Haluaisin lahjaksi......

Vierailija

vaikkapa käsinkudotut villasukat..
tai lämpöisen kaulaliinan/kaulurin minkä voisi vetää päähänkin.. ;)

Ökyrikas lahjoittaja voisi ilostuttaa minua teekupilla jonka löysin eräästä kuvastosta:
http://www.flickr.com/photos/75151988@N00/368707509/
olisi ehdottoman "ihquu" nukkeleikeissä....

Näppärä immeinen tekee tietysti tuommoisenkin?
Itse olen aivan peukalo keskellä kämmentä, siksi tämmöisiä haaveilen....

P.S.
mulle saa tuoda niitä lahjoja ihan milloin vaan,
ei tarttee olla mikään joulu tai syntymäpv :D

Kommentit (11)

Vierailija

"Turhanpäiväisten" suklaarasioitten sijasta joku vois antaa mulle kortin jossa lupaa ulkoiluttaa minua,
kerran vaikka vaan, koska pyörätuolilaisena pääsen niin harvoin ulos.
Ei tarviis muuta kuin ulkona työnnellä, pääsen itse p-tuoliin ja siitä pois.

Suklaa lihottaa...tosin raitis ilma myös voisi lisätä ruokahalua ;)
mutta piristäisi enemmän kuin se suklaarasia ja hyasintti....
Kyllähän se sukalaarasiakin tietysti on tervetullut!

"Kotinsa vanki"

Vierailija

Minä taas haluaisin sen suklaa rasian, syön sen yleesä kerralla,niin se ei ehdi lihottaa, eiköskää.

Vierailija

Minäkin haluaisin jotain, en vaan osaa valita mitä, kun on niin monta toivetta, enkä kuitenkaan saa niistä mitään.

Vierailija

Haluaisin lahjaksi remonttitaitoisen ihmisen tekemään pikkuremppoja, ammatti-ihmisellä teetettynä kaikki pienikin korjaus maksaa ja paljon.

Vierailija

Toivoisin että kaikilla ihmisillä olisi enemmän aikaa toisilleen...
ihan kauhistuin kun luin lehdestä julkkis-isästä joka tekee kahta työtä, vaikka on pienet lapset.
Vaimo pyörittää arkea ja käy osa-aikatöissä lisäksi....
Tuli mieleen, että on hoitopaikan tädit monelle lapselle tutumpia kuin omat vanhemmat,
voi lapsiparkoja...

Lapsi on pieni niin vähän aikaa...no, kyllähän moni iskä on jäänyt koti-isäksikin työstään joten lienee suuntaus
semmoinen että kyllä isitkin lapsistaan välittää...
En halua moittia kenenkään ratkaisuja erityisesti, onhan monella taloudelliset velvoitteet niin kovat että on kahtakin
työtä tehtävä....

Mutta lapsissa on tämän maan tulevaisuus, joten lapsien täysipainoiseen lapsuuteen on syytä kiinnittää vakavaa huomiota....

Vierailija

"Anonyymi 19.11.2011 19:12

"Turhanpäiväisten" suklaarasioitten sijasta joku vois antaa mulle kortin jossa lupaa ulkoiluttaa minua,
kerran vaikka vaan, koska pyörätuolilaisena pääsen niin harvoin ulos.
Ei tarviis muuta kuin ulkona työnnellä, pääsen itse p-tuoliin ja siitä pois."

Tässä on tervejalkaiselle lahjan antajalle hyvä vihje. Kun antaa, niin samalla itsekin saa.
t:joulumieli

Vierailija

Näitä asioita minäkin todella toivon.Ihan pelottaa kun asioita alkaa pohti,esim.miten paljon syöpään sairastuu vuosittain.Vasta olen miestäni hoitanut ja hänet menettänyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat