti söin maustamatonta jogurttia kera kauraleseiden.
Lisäsin kasviksia enemmmän ruokavaliooni.

Jälkiruokana maustamaton jogurtti+ kotimaisia marjoja
kourallinen, ripaus vaniljasokeria= nam....;)

Kaupan maustetuissa jogurteissa on valtavasti sokeria.
Monilla suuri sokerimäärä tuottaa papanoita, toisilla teettää ripulin.

Sokeri ei ole elintarvike, vaan mauste.

Monen "ärtyvän suolen" oireita helpottaa kun vähentää puhdistetun, valkoisen sokerin käytön minimiin,
ja katsoo,kuinka paljon niitä on "piilosokerina" tuoteselostuksissakin...huh-huh!

Minä luulen ettei ne näytä olevan pipanoita vaan mustikoita, ainakin kuvasta voisi päätellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat