Mikä ärsyttä?

Vierailija

Mikä teitä ärsyttää? Minua ärsyttää pikkumaiset ihmiset jotka valittaa joka asiasta niinkuin esim talvesta,linja-auto on myöhässä ym ym. T.Rouva sarvikuononnahassa:D:D

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Minua ärsyttää nuo meikkimainokset - "huulet hehkeiksi"-tyyliin. Jos rahat ei riitä kunnolla kaurapuuroon, ei siinä tule huulipunia yms. ajatelleeksi. Ja ittiänsä vartenko sitä tälläytys? Peilikuvalleen keekoilis, kun menee päiviä, ettei toisen ihmisen kanssa nää eikä varsinkaan puhu, jos glasista sattus näkeen jonku harhautuneen tiellä kävelevänki.

Ja sitten nuo nahka-asuprovot. Tai ei ne ärsytä - ne säälittää.

Vierailija

Aina sitä oppii kaikenlaista. Enpä arvannut, että vanha varaani on sarvikuonolle sukua. Nehän voivat olla paljonkin vanhempia. Ja ehtineet ärtyä monenlaisista metsästäjistä. Minnuu niin pännii, kun jäi elukkaoppi vähälle lukemiselle.

Vierailija

Mikään ei ärsyttä, mutta säälittää kyllä minuakin
nämä nahka-asuiset provosoijat.
(Edellisellä kirjoittajalla on kyllä jäänyt moni muukin asia
kuin elukkaoppi liian vähälle lukemiselle.)

Vierailija

Nämä turhat löpinä. Eksyin katsomaan tätä uutta sivua ja huomasin, pelkkää pinnallista! Keskustelua jotain muutakin kuin toistemme arvostelua. Ilmeisesti naiset asialla :)Ärsyttävää!

Vierailija

Minua ärsyttää kettutytöt ja perässäroikkuvat autoilijat T.Metsästäjänainen norsunnahassa:D:D

Vierailija

Lainaus:

Nahka-asu pukee,kireetä pintaa :D

Niin pukeekin,mutta sinä tuskin olet parikymppinen hyvä kroppainen nainen, ei sellaiset kirjoittele et-sivuille, olet remppamahainen mummeli, eikö vaan.

Vierailija

Minua ärsytää henkilöt, jotka kaikin tavoin pinnaavat töistä, hakemalla viikko toisensa jälkeen sairaslomaa, ja kuitenkin kotonaan raatavat hommia, ei tietoakaan mistään sairaudesta. Sit kun menee käymään heillä, voi sitä valitusten tulvaa ja näytellään miten kipeä on..hyvin osaavat näytellä sairasta. Minua ei ärsytä, suorastaan raivostuttaa tuollaiset luuserit

Vierailija

Minua ärsyttä kun te varaaninnahka-asuiset naisihmiset työnantajan aikaa haaskaatte roikkumalla netin keskustelupalstoilla ja loput ns. työajastanne seisoskelette haisevan natsakupin ympärillä porraspielessä tupakka suussa.

puputar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minua ei ärsytä yleensä mikään muu kuin ihmiset joita joku asia ärsyttää ja valittavat siitä.
Jos joku ohjelma tai ihminen siinä nyppii, käännä kanava tai sulje toosa. Jos lehdessä joku
juttu ärsyttää ole lukematta. Jos jonkun pukeutumis- tai puhetyyli ärsyttää, älä katsele/kuuntele
häntä. Ajattele rauhallisesti "meitä on joka junaan ja asemillekin jää". Näin säästyt verenpaineen
nousulta ja turhalta sydämen tykytykseltä. Sinä et niille kuitenkaan mitään voi. Jos ei nämä keinot
auta, ehkä sinun on parasta muuttaa Kainuun erämaahan ylhäiseen yksinäisyyteesi. Elä siellä sitten
sähköittä ja posteitta, niin pääset rauhaan. Mutta, ehkä sekin rupeaa pikku hiljaa ärsyttämään?

Vierailija

Lainaus:

Minua ärsyttää nuo meikkimainokset - "huulet hehkeiksi"-tyyliin. Jos rahat ei riitä kunnolla kaurapuuroon, ei siinä tule huulipunia yms. ajatelleeksi. Ja ittiänsä vartenko sitä tälläytys? Peilikuvalleen keekoilis, kun menee päiviä, ettei toisen ihmisen kanssa nää eikä varsinkaan puhu, jos glasista sattus näkeen jonku harhautuneen tiellä kävelevänki.

Ja sitten nuo nahka-asuprovot. Tai ei ne ärsytä - ne säälittää.

Kallistun kyllä samalle kannalle tässä asiassa. Nuorena meikkasin niin kylläkseni, että nyt sallin
itselleni luonnontilassa kummittelemisen. Jos muotoni vastaantulijoita kauhistaa, voivat sitten
kääntää katseensa pois. Ei ainakaan meikkien kemikaaleja tarvitse minun takiani luontoon levittää,
ainakin himpun verran vähemmän ympäristömyrkkyjä levittelen siltä osin. - Mutta saavat minun puolestani
ne seniorit kaunistaa itseään ja piristää siten mieltään, jotka haluavat ja kerkiävät/raatsivat. Toivottavasti
käyttävät sitten luonnonaineita, saastuttamatonta kosmetiikkaa.
Minähän olenkin luonnonkaunis, meikkaamatta sorea - heh!

Vierailija
puputar

Minua ei ärsytä yleensä mikään muu kuin ihmiset joita joku asia ärsyttää ja valittavat siitä.
Jos joku ohjelma tai ihminen siinä nyppii, käännä kanava tai sulje toosa. Jos lehdessä joku
juttu ärsyttää ole lukematta. Jos jonkun pukeutumis- tai puhetyyli ärsyttää, älä katsele/kuuntele
häntä. Ajattele rauhallisesti "meitä on joka junaan ja asemillekin jää". Näin säästyt verenpaineen
nousulta ja turhalta sydämen tykytykseltä. Sinä et niille kuitenkaan mitään voi. Jos ei nämä keinot
auta, ehkä sinun on parasta muuttaa Kainuun erämaahan ylhäiseen yksinäisyyteesi. Elä siellä sitten
sähköittä ja posteitta, niin pääset rauhaan. Mutta, ehkä sekin rupeaa pikku hiljaa ärsyttämään?

Ei kysymys kuulunutkaan, että miten ärsytyksen voimme itsessämme estää! Vaan mikä ärsyttää? Jos ja kun siihen vastataan, sinulla ei ole aihetta ärsyyntyä ja arvostella :) vai onko?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat