Vierailija

Vastaan Sarille tänne: Joulumarkkinat Kajaanissa 9-10.12. tervetuloa T. Norpannahka-asunainen

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:
Anonyymi 09.11.2011 13:50
Pitäisi olla kun viime keväänä niitä metsästettiin 30kpl:D T.Norpannahka-asunainen

Koeta nyt vihoviimein pyrkiä johonkin mielenterveysterapiaan
tai hoitolaitokseen.

Ehkä hän käykin hoidossa jossakin, mutta avohoidossa. Nykyisin ei ihan helpolla pääse mihinkään mielenterveysosastolle hoitoon!

Lainaus:

Olen pankkivirkailija:D:D t. Norpannahka-asunainen

Eipä tuo työssä käyminen estä avohoidossa olemista. :DDD

No ei se estä aina, ei todellakaan! Olen itsekin ns. mielenterveyspotilas, tosin "vain" masennuksen ja sosiaalisen fobian takia, mutta olen lähes aina ollut ns. avohoidossa. Töissäkin olen ollut välillä, vaikka on nuo diagnoosit! Avohoito on hyvin laaja käsite! :)

Hienoa kun tämä foorumi kiinnostaa laaja-alaisesti ihmisiä,tosi ammattitaitoisia psykiatrejakin on roppakaupalla liikenteessä ja pystyvät tekasemaan diagnoosin ja ohjaamaan hoitoonkin vielä.Ennenvanhaan ihan maallikotkin pystyivät tekemään decursuksen toisesta puhumalla mm.pihtipolvi,lenkkajalka,kyttyräselkä,puolisokea,tuulellakäypä,jälkeenjäänyt,kylähullu,ristihuuli,kierokaula,änkyttäjä ym.Onneksi nykyään ollaan niin paljon sivistyneempiä että ei enää näin nimitellä lähimmäisiämme,me ohjaamme suoraan hoitoon!

Eipä ole pankkivirkailijalla kiireitä töissä, kun täällä ehtii koko päivän naputtelemaan, onko sinulla lappu luukulla, että suljettu. hyvähän se jos tästäkin saa palkan. papparaiset vaan automaateille.

onneksi on automaatit ja netti,voi hoitaa pankkiasiat milloin vain.Minä en ole fyysisesti käynyt pankissa kuin n.2vuotta sitten kun siellä tarjottiin vuosipäiväkahvit asikkaille oikein täytekakun kanssa.

Lainaus:

Näinpä sitä päästiin joulumarkkinoilta pankin kautta avohoitoon!! :))

No tässähän se on melekein koko elämä pienoiskoossa,ensin mällätään,rahat männöö,pikkusen avohoitoa ja lopuks pitkäaikaishoivaosastolle,jos ei satu saamaan yht,äkkistä lähtöä.

Lainaus:

Makeat naurut tällä palstalla saa, kiitos "nahka-asunainen"! Sinulla on huumorintajua :)

Lapsuudesta sain sellaisen opin, ettei sairaille saa nauraa. :(
Aloittajalla on jotakin pahasti vinossa, kun ei muista onko töissä koulun rehtorina vai pankkineitinä. Säälikäämme ja armahtakaamme, älkäämme naurako hänelle.

Lainaus:
Anonyymi 10.11.2011 11:34
Oletteko miettineet että kyseessä on eri henkilö tuleeko sellaista mieleen? t.RAUNI

Tulee kyllä mieleen, että kyseessä on sama henkilö (nainen tai mies), joka eri eläinten -
varsinkin harvinaisten ja suojeltavien eläinten nahkoihin pukeutuneena täällä seikkailee.
Ajatukset ainakin ovat saman kaavan mukaisia.

No ainakin täällä Kajaanissa lionsclubmuorit kulkevat mitä kummallisimissa nahka-asuissa ja esittelevät niitä vielä muotinäytöksissä. t. Koillismaan muori

Kyllä täällä muuallakin kulkee paljon sellaisia joilla on jos minkä väristä nahanretaletta ja turkisturjaketta niskassa,naisia enemmän kuin miehiä,käyttäytyvät vielä kuin "euroopan omistajat",ovat mielestään etuoikeutettuja kaikissa asioissa,tuoksahtaen eläinkokeissa testatuille parfyymeille,oma nahka niin värivoiteitten peitossa että ei näy pilkahdustakaan,ovat ilmeisesti jääneet oven väärälle puolelle.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat