eläkeikä:D:D

Vierailija

Olen 66vuotias naisrehtori. Monet ovat ihmetelleet ja kyselleet enkö jää jo eläkkeelle. Olen sanonut etten jää vielä pitkään aikaan. Ja miksi pitäisi,kun kerran nautin työstäni. t.Naisrehtori varaaninnahassa

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Hyvä, näin sitä pitää! Tätä valtiovaltakin haluaa, tuleehan se kansakunnalle halvemmaksi kun ihmiset ovat töissä mahdollisimman pitkään. Porkkanaakin on just tätä varten, nimittäin 63v.n jälkeen alkaa kertyä paljon enmmän eläkettä. Puolisoni, joka on ollut jonkin aikaa eläkkeellä, menisi viivana jonnekin töihin jos vain pääsisi.
Minulla ei ole aikomusta luopua työpaikastani ennen 68 vuotta, jos terveenä saan pysyä.

Vierailija

Lainaus:

APUVA, ei, älä taas aloita...!!

Eikö täällä yhtään katsota aikaisempia otsikoita? Näitä eläkeotsikoitakin on vaikka kuinka monta ja tämänkin aloituksen "tarina" olisi kyllä mahtunut jonkin otsikon alle, mutta ei kun uusi nimi kehiin TAAS. Täällä näköjään on käytäntönä, että kun joku vaan haluaa puhua jostakin asiasta niin tekasenpa uuden otsikon. Katsokaa aikaisempia otsikoita, ei kohta tiedä, mitä täällä seuraa ja mihin mitäkin vastaa. Hohhoijaa...

Vierailija

Lainaus:

Olen 66vuotias naisrehtori. Monet ovat ihmetelleet ja kyselleet enkö jää jo eläkkeelle. Olen sanonut etten jää vielä pitkään aikaan. Ja miksi pitäisi,kun kerran nautin työstäni. t.Naisrehtori varaaninnahassa

Hyvä että jaksat olla mahdollisimman pitkään työelämässä. Eläkeyhtiöiden sijoitukset ovat menneet huonosti viime aikoina, joten erittäin hyvä, että ihmiset ovat kuolemaansa asti töissä. Ehkä sitten jää eläkemaksuja tulevillekin sukupolville, ellei sijoitukset mene huonosti. Tämä on nimenomaan päättäjien ja eläkeyhtiöiden toive, että eläkkeiden maksuilta säästytään.

Vierailija

Muistan työpaikkassani eläkeikää lähentelevä taloudenhoitaja, aikoi ola työssään ainakin normaliin eläkeikään. Aika oli jättänyt jo taakse monissa työtehtävissä, ainakin mitä tietotekniikkaan tuli. Siinä vaiheessa, kun hän kerran tarkasti laskuja, ja tuli laskuttajalta kysymään, ;mikä on ollut niin kiiireellinen lasku, että on pitänyt taksilla tuoda?; Ei laskussa niin lukenut, vaan se oli kopio, mikä oli siihen aikaan faxilla lähetetty. Ei enää taloudenhoitaja sitten ollut kauan virassa, aika oli tehnyt tehtävänsä. Niin että jos joku pysyy vielä nykyajan oravanpyörässä mukana, yli eläkeiän, nostan kyllä hattua. Mutta ikävä kyllä epäilen sitä, aina näyttää jokaiselle joku vaiva iän mukana tulevan, kenellä isompi, ja toisella taas pienempi.

Vierailija

Näillä keskustelupalstoilla tämä yksi trolli vaihtaa pukua tämän tästä, milloin mihinkin nahkaan. Ikävää, että jollakin on elämä noin kaposta ja surkeaa ja tapahtumaköyhää:(

Vierailija

Hänellehän tapahtuu, kun työtäkin jaksaa tehdä ja on asuja, joita voi vaihdella, niin kyll siinä pirtsakkana pysyy. Enempi vaikuttaa jott edellisellä kirjoittajalla se tapahtumaköyhyys on rasitteena elämässään.

Vierailija

Lainaus:

Näillä keskustelupalstoilla tämä yksi trolli vaihtaa pukua tämän tästä, milloin mihinkin nahkaan. Ikävää, että jollakin on elämä noin kaposta ja surkeaa ja tapahtumaköyhää:(

Harmi puolestasi.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 05.11.2011 13:07
APUVA, ei, älä taas aloita...!!

Tällä kommentilla luullakseni tarkoitit aloittajan nimimerkkiä,
joka kuuluu sarjaan "ladyt joissakin nahoissa" esim. varaaninnahassa,
hylkeennahassa , käärmeennahassa jne. Liekö yksi ja sama kirjoittaja,
en kuitenkaan jaksa uskoa, että oikea rehtori valitsisi moisen nimi-
merkin. Jos, niin silloin suosittelen kyllä pikaista eläkkeelle jäämistä.´
tai psykiatrille menoa.

Vierailija

Jos ei ole tyytyväinen elämäänsä, keksii mitä vain, päästäkseen keskusteluun toisten ihmisten kanssa, kuten tämänkin sivun aloittaja. Tätäkin hän ilmeisesti kommentoi parilla sanalla, kun ei muutakaan sanottavaa keksi:)

Vierailija

Lainaus:

Tällä kommentilla luullakseni tarkoitit aloittajan nimimerkkiä,
joka kuuluu sarjaan "ladyt joissakin nahoissa" esim. varaaninnahassa,
hylkeennahassa , käärmeennahassa jne. Liekö yksi ja sama kirjoittaja,
en kuitenkaan jaksa uskoa, että oikea rehtori valitsisi moisen nimi-
merkin. Jos, niin silloin suosittelen kyllä pikaista eläkkeelle jäämistä.´
tai psykiatrille menoa.

En ole APUVA huutanut kirjoittaja, mutta ymmärsin asian samoin kuin sinä ja hän. Näihin ketjuihin ei oikeastaan kannattaisi vastata ja ruokkia trollia.
Aloittaja "muitten eläinten nahoissa" ei ole rehtori. Rehtorit osaavat kirjoittaa parempaa äidinkieltä eläkeiän kynnykselläkin. Lisäksi rehtorit tietävät, ettei keskustelupalstoilla ilmoitetan omaa, eikä varsinkaan toisen ihmisen nimeä kuten eläinystävämme taannoin teki.

Vierailija

Näillä palstoilla meitä huvittavat monet ihmiset nimimerkin suojasta. Hihasta ja hatusta vedetty veikkaukseni on, ettei nyt ole kysymys naisesta, ei rehtorista, ei eläkeikäisestä, vaan työtä pakoilevasta yksinäisyyden vammauttamasta miehestä. Olisi vaikeata kuvitella 66-vuotiasta narsistista rehtoria taistelemassa eläkelainsäädännön paineessa ja itseään nuorempien naureskelemassa varaaninnahkassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat