Marjukka Havumäki

Vierailija

Toimitukselle kiitos,että olette tehneet jutun ihanasta ja tyylikkäästä uutisankkurista Marjukka Havumäestä. Olen muutaman kerran nähnyt hänet juontamssa muotinäytöstä saapikkaissa,turkissa ja nahka-asussa t.papparainen

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:

Toimitukselle kiitos,että olette tehneet jutun ihanasta ja tyylikkäästä uutisankkurista Marjukka Havumäestä. Olen muutaman kerran nähnyt hänet juontamssa muotinäytöstä saapikkaissa,turkissa ja nahka-asussa t.papparainen

Ei tällaiseen provoon saisi oikeastaan vastata ollenkaan, mutta provosoidun kuitenkin kysymään:
- Oletko, "papparainen", nähnyt turkistarhasta kuvattuja videoita - tai sikatilalta?
Tyylilyylikö on eläinrääkkäyksen ja teurastuksen ystävä?

Vierailija

> Ei tällaiseen provoon saisi oikeastaan vastata ollenkaan, mutta provosoidun kuitenkin kysymään

Oli tosi thmää provosoitua. Kettutyttöjen riehuntaa. Papparainen ihaili Marjukka Havumäkeä, ei kuolleita turkiseläimiä. Minä ilmoittaudun Havumäen ihailijaksi viimeksi PS-ohjelman takia. Sympaattista rohkeutta tulla telkkariin kehitysvammaisen pojan kanssa, jota hän ei aikaisemminkaan ole pitänyt pimennossa.

EP

Vierailija

Ja minä sanoisin satanikkiselle, että työntää sitä vanhaa karvahattuansa pois silmiltä. Tulee sitten tarkempia näkymiä, kun omat karvat eivät ole näkökentän tiellä. Tämä provoilija kun näkee karvoja ja nahkaa sielläkin missä niitä kukaan muu ei näe.

Vierailija

Marjukka on minunkin suosikkini ja ne videot turkistarhoilta ja sikaloista ovat eläinaktivistien provosointia. T.Tiina

Vierailija

> Provosointia tai ei, ovat kuitenkin karmivaa todellisuutta.

Kyllä kakarat syntyvät liian valmiseen pöytään. Hampurilaisravintolassa syödään nautaa ja kanaa, tv-uutisita katsotaan sotia ympäri maailmaa, nälkää Afrikassa ym. Tällä istutaan paksun kaulaliinan lämmössä netin viihdepalstoilla suremassa kettua. Auton alle jääneitä ei edes lasketa. Ei tällaista ollut "minun nuoruudessani" Paasikiven aikana.

Vierailija

Kyllä minusta on mukava seurata uutisia,kun siellä on Marjukka. Tyylikäs ja selkeäsanainen uutisankkuri ja voin sanoa,että usein toimittajia kysytään juontamaan muotinäytöksiä ym tilaisuuksia:) t.rouva minkkiturkissa

Vierailija

Lainaus:

Marjukka on minunkin suosikkini ja ne videot turkistarhoilta ja sikaloista ovat eläinaktivistien provosointia. T.Tiina

olen samaa mieltä

Vierailija

Minäkin ihailen Marjukkaa, on niin syötävän ihana nainen että. Olisi kiva päästä Marjukan ikiomaan turkistarhaan vähäksi aikaa peuhaamaan.

Oih! mopopappa 72v

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat