MITÄ ODOTAT ENSI VUODELTA

Vierailija

Uusi Vuosi on pian edessämme,mitä odotat siltä?
Itse toivoisin terveyttä kaikille minun perheeni jäsenille.En haluaisi mitään vakavia sairauksia kenellekkään,mutta näitä asoitahan emme itse päätä.
Rakkautta ja rauhaa kaikille!

Kommentit (6)

Vierailija

En odota yhtään mitään. Ei näistä toivomisista ole mitään iloa kenellekään. Jos sairastuu vakavasti niin sitten sairastuu, eikä sille mitään voi. Itse näihin asioihin voi vaikuttaa syömällä terveellisesti ja elämällä niin hyvin kuin vain osaa. Siinä se.

Mutta moniko on valmis muuttamaan elämäänsä parempaan suuntaan? Tuskin kovin moni.

Vierailija

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

Maailmanloppu odotettavissa aivan kohta pian!

Tälle sivulle kerään tuoreita maailmanlopun, ylöstempauksen ja muiden merkittävien ennaltatiedettyjen tapahtumien profetioita - etenkin suomalaisia - jotka toteutuvat. Varmasti mitään virheitä ei näissä profetioissa ikinä koskaan ole, sillä sanoohan 5. Mooseksen kirja, 18 luku, jae 22: "Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä."

Vierailija

Odotan, toivon kaikkea hyvää - iloa, rauhaa, rakkautta, terveyttä ja hyvää oloa
kaikille läheisilleni, sukulaisille, ystäville ja myös itselleni.

Sitä toivon myös kaikille, kaikille näille palstoille kirjoittaville sekä kirjoitusten
lukijoille. Lisäksi odotan tänne hyviä, asiallisia, elämänmyönteisiä keskusteluja.

Vierailija

Lainaus:

Odotan ensi vuodelta maailmanloppua. Se tulee ennustusten mukaan 12.12.2012!

Älä odota silloin, käy niinkuin ennenmuinoin kun jehovantodistajat odottivat harmagedonia.
Sinulla on väärä päivämäärä, oikea päivä on 21.12.2012

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Odotan ensi vuodelta maailmanloppua. Se tulee ennustusten mukaan 12.12.2012!

Älä odota silloin, käy niinkuin ennenmuinoin kun jehovantodistajat odottivat harmagedonia.
Sinulla on väärä päivämäärä, oikea päivä on 21.12.2012

No hyvä. Odotetaan yhdessä sitten tuota 21. päivää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat