Herran rauhaa.

Vierailija

Herran rauhaa, ja muistakaa näin viikonloppuna olla tarttumatta viinapulloon, viina vie helposti koko miehen, ja mikseipä nykyään jo naisenkin.

Sivut

Kommentit (98)

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 10.11.2011 17:32
Herran rauhaa, ja muistakaa näin viikonloppuna olla tarttumatta viinapulloon, viina vie helposti koko miehen, ja mikseipä nykyään jo naisenkin.

Kiitos, sitä samaa sinullekin ja muistetaan, muistetaan....

"Jumalan rauhaa, mä tahdon sulle toivottaa. Jumalan rauhaa, saat tänään ammentaa. Henkesi täyttyköön, ylitse läikkyköön se näin. Jumalan rauha saavuttaa sut tänään ystäväin."

Vierailija

Kiitos.
Näillä toivotuksilla on mukavaa laskeutua viikonloppuun.
Sitä samaa toivon kaikille lukijoille.

Vierailija

Mulla on lukihärö, luin herrat rauhaan. Ajattelin että nyt alkoi miesten rauhoitusaika. Syksyn mittaan on käynytkin kuhina miesten etsimisessä tuolla Ystävä-palstalla. :DD

Vierailija

Lainaus:

Kiitos.
Näillä toivotuksilla on mukavaa laskeutua viikonloppuun.
Sitä samaa toivon kaikille lukijoille.

Hyvyyden voiman uskolliseen suojaan viikonvaihtuessa.Herralta saamme huomispäivänkin.Ottakaamme kiitoksella vastaan.

Vierailija

Kiitän lämpimästi toivotuksestasi, aloittaja! Herran rauhaa myös Sinulle ja läheisillesi, sekä kaikille tänne "kurkkaajille"!

(Nimimerkille "epätoivoinen", luulen myös Sinun käyvän tällä sivulla, kun huomaat aiheen. - Erityisesti Sinua SIUNATA tahdon, jos olet väsynyt työstä tai levottomasta yöstä ....... )

-mummeli60-

Vierailija

Lainaus:

Kiitän lämpimästi toivotuksestasi, aloittaja! Herran rauhaa myös Sinulle ja läheisillesi, sekä kaikille tänne "kurkkaajille"!

(Nimimerkille "epätoivoinen", luulen myös Sinun käyvän tällä sivulla, kun huomaat aiheen. - Erityisesti Sinua SIUNATA tahdon, jos olet väsynyt työstä tai levottomasta yöstä ....... )

-mummeli60-

Kiitos Sinulle. Kyllä käyn täällä ajoittain ja odotan yhä ihmettä tapahtuvaksi
että salasanani toimisi ja pääsisin kirjautumaan.
Vuosipäivä viime kuussa sitten vaimon poismenon ja elämä antaa uutta näköalaa.
Suru muuttaa muotoaan koko ajan.

Mutta mitä Sinulle kuuluu?

Siunauksin "epätoivoinen"

Vierailija

Lainaus:

Kiitos,sitä samaa Sinullekin.

Vierailija

Kiitos Sinulle. Kyllä käyn täällä ajoittain ja odotan yhä ihmettä tapahtuvaksi
että salasanani toimisi ja pääsisin kirjautumaan.
Vuosipäivä viime kuussa sitten vaimon poismenon ja elämä antaa uutta näköalaa.
Suru muuttaa muotoaan koko ajan.

Mutta mitä Sinulle kuuluu?

Siunauksin "epätoivoinen"[/quote]

Kiitos Jumalalle, että saan kuulla Sinusta!
Olet ollut rukouksissani joka ilta!! Raskasta aikaa ollut Sinulla, varsinkin tuo vuosipäivä-aika, se palauttaa mieleen niin yksityiskohtaisesti sen kaiken särkyneen.
(Aikaisemmin oli kirjoitus jossa mainitsit minusta - huomasin sen - en pahoittanut mieltäni vaikka et jaksanut, mainitsinkin siitä jo aiemmin täällä jossain keskustelussa sen Sinun kommenttisi jälkeen, en nyt muista koska?)

Kiitos, minulla on kaikki hyvin!
Lähden viikonlopuksi viettämään poikani tyttären 1-vuotissynttäreitä.

Sinua siunata tahdon....

"mummeli60"

Vierailija

Lainaus:

http://www.youtube.com/watch?v=sfEP94HyHQ0
tässä tuo koskettava virsi 600 - Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan.
Aina olen ihmetellyt sitä, kuinka Dietrich Bonhoeffer on voinut keskitysleirillä
kirjoittaa nämä sanat. Luja luottamus oli hänellä hyvyyden voimaan.

Kiitos kun laitoit tuon paikan mistä voimme kuunnella noita ihania rauhan antavia lauluja.Minä tuolla edellä vain omin sanoin siitä kerroin.Siis Siunattua viikonvaihdetta kaikille ja tämän ketjun aloittajalle.Laitanpa tähän nim.Hv

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat