Mieltenpahoittaja

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Viestejäni on poistettu, poistakaa samantien kaikki.
Voisiko Sari neuvoa, miten täältä voisi kätevästi poistua siten että veisi mukanaan kaikki kirjoituksensa?
Pyydän kanssakirjoittajia talkoisiin poistamaan kaikki kirjoitukseni, mitä löydätte!

Vai onko Sarilla parempaa teknistä ratkaisua?

Metsänpoika kiittää ja vaikenee:), siis heti kun saan kirjoitukseni poistetuksi...

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Metsänpoika hei! Mistä kiikastaa? Vai oletko kirjoittanut anonyyminä jotakin mitä et meille kerro:) Onko käynyt sensuuri? Minun nähdäkseni, se mitä on poistettu on ollut pyynnöstä ja aiheellista. t.nuppu

Vierailija

Kylläpä meni ihan plörinäksi koko homma, jos metsänpoika täältä poistuu.En ainakaan minä ymmärrä, mitä ja miksi olisi jotain pitänyt poistaa, en kyllä ole läheskään kaikkia keskusteluja lukenut, lähinnä murrejutut vaan. Jos olet tosissasi, niin kiitos kaikista kirjoituksistasi !
t: Liekkonen

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
metsänpoika

Viestejäni on poistettu, poistakaa samantien kaikki.
Voisiko Sari neuvoa, miten täältä voisi kätevästi poistua siten että veisi mukanaan kaikki kirjoituksensa?
Pyydän kanssakirjoittajia talkoisiin poistamaan kaikki kirjoitukseni, mitä löydätte!

Vai onko Sarilla parempaa teknistä ratkaisua?

Metsänpoika kiittää ja vaikenee:), siis heti kun saan kirjoitukseni poistetuksi...

Hei, en tiedä, mitä viestejäsi on poistettu, sillä minä en ole poistanut yhtäkään. Olen pahoillani, jos asiallisia viestejä on vahingossa poistettu.

Kaikkia kirjoittamiasi viestejä ei voi poistaa, siihen ei tekniikka anna myöten. Lisäksi kun joku on lainannut tai kommentoinut viestiäsi, emme voi poistaa niitä.

Toivottavasti kuitenkin vielä viihdyt joukossamme tai ainakin palaat jossain vaiheessa. Olet saanut täällä paljon hyvää keskustelua aikaan.

Sari
verkkotoimittaja

Vierailija

Enpä olekaan huomannut, että metsänpojan omalla nikillään kirjoittamissa
jutuissa olisi ollut mitään poistettavaa...????

Vierailija

Ne viestit jotka Sari poisti minun pyynnöstöni, oli runoni joka oli rikottu tai väännelty. Sehän ei ole soveliasta käytöstä!
Metsänpojan viesteihin en ole kajonnut. Tämä vain tiedoksi! T:nuppu

Vierailija
metsänpoika

Sydänverellä kirjoitettuja viestejäni poistettu:( Jonkun pyynnöstä ja ymmärrettävästä
syystä.
Mutta. Aikansa kutakin...

-sydänverellä kirjoitetut, mutta oliko sittenkin "nettietiketin" vastaisia , jos poistettu?

Vierailija

En tunne asiaa, mutta sen olen huomannut että tekniikka saattaa tehdä tepposiaan. Olisiko vahingossa pyyhkiytynyt joitakin viestejä pois?
ihmettelee
nimim. "Ei-niin-nörtti"

Vierailija

Kuulehan metsänpoika, et sie voi noin vain täältä lähteä.
Meillähän on murteissa tuo tärkeä kirjaprojektikin kesken ja
myyntiorganisaatio on jo valmiina :-)

Oikeastaan olen edellä kirjoittaneen anonyymin kanssa samoilla linjoilla,
kuvittelisin, että viestejäsi on ehkä poistunut vahingossa.
Varsinkin, jos sinun kirjoitustasi on joku lainannut ja lisännyt siihen
asiattoman kommentin. Samalla on voinut poistua se alkuperäinenkin
ihan asiallinen viesti.

Itse en ole huomannut, että mitään viestejäsi olisi poistettu, mutta en
tosin ole lukenut läheskään kaikkia keskusteluja. Vaikea kuitenkin on
kuvitella, että olisit kirjoittanut jotain sellaista, mikä olisi täytynyt
poistaa.

Harkitsehan vielä uudelleen tuota päätöstäsi, olisiko mielen muuttaminen
mahdollista, toivoo Maria :-)

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Älä lähde metsänpoika. Sulla on niin kiva nikki. Mulle tulee siitä aina mieleen se laulu:" Metsän poika tahdon olla, sankar`jylhän kuusiston...". Se oli kouluaikaan mun lemppareitani. Kovin sinua näköjään kaivattaisi, jos poistut. Nenä pystyyn ja tsemppiä :)

Vierailija

Olen niin uusi täällä, että en tunne tämän foorumin käytäntöjä. Useimmilla foorumeilla ylläpitäjä poistaa viestejä niistä erityisemmin mainitsematta. Olisi ehkä kuitenkin selvintä jos poiston syy ilmoitetaan.

Vierailija

Minä olen täällä palloillut vaihtevasti joskus on pitkiäkin aikoja etten ehdi mukaan, mutta en tiedä voihan sitä olla että minunkin tekstejäni on poisteltu , mene ja tiedä.
Älä sinä "Metsänpoika" ole niin herkkähipiäinen älä piruuttasikaan lähde pois :)

"Tapiolan vainiolla karhun kanssa painii lyö..."

Kotu

Vierailija

Metsänpoika kiltti, harkitsisit vielä päätöstäsi. Sinun kirjoituksiasi, tarinapalstaa ja muita on ollut aina ilo seurata. Olet tuottanut hyvin monelle iloa kirjoituksillasi, toivottavasti jatkat täällä.

Vierailija

Älä nyt ihmeessä lähde pois metsänpoika!
Täytyykö tässä ryhtyä ihan adressiin keräämään lähtöä
vastustavien nimimerkkejä?
Ei kai myö hyvää tarinankertojaa päästetä pois?

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kunhan puhutte vaan..?
En niinkään sure omia kirjoituksiani, kun tiedän mitä mieltä mistäkin olen.
Ei niitä tarvitse tarvitse välttämättä tänne eikä muuallekaan kirjoittaa.
Tasa-arvon ja keskustelusääntöjen nimissä olisi kuitenkin suotavaa jos poistettavat viestit
valitaan toisella tapaa. Nyt ketjuihin saa kirjoittaa melkein mitä tahansa, kenenkään
välittämättä: "Mopo on karantt käsist, mie oon tient sejjo kaua..", kun kirjautumispakkoa
tai muuta ei saatu aikaiseksi. Nyt bittejä ja aikaa kuluu poistojen tahkoamiseen, kun sopimattomuudet
voisi ennalta ehkäistä ja samalla vältyttäisiin monelta mielipahalta:)
Totta kai keskustelijat vähenee. mutta mitä siitä?

Voisiko teknisiä ratkaisuja vielä miettiä...?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat