eläkkeelle

Vierailija

kauvan odotettu päivä,olen kyllä ollut sairaana pitkään.mulla päivä 1.11 jää muistoon aamu aurinkoinen päätän vihdoin siivota pestä ikkunat.kummasti yöllä tuli mieleen 45v kaupungissa töissä .maalla tehtiin töitä lapsesta asti .naapurin kanssa juteltiin parvekkeella välillä.työt joutui.sitten se iski taas huimas sydän hakkas pyörrytti ei allergia antioopille mulla kaikki oli hyvinaamulla .pääsin ensiapuun taas.kaikki alusta tutkimukset ,ei todellista syytä toinen antipiootti.kotiin lapsenlaps odotti.mittasin sitten veren paineen.tähtitieteelliset.lääkäri tivas sanoin kaikki on hyvin .siinä hoitelin itseäni mietin mikä tässä mättää kun tätä on ollut2v.aamulla hutera olo .mullatuli sitten mieleen jotta hei ainakun pesen ikkunoita ,töissä seiniä tulee kohtaus,soitin sitten hoitajalle kyllä , .mulla on palleatyrä ,niskassa juuri ahtautuma ja tämä veren paine.no hyvä mulla on nyt aikaa hoitoihin,ajattelin sitten tarkistaa kun se eläke on siellä tilillä.eipä ookkaan olin laittanut 2numeroa vväärin ,nyt sitten odottelen mistä rahat löytyy .mulle ei ole koskaan käynnyt näin .ei vielä paniikki .soitin naapuriin ja meiltä ei tuumanut nauru loppua.siis ELÄKKEELLE.onneksi lopputili rahat tulee.tytyy vilkaista joko lytyy tililtä.ELÄKERAHAT .PS lapsille ei kerrota.äiti kun opetellut tietokoneen käyttöä.

Kommentit (2)

Vierailija

Hyvinpä on äiti päässyt tietokoneesta jyvälle! Jatkat vain harjoittelua samaan malliin niin hyvä tulee ja kohtapa onkin eläkeläiselle löytynyt uusi harrastus, nettisurffaus ;-)

Vierailija

Terve tuloa vaan tänne muiden joukkoon, minäkään en ole lapsilta neuvoja kysellyt, kyllä nämä systeemit pikkuhiljaa valkenee kun yrittää, ei tämä näytä helposti räjähtäväkään,, hauskoja eläkepäiviä vaan, elämä alkaa kuulema vasta seitemän kymppisenä ja paranee kahdeksan kymppisenä,, mutta sitä ootellessa....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat