Käytkö Virossa hakemassa palveluita

Vierailija

Olen menossa ensi viikolla taas Viroon. Oli keskustelua toisen henkilön kanssa Viron matkoista. Hän totesi, että juuri tuli Tallinnasta - oli hammaslääkärissä. On myös käyttänyt silmälääkärin palveluita ja ostanut lasit sieltä, koska edullisempaa. Ja tietysti tukan leikkaus.
Itse olen leikkauttanut hiukseni kerran mutta lääkärissäkäyntiäkin voisi harkita, erit. keväällä silmälasien uusinnan yhteydessä. Ko. lääkärikäynneistähän saa Suomessa KELA-korvauksen. Suomessa yksityislääkärin käynnit ovat kalliita ja KELA-korvauskin olematon (jälkeen jäänyt).
Raha on se joka ratkaisee. Laivalippu on lähes ilmainen ja samalla matkalla saa virkistystä muutenkin mukaan.

Kommentit (4)

Vierailija

Jokainen tehköön kuten haluaa, kunhan muistaa hepatiittisuojauksen. Itse en lähtisi Virossa paikkoihin, jossa tullaan iholle tai ihon sisään. Hrrr. . . !

Vierailija

Viirosta saa naispalvelua huomattavasti edullisemmin. Kaikki muu sitten on jo samoissa hinnoissa. Paljon kallistunut lyhyessä ajassa. Joskus olen myös hiuksia leikkuuttanut. Kampaajatytöt on söpöjä eivätkä sorsi vaikka eläkeiässä jo ollaankin.

Vierailija

Lainaus:

Viirosta saa naispalvelua huomattavasti edullisemmin. Kaikki muu sitten on jo samoissa hinnoissa. Paljon kallistunut lyhyessä ajassa. Joskus olen myös hiuksia leikkuuttanut. Kampaajatytöt on söpöjä eivätkä sorsi vaikka eläkeiässä jo ollaankin.

Mitä herra tarkoittaa naispalvelulla? Hirvittää vähän menikö liian yksityiskohtaiselle puolelle (olen näes vähän naiivi). Herrathan kyllä saattavat mennä kyseisen palvelun perässä minne tahansa ja millä rahalla tahansa.

Vierailija

Vamon kanssa käydään. Vaimo saa kuontalonsa laitatettua ja minä sillä aikaa käyn hoidattamassa omia asioita. Hyvin on toiminut tämmöinen yhteispeli jo vuosia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat