Seuraa 

Olen ET-lehden lukijana usein kaivannut lisäinfoa muutamiin artikkeleihin. Netti-ET antaa nyt mainiot mahdollisuudet
syventää aiheita, antaa linkkejä lisätietoon ja välittää lukijoiden kommentteja ja kokemuksia. Itse olen kiinnostunut
osioista Ajankohtaista, Laki& Talous ja Matkat.

- Siirryttäessä täällä kotomaassa ankeaan kaamokseen tulee mieleen siirtyminen etelän lämpöön 1-3 kuukauden ajaksi.
Monella yli 60-vuotiaalla onkin jo mahdollisuus tähän ja moni on ostanut tai vuokrannut asunnon etelästä. Itse olen
lomaillut Espanjan Marbellassa, Kanarian Puerto Ricossa ja Thaimaan Phuketissa melko onnistuneesti. Olisinkin nyt
kiinnostunut vinkeistä ja kommenteista matkailijoilta jotka ovat viettäneet pitempiä lomia Mallorcalla, Maltalla tai
Cyproksella. Vain muutama matkatoimisto välittää pitempiä matkapaketteja Välimeren alueelle. Lomaterveisin.´

Kommentit (5)

Hei! Silloin, kun elämänkumppani vielä oli rinnallani, olimme joka talvi 5-6 viikkoa Teneriffalla Puerto de la Gruzissa. Nautimme suunnattomasti lomastamme aina. Kuljimme paljon eri paikoissa, menimme Titsalla milloin minnekkin maaseudulle ja lähikaupunkeihin, Kiersimme koko saaren. Aina loppui aika kesken, kauemminkin olisimme viihtyneet.
Silloinkin, kun mieheni yllättäen temmattiin viereltäni, oli meillä matka varattuna, vain muutama viikko oli lähtöön enään eikaa. Olen sittenmmin lomaillut siellä yksin, mutta en enään kuin kahden viikon matkoja. Se riittää yksin mennessä, kun en enään jaksaisi kierrellä ympäri saarta. Viihdyn siellä kauniissa kaupungissa. Olen kokenut sen niin turvalliseksi paikaksi, että yksinkinn tälläinen mummuikäinen uskaltaa liikkua. En tosin yöaikaan ole liikkeellä. Siellähän on aika paljon Suomalaisia talviasukkaita jotka vuodesta toiseen viihtyvät pimeän talven ajan siellä ja asuhan siellä myös vakituisesti Suomalaisia.

Puerto de la Cruz on minunkin mielestäni upea lomakohde. Siellä on luontokin aivan äärellään, toisin kuin saaren eteläisissä lomakohteissa. Koskaan en kuitenkaan uskaltanut lähteä Teidelle, vaikka mieli monasti tekikin.
Lomaterveisin Aluisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Samoin minun mielestäni Puerto on paras lomakohde, jonne joka marraskuu palaan.
Matkustelen paljon myös muualla, mutta tämä on "mansikkapaikkani".
Ikävää vaan, että matkan hintaan tulee neljännes lisää, koska yksin matkustava ei saa yhden sängyn huonetta. Maksettava on toinen, käyttämätön sänky.
Huolimatta maksusta, saa silti poikkeuksetta, huoneen huonoimmasta päästä.
Matkakaveripankki käyttöön!!!
Lomaterveisin Äiti-ihminen

Naiseläjä

Matkaseuraa vaille tässä ollaan itse kukakin. Mieli tekisi lämpimään vähintään kuukaudeksi tai pidemmäksi aikaa (loka-maaliskuu), mutta ongelmana on luotettavan matkakaverin puute. Kirpaisee tuo yksinäisen lisähinta; sillä rahalla voisi jo olla viikon pidempään perillä, jos olisi kaveri. Ystävät ovat harvassa ja ne vähätkin arkailevat ja nuukailevat rahojaan. Pienet eläkkeet pitäisi vihdoin käyttää omaan virkistykseen, eikä säästää kituuttaa perikunnalle. Kuka sen kaveripankin pystyttäisi !

Kommenttina aloittajalle: 2 viikkoa pitempiä matkoja en ole em. syistä vielä tehnyt. Mallorcalla ja Kyproksella ja monessa muussakin kohteessa olen kyllä käynyt.

Vierailija

miksi näin vanhat asiat seilaa täällä,mitä järkee, 2009, nyt kiinnostais vuosi 2017-2018
myöskin pdl-cruzin melkein vaki kävijä

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat