Ministeri Räsänen

Vierailija

Kun seuraa näitä Räsäsen hommailuja ja kommentteja joita häneltä löytyy eri asioihin niin ei voi kuin ihmetellä onko aivan kaikki muumit enää kotona. Pilaa tehokkaasti ainakin KD:n maineen näillä hölmöilyillään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121314936514_uu.shtml

Päivi Räsänen pyysi sisäasiainministeriön poliisiosastoa selvittämään, miksi hänen tuttavansa tyttären polkupyörävarkautta ei selvitetty.

Sivut

Kommentit (249)

Vierailija

Lainaus:

Kun seuraa näitä Räsäsen hommailuja ja kommentteja joita häneltä löytyy eri asioihin niin ei voi kuin ihmetellä onko aivan kaikki muumit enää kotona. Pilaa tehokkaasti ainakin KD:n maineen näillä hölmöilyillään.

Päivi Räsänen pyysi sisäasiainministeriön poliisiosastoa selvittämään, miksi hänen tuttavansa tyttären polkupyörävarkautta ei selvitetty.

Julkisesti vai? Herranen aika sentään. Hänellähän on pappismies, silti rouva pukeutuu kovasti rovastinnamaisenvastaisesti. Kaikesta voi siis näin kommentoida, hyvä asia Ministeri-Päivissä on se, että hän puhuessaan artikuloi upeasti, kaikesta saa selvän, saisi moni muukin poliitikko ottaa esimerkkiä.

Vierailija

Voi luoja mikä idea taas tältä Räsäseltä! Pitäisi ministereille kyllä vaatia joku älykkyysosamäärävaatimus, ettei ihan kaikkea sontaa tarvitsisi ehdotella.

Sisäministeri Päivi Räsänen ehdottaa, että anniskeluravintolat lopettaisivat alkoholin myymisen muutamaa tuntia nykyistä aikaisemmin.

- Uskon puhuvani tuhansien majoitus- ja ravintola-ammattilaisen puolesta, kun teen tämän adressin. Minusta ministeri Räsänen on mennyt liian pitkälle. Mielivaltainen ääntenkalastelu toisten työpaikoilla on lopetettava välittömästi, Kurki kirjoittaa.

Sisäministeri ehdotti maanantaina Helsingin Sanomien haastattelussa, että yökerhojen ja baarien alkoholin myynti lopetettaisiin muutamaa tuntia nykyistä aikaisemmin. Tämä kitkee ministerin mielestä ravintolan asiakkaiden aiheuttamia järjestyshäiriöitä.

Ravintolatyöntekijä lyttää aikeet vastuuttomiksi.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022015230224_uu.shtml

Vierailija

Kyllä minun mielestä saisi kapakat sulkea jo iltakymmeneltä,
tulis minunkin Ukko ajoissa kotiin.

"portsarinmuija"

Vierailija

Lainaus:

"portsarinmuija"

Olen samaa mieltä, kaikki puoleenyöhön mennessä kotiin. Ettei harvase yö tarvis herätä kun nää äkyrät kotiutuu aamuneljältä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Julkisesti vai? Herranen aika sentään. Hänellähän on pappismies, silti rouva pukeutuu kovasti rovastinnamaisenvastaisesti. Kaikesta voi siis näin kommentoida, hyvä asia Ministeri-Päivissä on se, että hän puhuessaan artikuloi upeasti, kaikesta saa selvän, saisi moni muukin poliitikko ottaa esimerkkiä.

Ei kai tässä vaatteista ollut kyse?

Vierailija

Lainaus:

"portsarinmuija"

Ja joutuisi työttömäksi?

Vierailija

Hyvä ehdotus Räsäseltä, kannatan.
Kapakat saisi sulkea klo. 24. Minkä takia ihmisten pitäisi aamuyöhön asti hihhuloida kännipäissään kapakoissa. Monasti tämä päättyy riidan haastamiseen ja tappeluun työllistäen täten virkavaltaa.

Vierailija

Kyllä suomalaiset osaa, kun vähänkään on ns. aihetta, käydään päälle kuin yleinen syyttäjä. Revitään vaatteita, ulkonäköä, persoonaa. Ihmettelen!

Vierailija

Älkää jumalauta sättikö Räsästä. Kyllä lääkäri tietää, mikä on ihmiselle hyväksi. Mä oon niin vanha, etten jaksa rellestää kapakassa 22 jälkeen. Sopii hyvin, että suljetaan jo tuntia ennen puoltayötä.

Vierailija

Lainaus:

Älkää jumalauta sättikö Räsästä. Kyllä lääkäri tietää, mikä on ihmiselle hyväksi. Mä oon niin vanha, etten jaksa rellestää kapakassa 22 jälkeen. Sopii hyvin, että suljetaan jo tuntia ennen puoltayötä.

No mitä luulet että ihmiset tekisivät klo 22 jälkeen lähtiessään humalassa kapakasta?

Menisivät nukkumaan vai? Älä nyt unta näe.

Eiköhän se juominen jatkuisi sitten kaduilla ja virkavalta, lähinaapurusto ja tielle eksyneet kiittäisivät kun ei uskaltaisi enää ulkona liikkua lainkaan. Kyllä se on hyvä asia että jos juhlitaan niin juhlitaan sitten valvotuissa oloissa kapakassa!

Vierailija

Kapakat kiinni arkisin klo 22 ja viikonloppuisin vois olla auki klo 24 asti. Orkesterit vois tanssiravintoloissa tulla ajoissa jo klo 19. Tervejärkinen ihminen ei kuku yötä myöten kapakoissa.

Vierailija

Lainaus:

Kapakat kiinni arkisin klo 22 ja viikonloppuisin vois olla auki klo 24 asti. Orkesterit vois tanssiravintoloissa tulla ajoissa jo klo 19. Tervejärkinen ihminen ei kuku yötä myöten kapakoissa.

Luoja mitä idiootteja täällä on.

Vierailija

Idiootit on juuri sellaisia kuin sinä liikaa juopottelevat ja kiertävät yötä myöten kapakoita. Älykkyys alentunut juopottelun vuoksi. Sanavarasto on niukka. Ei kykene ilmaisemaan itseään kuin heittämällä jonkun älyvapaan kommentin.

Vierailija

Lainaus:

Idiootit on juuri sellaisia kuin sinä liikaa juopottelevat ja kiertävät yötä myöten kapakoita. Älykkyys alentunut juopottelun vuoksi. Sanavarasto on niukka. Ei kykene ilmaisemaan itseään kuin heittämällä jonkun älyvapaan kommentin.

Minä viihdyn ja rentoudun yökerhoissa ja ne saavat puolestani olla auki miten pitkään tahansa. Minä en juo alkoholia joten aivosoluja on kuollut vain ihan luonnollisista syistä sekä luultavasti ilmaston saasteiden takia sitten jonkin verran ylimääräisiäkin. Mitä jos vain olisit hiljaa kun et asioista mitään järkevää osaa sanoa.

Vierailija

Täällä sitä kukkahattutädit puolustelevat ministeriä jolla on muka "kristilliset arvot". Ei ministerin tehtävä ole kasvattaa kristittyjä vaan hoitaa omaa työtänsä kansalaisten eduksi. Mitä helvetin etua siitä on että aletaan holhoamaan joka asiassa ja aiheuttamaan sitä kautta enemmän ongelmia kuin laki sallii. Lisäksi pilataan ihmisten mahdollisuudet työntekoon ja rahan ansaitsemiseen. Aivan käsittämätön tyyppi tuo Räsänen ja kaikki häntä tukevatkin ihmiset!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat