Pelkäätkö kuolemaa?

Vierailija

Minua ei ainakaan pelota yhtään. Entä sinua?

Loathsome I've become.
Acreature so undome.
Wretched and broken.
Cannot find my faith.
Any God will do.
Nothing said is new
Nothing said is true.
Fly away my hope.

The embrace of shade holds me dear.
Eats me away.
Loose the dogs of disgrace upon me.
I have no faith.
Raise the poor outcast I have become.
I am undone.
Calm is the air. Still is the sea.
The valley of death keeps calling me.

Rest my eyes from the world.
This dying place, it's so absurd.
Oh, Christ above, whom I love.
Lost to me. My snow white dove.
Make this day like the night.
Song of darkness. Words of light.
Pulling down my heart.
I won't forget my lovers heart.

With utter loathing and scorn,
I was somehow born.
Strewn in black decay.
None shall I obey.
The wreckage of my flesh.
The nakedness of my death.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121214930453_uu.shtml

Viimeisen puolentoista kuukauden aikana on kadonnut useita ihmisiä kuin tuhka tuuleen.

Kyllähän nämä taitaa olla semmoisia omia katoamispäätöksiä. Valitettavaa vain se että sitten turhaan etsitään. Jos ei jaksa enää tätä maailmaa niin varmaan olisi hyvä jos asian voisi hoitaa ihan asiallisesti vaikka lääkärin avustuksella. Vai mitä mieltä olette tämmöisestä "armokuolemasta"?

Vierailija

Mieheni on jo taivaan enkelinä ja useat muutkin minulle rakkaat ihmiset. Niinpä en pelkää, pääsen kuoltuani heidän luokseen taas.

Vierailija

Lainaus:

Mieheni on jo taivaan enkelinä ja useat muutkin minulle rakkaat ihmiset. Niinpä en pelkää, pääsen kuoltuani heidän luokseen taas.

Minulla on aivan sama tunne. Silloin kun läheinen ihmiseni muutti sinne taivaskotiin,
minun pelkoni haihtui. Tiedän että hän on odottamassa minua siellä milloin sitten
minun muuttoaikani tuleekaan.

Vierailija

Ei kuolema sinänsä tunnu pelottavalta. Pelottaa vain se tapa millä kuolee. "Varjele pahalta äkilliseltä kuolemalta," rukoiltiin ennen. Tuntuisi paremmalta: " Salli minulle hyvä äkillinen kuolema"

Vierailija

Ei kuolema sinänsä pelota. Vain tapa millä kuollaan. Varjele pitkältä kärsimykseltä, anna hyvä, äkillinen kuolema.

Vierailija

Lainaus:

Kuolemaa en pelkää, paisi jos se on väkivaltainen. Pitkään kitumista pelkään.

Väkivaltainen kuolema on useimmiten sentään nopea. Sairauden kanssa kituminen on se pahin.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Tuolle runorimpsun kirjoittajalle! Kysyn, että haittaako sinua jos tuota ei kukaan lue!

googlasin tuota "runoa", tässä tulos ;

http://youtu.be/YmjL3eoQF0k
eipä ole kaunista musaa , ei olleskaan, KÄÄK!

Minusta tuo on erittäin kaunis kappale. Ehkä et vain tajua sen sanomaa?

Vierailija

Kirjasta luin: "Kuolema ei kosketa meitä. Kun me elämme, ei ole kuolemaa. Kun kuolema on, ei ole meitä." - Tai sinne päin ainakin.
Kun olin hakemassa nuorimmaistani laitokselta, ajattelin: "Äärimmäinen ponnistus, joka päättyi uuden elämän syntymiseen. Seuraava äärimmäinen ponnistukseni päättyykin sitten kuolemaan."
Sukulaisillani on ollut kokemuksia, jotka viittaavat siihen että hengen elämä ei pääty kuolinhetkeen. Tähän olen taipuvainen uskomaan.
Mutta kyllä minä silti pelkään kuolemaa. Varsinkin sitä pelkään, että jäisi niin paljon näkemättä ja kokematta, jos varhain kuolisin (jo kuuskymppisenä, heh!)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Tuolle runorimpsun kirjoittajalle! Kysyn, että haittaako sinua jos tuota ei kukaan lue!

googlasin tuota "runoa", tässä tulos ;

http://youtu.be/YmjL3eoQF0k
eipä ole kaunista musaa , ei olleskaan, KÄÄK!

Minusta tuo on erittäin kaunis kappale. Ehkä et vain tajua sen sanomaa?

Taitaa olla niin, että musiikkimakua on yhtä monta kuin musiikin kuuntelijoitakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat