Kuka korvaa, jos liukastun?

Kommentit (10)

Vierailija

Vuosi sitten kaaduin suojatiellä ja oikean käden kyynärpää murtui. Olen 58 vuotias ja vanhempani ottivat minulle vuonna 1955 kunnon vakuutuksen - muuten ei olisi korvattu 4 lääkärikäyntiä, 4 röntgenkuvausta, 10 fysioterapiakäyntiä yksityisellä ja kalliilla lääkäriasemalla. Tähän mennessä kuluja 0 Euroa. Kaiken lisäksi tämä vakuutusyhtiö haluaa tietää, olenko toipunut ja lupaa maksaa korvauksia pysyvästä haitasta jos tällainen on tuloksena tapaturmasta. Vielä en ole käynyt lääkärissä tutkimuksissa, ne ovat edessä tammikuussa 2012. Kyllä korvataan, jos turvataan itse maksamalla joka kuukausi vakuutusyhtiölle korvaus siitä. Olisi mukava lukea vastaavia tarinoita.

Vierailija

Itse olet vastuussa hortoilustasi. Jos olet kaatuvaista sorttia, tasapainohäiriöitä... väärä lääkitys jne... Hanki talveksi ainakin liukuesteet jalkineisiisi. Niin ja kypärä päähän saattaisi sekin olla tarpeen kaatuilijalle.

Vierailija

Jos vuonna 1955 on otettu vakuutus, on vakutusmaksuja kertynyt yhtiölle varmasti saamasi edun verran ja enemmänkin. Hyvä esimerkki silti siitä, että vakuuttaminen turvaa, vaikka ei kannatakaan.

Vierailija

Lainaus:

Jos vuonna 1955 on otettu vakuutus, on vakutusmaksuja kertynyt yhtiölle varmasti saamasi edun verran ja enemmänkin. Hyvä esimerkki silti siitä, että vakuuttaminen turvaa, vaikka ei kannatakaan.

Juu, ja siinä samalla olen maksanut asuntolainaa korkoineen, joten yhtä maksamista koko elämä. Nyt asun omassa kodissa kyynärpääni kanssa. Niin, ja viime viikolla - jottei tänäkään vuonna pysty joulusiivousta tekemään, hyvä ystäväni läiskäisi oven kiinni jolloin oikean käden keskisormen leveydeltä jäi sen halvatun oven väliin. En ole hakenut korvauksia, mutta enhän myös "näytä keskisormea"

Vierailija

Lainaus:

Itse olet vastuussa hortoilustasi. Jos olet kaatuvaista sorttia, tasapainohäiriöitä... väärä lääkitys jne... Hanki talveksi ainakin liukuesteet jalkineisiisi. Niin ja kypärä päähän saattaisi sekin olla tarpeen kaatuilijalle.

Miksi aina syytetään jostakin; kaatuva voi kaaduttuaan nostaa kädet pystyyn ja todeta, että "ähäkutti, olen maksanut vakuutusmaksuni - oletko sinä" siksihän vakuutusyhtiöitä on olemassa, jollei itse niihin maksamalla varmista turvaa sitten kun jotakin tapahtuu

Vierailija

Liukastua voi kuka tahansa ikään ja sukupuoleen katsomatta.Ei tarvitse olla tasapainohäiriötä eikä muutakaan vikaa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Miksi aina syytetään jostakin; kaatuva voi kaaduttuaan nostaa kädet pystyyn ja todeta, että "ähäkutti, olen maksanut vakuutusmaksuni - oletko sinä" siksihän vakuutusyhtiöitä on olemassa, jollei itse niihin maksamalla varmista turvaa sitten kun jotakin tapahtuu

Mitä turvaa vakuutuksella on, ei se kaatumista estä. Talon katolta voi jäälohkare pudota päähän, ei vakuutus henkiin herätä. Jotkut ihmiset kaatuilee enemmän kuin toiset, joten niitä liukuesteitä kannattaa talvella liukkailla käyttää ja muuhunkin varovaisuuteen kannattaa kaatuilijoiden kiinnittää huomiota. Rollaattorit rohkeasti käyttöön!

Vierailija

Hieno kommentti. Liukuesteet ovat yksi turva ja meillä iäkkäämmillä myös rollaattori kätevä. Tosin 8-kymppinen ystävättäreni ei halua sitä vielä käyttää kun "pidetään vanhuksena" Pirteätä ja turvallista Joulua kaikille

Vierailija

Lainaus:

Vuosi sitten kaaduin suojatiellä ja oikean käden kyynärpää murtui. Olen 58 vuotias ja vanhempani ottivat minulle vuonna 1955 kunnon vakuutuksen - muuten ei olisi korvattu 4 lääkärikäyntiä, 4 röntgenkuvausta, 10 fysioterapiakäyntiä yksityisellä ja kalliilla lääkäriasemalla. Tähän mennessä kuluja 0 Euroa. Kaiken lisäksi tämä vakuutusyhtiö haluaa tietää, olenko toipunut ja lupaa maksaa korvauksia pysyvästä haitasta jos tällainen on tuloksena tapaturmasta. Vielä en ole käynyt lääkärissä tutkimuksissa, ne ovat edessä tammikuussa 2012. Kyllä korvataan, jos turvataan itse maksamalla joka kuukausi vakuutusyhtiölle korvaus siitä. Olisi mukava lukea vastaavia tarinoita.

Kummaksi on nyky maailma mennyt aina pitäisi löytää maksu mies jostain muualta mistään ei oteta itse vastuuta, jos lapsenlapsi kaataa marja kiisseliä plyyssi soffalle kotivakuutuksen pitää maksaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat