mitä kaipaatte

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Mitä te raatilaiset kaipaatte ET-lehdeltä? Nimi sanoo jotain, mutta sanooko se tarpeeksi?
Kenelle sisältö on passeli ja kuka kaipaa uutta tai pois jotain?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olin paripäivää mökillä ja vettä tulla tuhuutti koko ajan. Siinä mietin mitä tekisin ja hain vanhat ET-lehdet varastosta ja luin niitä. On todella mielenkiintoista lukea ihmisten tarinoita. Ihan tavallisten ihmisten elämän tarinoita, ei mitään julkkis juttuja. Tavallisten ihmisten tarinat ovat ihan mielenkiintoista luettavaa vielä vuosien päästä.

Vierailija

Minäkin säästän kaikki vanhat Et-lehdet. Niitä on ihana lukea vuosienkin päästä, kun nuo ihmissuhdejutut eivät vanhene.
Onko teillä tarkoitus laittaa tänne nettisivuille niitä vanhoja haastatteluita? Tuolla teemoissa ei ole ollenkaan niitä juttua.

Vierailija

Täällä nettiET:ssä julkaisemme lehden aineistoa vain osittain. Haastatteluja emme julkaise, sen sijaan talous-, terveys-, tee itse- ja ruoka-artikkelit ovat mielestämme hyödyllistä, asiapitoista tietoa.

Onko sivuilla mielestänne hyödyllisiä artikkeleita esimerkiksi Teemassa talous & laki tai terveys? Entä mitä mieltä olet Kysy-aiheeesta?

Vierailija

Sivun yläreunasta, Teemojen vierestä, löydät aiheen Kysy.

Sivulla on ohjeet, kuinka voit lähettää kysymyksen. Osan kysymyksistä julkaisemme lehdessä ja sen jälkeen netissä.

Vierailija

Luen ET-lehden kaikki kirjoitukset, olen hyvin tyytyväinen lehteen.
On todella monipuolinen. En kaipaa sinne tv- ohjelmia, niitä löytää muista lehdistä kylliksi (+ tekstitv + netti)
Ehkä jotakin pientä askartelua ja käsitöitä,joka ei maksaisi paljon esim. kierrätysmateriaaleista.

Vierailija

Luen mielelläni juttuja meistä "tavallisista" ihmisistä. Se tavallinen tarinahan on usein juuri mielenkiintoisin. Ja uskomattomia juttuja joskus tapahtuu ihmisille, sekä hyviä että pahoja. Kun lukee selviämistarinoita, huomaa usein että omat asiat ovatkin oikeastaan aika hyvin, ja että turhasta ei kannata valittaa eikä kohtaloaan kirota. Jos taas on itsellä todella vaikea tilanne,
on lohdullista tietää ettei ole ainoa.
Tykkään myös jutuista, joissa kerrotaan vanhoista ajoista: kohtalon vuosista ja pula-ajasta, ja miten niistä selvittiin. Vanhat elokuvat ja niiden tähdet kiinnostavat, ja näiden nykyiset kuulumiset/jälkeläiset.
Kilpailuja ja arvontoja ei ole koskaan liikaa!

Vierailija

hyvä ja asiallinen lehti ,ei voi moittii,minäkin innostuin tilaamaan muutaman numeron,ensimäinen numero jo tuli niin aattelin et tää on mun lehti.

Vierailija

Totta puhuakseni, olen tähän mennessä enimmäkseen lukenut ET:n paperiversiota. Tähän mielipiteiden vaihtoon lähdin, koska näin eläkkeellä on aikaa, ja netti sinänsä on kiintoisa väline kunhan kehittelee rutiinit sen hyödyntämiseen. Kaikki uusi kiinnostaa. Olen utelias ja aion pysyäkin sellaisena.

Vierailija

Olen itse intohimoinen pasianssin lätkijä, saisiko sellaisia pelejä tänne nettiET:n sivuillekin, ja voisipa täällä olla muitakin vastaavia pelejä ja jopa tietokilpailuja. Vai mitä mieltä te muut ET-raatilaiset olette?

Vierailija

Nimen kirjaimet ET eivät ole koskaan aiemmin selvinneet minulle. Ne siis tarkoittanevat Enemmän tarinoita.
Meillä tuttavapiirissä lehti kulkee nimellä Ennen tuonelaa.

Vierailija

Monipuolinen ja asiallinen lehti. Mökillä on nippu vanhoja lehtiä joita luen kesällä.
Lehden tekijät ovat sydämellään mukana lehden teossa, ainakin sisältö antaa sellasen mielikuvan.

Vierailija

eläin rakkaana ihmisenä tietenkin asiaa lemmikeistä mutta ei niin ikävää kuin hirvijahti

Vierailija

Mielestäni ET- lehti on maailman paras lehti. "Nimeä" voisi ehkä vaihtaa. Vaihtoehtoja varmasti löytyisi. Ehkä nuorempikin sukupolvi uskaltautuisi lukemaan. Nyt saattaapi olla ennakkoluuloja monella?
Et on lehden luen aina kannesta kanteen. Minullakin on vuosien takaa kaikki Et-lehdet tallessa, koska
mielenkiintoiset eri elämänvaiheista ja olosuhteista kertovat tarinat, ovat niitä aitoja oikeita tositarinoita. Ja nehän ovat myös parhaita kannustajia meitä kaikkia kohtaan. Aina niistä löytää uusia oppimiskokemuksia itselleen.
Kiitos ET-n !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat