turkiton päivä

Vierailija

Minulta pääsi röhönauru kuunnelessani tänään uutisia. Oikeutta eläimille järjestö viettää tänään turkitonta päivää:D:D voi elämän kevät miksei samalla takitonta tai kengätöntä päivää:D:D t.Hieno rouva

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Olen senverran uskollinen,vietän aina turkitonta päivää,kun en omista sellasta. :D :)

t.turkiton aina

Vierailija

Lainaus:

Eikös oravan hännistä tehdä nykyisin talvitakkeihin turkissomisteita. t.Laura

Laura, mä teen kohta Sinun nahastasi turkissomisteita - tosin ei ne kyllä somistais mitään, kun ihminen on suht karvaton!! :((

Vierailija

Minulla myös turkiton elämä. En voisi kantaa tapetun olennon nahkaa päälläni, varsinkin kun tietäisin, että sitä olisi minun turhuuteni vuoksi kidutettu koko lyhyen elämänsä ajan.

Vierailija

Lainaus:

supikoirat ja minkit ei kuulu suomen luontoon. t.metsästäjänainen

Jaa jaa, mutta kenen syystä niitä siellä on ellei turkistarhaajien. Tarhoilta pääsi luontoon karkulaisia paljon ennen kuin eläinaktivistit niitä vapauttivat. Meillä liikkuu supikoiria, koska kylällä oli supin tarhaaja, mutta ensimmäistäkään tarhaiskua ei täällä ole tehty. Sama minkkien kanssa.
Sopii sitten itkeä, kun maito on kaatunut.

Vierailija

Lainaus:

Eikös oravan hännistä tehdä nykyisin talvitakkeihin turkissomisteita. t.Laura

"Metsästäjänaisena" Lauran jne. jne. pitäisi tietää, ettei oravaa juuri enää metsästetä turkin vuoksi. Ne muutama tuhat oravaa, jotka marras-joulukuussa metsästetään, pyydetään yleensä niiden rakennuksille aiheuttamien vahinkojen vuoksi.

Oravaa ei myöskään saa tarhata, joten eipä nykyään oravasomisteita ole saatavissa.

Vierailija

Lainaus:

Olen senverran uskollinen,vietän aina turkitonta päivää,kun en omista sellasta. :D :)

t.turkiton aina

Jos jäi epäselväks enkä somista,itseäni enkä kotia niillä.

t.turkiton aina

Vierailija

katinka

En aijo viettää turkitonta päivää.

Kurre

Hyvä oivallus. Kiitos !

Niin onkin. Kuitenkin pää-ideana tämän turkittoman päivän vietossa lienee se,
että kukin viihtyköön vain omissa nahoissaan - ei toisia eläviä olentoja nylkien. Ja kuka nyt tuonne
vesisateeseen kehtaisi mennäkään eläimen turkki päällä! (Enkä kyllä kehtaisi rehvastella tapetun
eläimen nahka niskassa muulloinkaan.)
Ja jouluna syökäämme kalaa - ei sponsoroida raakalaismaisia sianrääkkääjiä ja teurastajia!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat