Vierailija

Mitä mieltä olette, ovatko bonusjärjestelmät asiakkaille hyödyllisiä vai täysin tarpeetonta rahan tuhlausta?

Pelkäätkö, että omista ostoksistasi pidetään tarkkoja tilastoja, joita voitaisiin käyttää suoramarkkinoinnissa?

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/117334-totuus-plussa-kortista-paljastui-...

Kommentit (7)

Plussakortti vielä menettelee,, mutta sokkarin kortti on oikein erityisen koukuttava, ja kun se vielä maksaakin,,, sen kun erehtyy ostamaan, ei ole paljon valinnanvaraa sen jälkeen.

Plussakortti...joo.... tarkistin kertyneen pistesumman eka kertaa syyskuun osalta, kun ostoksia K-Raudasta oli yli 1200 eurolla, pisteitä ei laskelmaan ollut kertynyt ainottakaan. Selvityksen jälkeen selitys oli, että kaupan kassakoneessa oli ollut vikaa, eikä pisteitä siten ollut kertynyt. Kuinkahan moni tarkistaa pisteensä ja kuinkahan monelta pisteet jääneet saamatta - tämä ei varmaan ole ainutkertainen "virhe".
Alunperinhän plussakortin etu oli tosi hyvät tarjoukset, joita ei enää ole, ei varmaan ole tarvetta, kun kaikilla jo kortit.
Turhia vempaimia mielestäni.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Plussakortti vielä menettelee,, mutta sokkarin kortti on oikein erityisen koukuttava, ja kun se vielä maksaakin,,, sen kun erehtyy ostamaan, ei ole paljon valinnanvaraa sen jälkeen.

Eikös tuon osuusmaksun saa takaisin halutessaan? S-ryhmän kaupoissa olen havainnut myös hintatason perustuotteissa olevan aavistuksen halvempi, vaikka tarjouksia ei niin selkeästi joka päivä olekaan. Usein myös K-ryhmän tarjoushintaa edullisempi.

Minä en tykkää siitä että joudun maksamaan kalliit bonuskorttijärjestelmät kauppalaskussani. Ajatelkaapa mitä bonuskorttioption yhdistäminen jokaiseen K-ryhmän kortinlukulaitteeseen on mahtanut maksaa? Puhutaan miljoonista. Samaten näiden ylläpitoon vaaditaan hurja määrä palvelinkalustoa sekä myös henkilökuntaa. Tottakai se on hyvä että tämäkin työllistää, mutta tuotteiden hinnassa se suoraan näkyy.

Lainaus:
Anonyymi 31.10.2011 14:32
Mitä mieltä olette, ovatko bonusjärjestelmät asiakkaille hyödyllisiä vai täysin tarpeetonta rahan tuhlausta?

Tarpeettomia ovat, ainakin yksineläjän kannalta katsottuna.

Eipä ole turhia meillä on K-kaupan kortti, sieltä on ohjattu tulemaan poonukset suoraan tilille, silloin tällöin siltä putkahtelee roposet tilille, kortti käy monessa kodinkoneliikkeessä isoista ostoista saa jo suoraan usean kymmenen euron alennuksen.

Mitä mieltä olette, ovatko bonusjärjestelmät asiakkaille hyödyllisiä vai täysin tarpeetonta rahan tuhlausta?

Pelkäätkö, että omista ostoksistasi pidetään tarkkoja tilastoja, joita voitaisiin käyttää suoramarkkinoinnissa?

Ei kai korteissa pelättävää ole, mutta mehön se bonus itse maksetaan. Juuri uutisoitiin, kuinks sinkut ja eläkeläiset häviävät tässäkin, kun pienten ostojen takia bonuskin kertyy pieninä prosentteina. Esim. ABC-ketjun bensan hinta on niin korkea, S-bonuskaan pudota sitä kilpailukykyiseksi. Niillä rahoilla on sitten rakennettu Pietariin kolmessa vuodessa 6 kappaletta S-Prismaa!

Pii

Niin luin jostain uutisesta että Englannissa bonusjärjestelmän lakkautuksen jälkeen Tesco-kauppaketju alensi monia tuoteryhmiä 30 prosenttia. Ei taida täällä kukaan saada plussakorttiostoksistaan 30 prosentin palautuksia tilille tai kupongille? :)

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat