Käytkö joulumarkkinoilla?

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Keräsimme joulumarkkinoita:

http://www.nettiet.fi/teemat/joulu/art2307-Joulumarkkinoita-ympari-Suome...

Tiedätkö lisää muualta Suomesta?

Kommentit (4)

Vierailija

Varsinaisilla torilla olevilla markkinoilla en käy. Koko kaupungin joulun avajaisissa torilla olen joskus käynyt,kun on joku tuttu porukka tai lapset olleet esiintymässä. Siellä on jouluista ohjelmaa ja glögiä ja puuroa tarjolla.
Nyt jaetaan eri kaupoissa kinkku kuponkeja jotka arvotaan sitten joulun avajaisissa. Pitäneekö mennä vimään, kun saan niitä joulukuun alkuun mennessä aika paljon, kun 20 € ostoksista sen saa.
Toinen vähän markkinoita korvaavaan tapahtumaan menen nim. Yhteiasmyyjäiset ,joulua lähempänä. Siellä on kuulumaani järjestön myyjäispöytä ja sinne olen jo tehnyt käsitöitä. Nimittäin olen virkannut kasvo ja kylpypyyhkeisiin pitsejä. Ne ovat vuosi vuodelta menneet hyvästi kaupaksi ,kun ei pane kiskuri hintaa. Virkkaan myös pelkkiä pitsejä vakio kokoja .Saa itse asiakas ommella ostamaansa pyyhkeeseen (lanka mukana)
Lisäksi pitää joku kakku leipoa .
Jos arvonnassa on hyvää onnea järjestömme saa tapahtuman arvan myynnin ja sillä tulee hyvästi rahaa omalle yhdistykselle.
Itse ostan joskus leipää tai rieskaa sieltä.

Mustis2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Käyn joskus isoillakin joulumarkkinoilla ostoksilla.. olen käsityöläinen, mutta myymässä en ole koskaan messuilla ollut. ainut paikka minne vien tuotteita nähtäväksi ja myyntiin on kylämme vanha kyläkoulu, siellä pidämme joulumyyjäiset, ihan sen takia että mielestäni ei kaikkea tarvitse viedä täältä maalta liike paikkoihin, koska sama matkahan se on kaupungista ja kirkonkylistä tännekin.....

Vierailija

Tapiolassa näyttäisi olevan markkinat tänä viikonloppuna 19.11.-23. LA-PE ESPOO TAPIOLAN TUOMAANTORI.

Pidän joulumarkkinoista. Käyn Helsingissä ainakin Tuomaanmarkkinoilla ja Narinkkatorin markkinoilla, koska kuljen siitä päivittäin ohi. Mukava tunnelma - jos vain ilmat suosii, eli lunta on maassa eikä sada räntää vaakasuoraan.

Muutaman viimevuoden aikana olen osunut myös Tallinnaan joulumarkkinoiden aikaan, ja siellä on myös oikein tunnelmallista.

ps. minulla ei avaudu linkki markkinoihin... liekö vika täällä vai siellä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat