Suomen miesten seksitaidot, onko niitä??

Vierailija

Jos täällä kerran keskustellaan naisten seksitaidoista, niin tässäpä aloitus myös miesten vastaavista taidoista, olkaapa hyvä ja kommentoikaa! :)

Sivut

Kommentit (202)

Vierailija

Tällaista keskusteluahan täältä vielä puuttuukin, muutenkin jo vaikuttaa siltä
kuin olisimme jossakin seksipalstoilla :(:(:(

Vierailija

Nämähän on parhaita keskusteluja!
Olenkin iloinnut jo pitkään näistä mielenkiintoisista aiheista ja keskustelusta.

Lisää keskustelua vaan.

Istukoon ymmärtämättömät rauhassa kädet ristissä.

Vierailija

Eikö miesten taidoista voisi silti keskustelle sen yhden ja saman ketjun alla? :) Jos otsikko häiritsee, niin ylläpitohan voi vaihtaa sen muotoon "Suomalaisten seksitaidot?". ;)

Vierailija

Lainaus:

Eikö miesten taidoista voisi silti keskustelle sen yhden ja saman ketjun alla? :) Jos otsikko häiritsee, niin ylläpitohan voi vaihtaa sen muotoon "Suomalaisten seksitaidot?". ;)

Joo, sekin olisi hyvä, että olisi otsikkona suomalaisten seksitaidot, mutta kun naisilla aloitettiin, niin nyt on sitten vuorossa miehet!! ;)

Vierailija

Taidoista en osaa sanoa, kun en itsekään ollut mikään virtuoosi. Mutta oman kokemukseni mukaan monet vierasmaalaiset olivat romanttisempia ja huomaavaisempia. - Puhun nyt menneessä ajassa, kun ei minulle enää mitään ihanaa romanssia osu kohdalle. - Onneksi on vanhat elokuvat!

Vierailija

Kun kerran ketju tuli avattua, niin kertokaapa naiset nyt sitten omia hyviä ja huonoja seksikokemuksia. Saadaan kuva siitä millainen mies on hyvä rakastaja, ja mitä naiset mieheltä kaipaavat. Ja jos hyvä rakastaja on ulkomainen mies, niin kertokaa miksi näin on? Ei taida taidot siitä vielä kehittyä, vaikka jonkin toisen maan passin hankkisinkin. ;)

Vierailija

Lainaus:

Taidoista en osaa sanoa, kun en itsekään ollut mikään virtuoosi. Mutta oman kokemukseni mukaan monet vierasmaalaiset olivat romanttisempia ja huomaavaisempia. - Puhun nyt menneessä ajassa, kun ei minulle enää mitään ihanaa romanssia osu kohdalle. - Onneksi on vanhat elokuvat!

Nuo vanhat, varsinkin suomalaiset elokuvat, olivat ihan kamalaa vääristelyä! Yleensähän niissä näytettiin vain heinälatoa ja taivasta. Ja JOS jotakin näytettiin, niin siitä sai ihan väärän kuvan: minäkin luulin pitkään, että naisen ei tarvitse tehdä rakastelun aikana mitään, tosi typerää!!
Minusta koulussa voisi opettaa noita varsinaisia seksitaitoja, mutta asiallisesti ja vasta lukio-ikäisille!

Vierailija

No ei ne taidot kyllä rodusta ole kiinni! Naiset kaipaavat... IHANAA SUUTELEMISTA JA TUKAN SILITYSTÄ!!!! JA KASVOJEN HYVÄILYÄ, AAAH!

Vierailija

Elokuvat: eikö olekin mielenkiintoista kuinka suutelua nykyään filmataan ihan eri tavalla? Ja niin ne pojat ennen suutelivatkin: kauhealla voimalla, aina oli huulet verillä! Mut nykyleffoissa, sehän on monesti todellista TAIDETTA!

Vierailija

Ei sukupuolten välisiä seksitaitoja pidä vertailla, koska se on yhteinen asia
jossa partnerit "peilaavat" toisiaan. Hyvä/huono!

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen huomannut ton saman suuteluasian.Ehkä siinäkin kehitytään koko ajan ja trendit vaihtelee :). Seksitaidoista olen kans sitä mieltä, että yhdessä ollaan huonoja tai hyviä. Eikös se kuitenkin ole parityöskentelyä :)? Ainahan voi opetella uusia asioita. Telkkari auttaa siinäkin :D

Vierailija
kirsikankukka55

Olen huomannut ton saman suuteluasian.Ehkä siinäkin kehitytään koko ajan ja trendit vaihtelee :). Seksitaidoista olen kans sitä mieltä, että yhdessä ollaan huonoja tai hyviä. Eikös se kuitenkin ole parityöskentelyä :)? Ainahan voi opetella uusia asioita. Telkkari auttaa siinäkin :D

Olen mies,ja aivan samaa mieltä yhteistyötähän:) se on.Ei hän se toisen molliminen sitä paranna.
Se homma toimii kun tandemilla poljettas:D sillon kun molemmat on kiinnostunu:) Ja onhan se paljon muutakin kun saappaat jalassa sänkyyn.Helliä osoituksia monella tavalla :D

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tuo tandem vertaus on tosi osuva. Jos ei poljeta samaan suuntaan, ei ajamisesta tule mitään. Toista nokkimalla ei saa kun pahan mielen, mutta kehumalla voi avautua monta mukavaa asiaa :D. Kyllä tämä seksikin on kaksisuuntainen tie.

Vierailija

Yhteispeliä juu, mutta pitää tietää ne toisen halut että onnistuu. Pitää siis avata se suu ja kertoa/kuunnella mitä toivotaan puolin ja toisin. ;) Joskus tuo on mennyt ihan luonnostaan, mutta ei kai sitä seksistä nauttimista kannata pelkästään arpaonnen varaan jättää. :)

Vierailija

Jos se sanojen varaan jää... useimmat miehet ei halua/kykene puhumaan, kuhan pussaisivat sekin olisi jo hyvä alku. Tuntemallakin pääsee aika pitkälle. Ja naisen kuunteleminen, jollei nainen puhu ihan kauheen paljon, on tietenkin rakastettava ominaisuus miehessä. Ja jos puhuu liikaa, niin suutelemallahan sen saa hiljaiseksi!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat