Mitä tekisit jättipotilla?

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011113014854757_uu.shtml

Ostaisin kämpän Marbellasta ja senkin jälkeen jäisi yli 17 miljoonaa käytettäväksi. Marbella on parhaita paikkoja.

Antaisin ensimmäiseksi Kelalle kaksi miljoonaa, sillä Kela on auttanut minua paljon. Sen jälkeen maksaisin velkani pois. Loput antaisin vaimolle.

Ostaisin vähän isomman asunnon Suomesta. Sitten lähtisin matkalle, ensimmäiseksi aurinkoon. Ja en enää stressaisi töistä.

Noin iso lottopotti vetäisi hiljaiseksi. Antaisin rahaa läheisille, lapselle ostaisin oman asunnon. Itsekin voisin hankkia isomman asunnon ja laittaa autoa alle. Maailmaakin voisin kiertää.

Ostaisin eräästä Kaivopuiston rannan korkeasta talosta asunnon. Se on hieno talo, josta on hienot maisemat. Minulla on omakotitalo Vantaalla, mutta Kaivopuistossa ei tarvitsisi lumilapiota.

Mitä sinä tekisit?

Kommentit (4)

Vierailija

Jos minulla oli 18 miljoonaa niin lähtisin kiertämään loppuelämäkseni maailmaa ja tutustuisin erilaisiin kulttuureihin ja uskontoihin paikan päällä. Avustaisin siellä myös suoraan vähäosaisia.

- Deus ex machina

Vierailija

Onpa muuten suomalaiset ihmiset itsekkäitä. Itselle lisää luksusta. Joukossa on sentään yksi hyväsydäminen maahanmuuttaja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat