seksi/seksittömyys

Vierailija

Hei IHMISET

Haluaisin kysyä Teiltä että kuinkahan paljon meistä ns.parisuhteessa elvistä elää täysin ilman seksiä? Itse ole kuusikymppinen ja kumppanini on pitäytynyt lähinnä kaikesta läheisyydestä ja hellyydestä, hänelle riittää kun saa ruokaa ja lämmintä! Turhaa puhua edes asiasta, enkä halua myöskään että esitetään kommenteja toisista naisista, niihin hän on liian laiska! Haluaisin vaan vähän kuulla muiltakin tästä asiasta, niin naisilta kuin miehiltäkin!

Sivut

Kommentit (305)

Vierailija

Voin vain vastata yleisellä tasolla kun ikää ei ole tarpeeksi kertynyt.

Minusta ongelmana ei ole vain seksin puute jos kaikki läheisyys ja hellyys puuttuu suhteesta. Minulle tulisi tässä tapauksessa semmoinen tunne, että minulta puuttuisi koko suhde. Pelkkä yhdessä asuminen tai kotitöiden jakaminen ei ole mikään parisuhde? Siihen kuuluu ehdottomasti myös toisen huomioiminen. Esimerkiksi keskusteluyhteys, hellyys, yhteiset harrastukset ja seksi. Näitä kaikkia pitää olla sopivassa suhteessa.

Jos vanhemmiten tulee ongelmia kyvykkyyden kanssa, tai haluja ei ole (syyhän voi olla myös fysiologinen), niin silti tulee mieleen useita eri tapoja miellyttää kumppania. Etenkin jos hänellä (mies tai nainen) vielä haluja on jäljellä. Sitäpaitsi hellä kosketus tekee aina hyvää, vaikka se ei mitään haluja herättäisikään. Se on mitä parhain osoitus rakkaudesta!

Vierailija

Täällä yksi kuusikymppinen tosiaankin jo pari vuotta ilman seksiä.Mikähän onkaan tuo ongelma:ilman seksiä?En tosiaankaan ymmärrä.Minulle enää sillä ei ole tarvetta ja väliä.Miehiä on kokeiltu riittämiin,perhettä en perusta ja himot ei hyrrää.Vapautunut ja seesteinen olo siltä osin.Aivan kun täällä se olisi elämän ja kuoleman kysymys.Nauttikaa vanhemmat ihmiset elämästä muutenkin.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 14.11.2011 15:28
.....Miehiä on kokeiltu riittämiin,perhettä en perusta ja himot ei hyrrää....

Sinähän et ilmeisesti elä parisuhteessa, etkä tunnu ymmärtävän mitä aloittaja
tarkoittaa.

Vierailija

Ei se ole ongelma jos molemmille puoliskoille sopii tuo seksittömyys. Jos toinen sitä kuitenkin haluaa, niin sitten tulee varmasti ongelmia jos toinen ei siihen suostu. Hyvässä parisuhteessa ei kai tätä tarvitse edes miettiä?

Ajatukseni menee suurinpiirtein näin: rakastan kumppaniani, ja rakastelen tai hyväilen häntä silloin kun hänen sitä tekee mieli. Siitä huolimatta, vaikka minua ei juuri silloin himottaisi. Ja uskokaa pois, ei sellaisia haluttomia päiviä ole vain naisilla.

Kai muitakin samoin ajattelevia löytyy?

Vierailija

Varmaankin moni nauttii elämästä muutenkin,mutta kaipaavat joskus niitä helliä hetkiä ja mikäs siinä, niitä hellyyden osoituksia voi jokainen parhaalla näkemällään tavalla esittää.
Saattaa se tuntua molemmistakin mukavalta.Ei ole yhtä oikeaa.yks tykkää yhdestä ja joku toinen toisesta tavasta.Tässä 6 kympin iässä tuntuu vielä että kyllä sitä hellyyttä kaipaa ja himot hyrrää.Näin minulla, ja silti nautin elämästä muutenkin. Joku voi olla,ettei muuten niin kamalasti nauti muusta elämästä,mutta on pirummoinen sekstaileen.Jokainen tavallaan,ei näitä voi yleistää.

Vierailija
JaniAnt

Ei se ole ongelma jos molemmille puoliskoille sopii tuo seksittömyys. Jos toinen sitä kuitenkin haluaa, niin sitten tulee varmasti ongelmia jos toinen ei siihen suostu. Hyvässä parisuhteessa ei kai tätä tarvitse edes miettiä?

Ajatukseni menee suurinpiirtein näin: rakastan kumppaniani, ja rakastelen tai hyväilen häntä silloin kun hänen sitä tekee mieli. Siitä huolimatta, vaikka minua ei juuri silloin himottaisi. Ja uskokaa pois, ei sellaisia haluttomia päiviä ole vain naisilla.

Sait heti kuuskymppisen äijän äänen,

Vierailija

JaniAnt

Sait heti kuuskymppisen äijän äänen,

Viisvitosen ukonkörilään äänen saat tässä:) Aivan samaa mieltä, mutta on jäänyt
semmoinen näppituntuma ko uran aikana että jos nainen ei halua seksiä, niin ei
sieltä välttämättä tipu edes niitä hyväilyjä. Vaimoaan rakastava mies toimii toisin
vastaavassa tilanteessa. Naisen silmien sytyttäminen on miehen tehtävä.
Se tapahtuu yhteisissä harrastuksissa ja arjen pyörityksessäkin huomioiden.
Lempeitä katseita ja vaikka olkapään hipaisu kiireenkin keskellä.

Läheisyys, tunteista ja toiveista puhuminen puhuminen on tärkeää ilman seksiäkin.

tärppi

Vierailija

Kyllä yksikin hellä kosketus päivässä on niin tärkeä! En minä ainakaan ole niin itseriittoinen, että se olisi samantekevää jos ihminen vierelläni luulee minun olevan nojatuoli tai mikä lie huonekalu, jota ei tarvitse huomioida. Huonosti on asiat, jos ei enää kosketella, tosi huonosti. Paitsi jos molemmat haluaa elää niin, joo... se onkin sitten onnenpotku jos tarpeet menee niin yksiin. Mutta jos itseä haluttaa ja toinen on kylmäkiskoinen, sehän on kuin veitsen viilto, joka päivä. Kyllä silloin kannattaa erota.

Vierailija

Osalainaus:
" Läheisyys, tunteista ja toiveista puhuminen ......

Saaha sitä esittää, minäkin kerran pyysin kaveria sanomaan jotain positiivista.
Vastaus oli "plus" no se ei oikein lämmittänyt vaikka olihan se positiivista!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:
Anonyymi 14.11.2011 15:28
.....Miehiä on kokeiltu riittämiin,perhettä en perusta ja himot ei hyrrää....

Sinähän et ilmeisesti elä parisuhteessa, etkä tunnu ymmärtävän mitä aloittaja
tarkoittaa.

Kyllä täällä parisuhteessa ollaan.Hyvin pyyhkii ja eletään täyttä elämää.Aika aikaa kutakin....

Vierailija
catcat6

Kyllä yksikin hellä kosketus päivässä on niin tärkeä! En minä ainakaan ole niin itseriittoinen, että se olisi samantekevää jos ihminen vierelläni luulee minun olevan nojatuoli tai mikä lie huonekalu, jota ei tarvitse huomioida. Huonosti on asiat, jos ei enää kosketella, tosi huonosti. Paitsi jos molemmat haluaa elää niin, joo... se onkin sitten onnenpotku jos tarpeet menee niin yksiin. Mutta jos itseä haluttaa ja toinen on kylmäkiskoinen, sehän on kuin veitsen viilto, joka päivä. Kyllä silloin kannattaa erota.

Hei, olen samaa mieltä kanssasi, joskus kannattaa koskettaa puolisoaan, vaikka ei niin kovasti huvittaisikaan. Tai edes sanoa jotain mukavaa, se on myös palkitsevaa itselle, olen huomannut.
Meillä on nykyisin ongelmana, ettei mies hoida itseään eikä ulkonäköään. Ei huvita "haisulin" kanssa!

Vierailija
JaniAnt

Voin vain vastata yleisellä tasolla kun ikää ei ole tarpeeksi kertynyt.

Minusta ongelmana ei ole vain seksin puute jos kaikki läheisyys ja hellyys puuttuu suhteesta. Minulle tulisi tässä tapauksessa semmoinen tunne, että minulta puuttuisi koko suhde. Pelkkä yhdessä asuminen tai kotitöiden jakaminen ei ole mikään parisuhde? Siihen kuuluu ehdottomasti myös toisen huomioiminen. Esimerkiksi keskusteluyhteys, hellyys, yhteiset harrastukset ja seksi. Näitä kaikkia pitää olla sopivassa suhteessa.

Jos vanhemmiten tulee ongelmia kyvykkyyden kanssa, tai haluja ei ole (syyhän voi olla myös fysiologinen), niin silti tulee mieleen useita eri tapoja miellyttää kumppania. Etenkin jos hänellä (mies tai nainen) vielä haluja on jäljellä. Sitäpaitsi hellä kosketus tekee aina hyvää, vaikka se ei mitään haluja herättäisikään. Se on mitä parhain osoitus rakkaudesta!

Voi miten osuvasti kirjoitit ja täyttä asiaa,näinhän se menee ,silloin kun parisuhde on kunnossa,

Vierailija

catcat6

Hei, olen samaa mieltä kanssasi, joskus kannattaa koskettaa puolisoaan, vaikka ei niin kovasti huvittaisikaan. Tai edes sanoa jotain mukavaa, se on myös palkitsevaa itselle, olen huomannut.
Meillä on nykyisin ongelmana, ettei mies hoida itseään eikä ulkonäköään. Ei huvita "haisulin" kanssa!

Voihan surku... ei kai hänellä vaan ole depressio? Onhan tuo aikamoinen signaali: Älä tule lähelle. Mutta kurjaksi varmaan tuntee mies itsensä.

Vierailija

Ei seksittömyys mikään ongelma ole. Itse olen reilusti alle kuusikymppinen, vuosiin ei ole ollut minkäänlaista miessuhdetta ja ajatuskin siitä, että joku mies koskisi minuun vähissä vaatteissa tai kokonaan ilman, lähinnä oksettaa. Varsinkin, kun kokemukseni miehistä viimeisiltä vuosikymmeniltä ovat sangen epämiellyttäviä; alussa hyvin miellyttävistä herrasmiehistä kuoriutuu hyvin nopeasti seksiriippuvaisia pervoja, joille olen ollut vain yksi lenkki pitkässä valloitusten helminauhassa, ja välillä jopa yksi monista samanaikaisista "hoidoista". On siis parempi, ettei enää koskaa eikä ikinä. Säästyy monelta pahalta mieleltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat